9 Oca 2012

Justin Bieber 'Beni Sahnelerden Uzaklaştırmaya Çalışıyorlar''

 
2012 yılının Şubat ayında 'V' isimli dergisine kapak olacak genç yıldız Justin Bieber, aynı zamanda dergiyle bir röportaj yaptı. 17 Yaşındaki 'Never say never' şarkıcısı aynı zamanda dergi içinde kısa bir fotoğraf çekimi yaptırdı. Ayrıca bakın Justin röportajında nelerden bahsetti:
Çok dindar olan insanlar kendilerini kaybetmişler. Kiliseye gidiyorlar,  ve sadece kiliseye gidiyorlar. Onlara saygı duymuyorum. Ama benim için geçerli olan ise ben daima Tanrıya dua ediyorum ve onunla konuşuyorum. Kiliseye gitmeyi çok gerekli bulmuyorum.
Şu anda zirvedeyim ve herkes beni aşağı indirmek istiyor. Herkes büyük çabasıyla beni sahne  ışıklarından uzaklaştırmaya çalışıyor. Aynı Floyd Mayweather gibi. Dünyadaki en iyi boksör ve aynı zamanda artık bir şampiyon. Ve ne zaman ringe çıksa insanlar 'Bu sefer kesin kaybedecek.' diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)