28 Oca 2012

Jennifer Lopez 'Eski Hollywood Yıldızlarının Hayranıyım'

Pop müziğinin yaşlanmayan ismi Jennifer Lopez Inland Empire dergisinin Şubat ayının kapağında yer aldı. Aynı zmanda 'American Idol' programında jürilik yapan Jennifer Lopez yaptığı röportajda modadan ve biraz da kişisel yaşamından bahsetti. Peki neler anlattı merak ediyor musunuz ?
En yoğun zamanlarında kimler yardım etti:
Bir kadın. Büyük annem bana yemek yapmayı , alçakgönüllü ve yardımsever olmaktan korkmamam gerektiğini öğretti. Ve tabi iyi görünmeyi de çünkü insanlar size saygı duymalı.
Kohl's kolesiyonu ve çabası hakkında:
Çok şanlı birisiyim çünkü bu dünyada en iyi dizayn yapan insanlarla çalışıyorum. Bunlar bana çok deneyim kazandırdı. Glamour, eski Hollywood yıldızlarının büyük bir hayranıyım. Küçüklükten beri modaya karşı hayranlığım vardı. Ve Kohl's bana bu işte yürümek için harika bir eş oldu.
Annesinin ona yardımları hakkında:
Annem bana daima 'Eğer çok çalışırsan, başarırsın' dedi ve bu çok doğru. Bu dünyadaki en doğru şeylerden birtanesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)