20 Oca 2012

Demi Lovato Seventeen Dergisi Yazısı

Demi Lovato Seventeen dergisine kapak oldu ve derginin sitesine de bir yazı yazdı:
"Seventeen dergisindeki fotoğrafıma bayıldım! Kapakta olmak benim için bir onur. Çok mutluyum! Fotoğraflar çok güzel. Çekimlerde çok eğlendim. Çekimler California'da yapıldı ve manzara nefes kesiciydi. Dışarıda çekilen fotoğrafları çok sevdim. Çekimde çalışan ve beni eğlendiren herkese çok teşekkür ederim. Küçüklüğümden beri Seventeen dergisini okuyorum. Önceden da kapağında olmuştum, sanki bu sefer benim için daha özeldi. Çünkü bu sefer kendime güveniyordum ve cildimi rahat hissediyordum.  Artık röportajlarda daha dürüst olabilirim ve okuyucuları gerçek beni daha iyi gösterebilirim. Bu kapak, benim için yeni bir başlangıç gibi. Şuanda kim olduğumu ve hala nasıl olgunlaşmaya çalıştığımın bir göstergesi gibi. Tüm okuyucularıma teşekkür ediyorum! Barnes & Noble'da imza günüm vardı ve yüzlerce kişi geldi. Harika hayranlarım ve destekçilerimin olması ne kadar güzel bir his! Seventeen dergisi bir kaç saat içinde tükendi! Sizin gibi hayranlarım olduğu için çok şanslıyım. Yüzlerinizi görme ve seslerinizi duyma fırsatım olduğunda çok mutlu oluyorum! 
Güçlü kalın!
Sevgiler,
"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)