4 Oca 2012

Demi Lovato: 'Miley & Selena Beni Asla Bırakmaz'

Demi Lovato, Şubat 2012 Seventeen dergisi için kamera karşısına geçti. Bayan Lovato, kızlar için olumlu bir rol modeli seçildi! Ayrıca dergiye röportaj veren Demi, geçen yıl ki tedavisi ve Miley & Selena hakkında da konuştu.
"Yalancı değilim, kendi ilaçlarımı kendim yazdım. Acılarımı dindirmek için uyuşturucu gibi bir takım ilaçlar kullandım. Bunu yaptığım için utanıyorum."
Peki bu zor zamanlarınızda yanınızda kimler vardı?
"Miley Cyrus - Biz bir kaç defa kavga etmiş olabiliriz ama o benim için oradaydı. Kavga ederken acımasızca 'Asla bir daha arkadaş olmayacağız!!!' diyoruz ve 2 gün sonra birbirimize 'Seni seviyorum ve seni çok özledim..' diyoruz.
Selena Gomez - En iyi arkadaşım. Asla kavga etmeyiz. O kavgacı biri değil, hiç bir zamanda olmadı. Her ikisi de ne olursa olsun asla hayatımdan çıkmazlar, beni asla bırakmazlar."
    
  

10 yorum:

  1. Uyuşturucumuu?

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler bu arada miley cyrus ve shakira düet yapcakmş o haberide çevirir misiniz

    YanıtlaSil
  3. bide miley ve selena barışıp arkadaş olsa

    YanıtlaSil
  4. ya elinde haç dövmesi var.ama iluminati diyorlar hem haç takıp hem iluminati nasıl olnuyo?
    ayrıca rihanna lady gagayada illuminati diyolar ama onlarda takıyo :S

    YanıtlaSil
  5. Bunu bende çok düşündüm , araştırdım. Sonunda bunun gizli kalmaları , fazla belli olmamaları için kandırmaca oldugunu ögrendim bi kaynaktan. Yani hem haç takıp biz dinimize baglıyız diyolar , hemde sadece ilgilenenlerin anlayabilecegi mesajlar veriyolar ki fazla belli olmasınlar .

    YanıtlaSil
  6. Yaa evet, Miley çok iyi bir dost. Demi hastahanelikken Joe'ya kız ayarlamayı biliyodu

    YanıtlaSil
  7. sevdiğm bütün ünlülerin bu illuminati örgütünde olması üzücü gerçekten :( hem dediğin doğru şeytana tapsalar bile direk ben satanistim demezler bencede...

    YanıtlaSil
  8. miley'i I do not know, but you never leave the shaft selena

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)