25 Ara 2011

Haftanın Tweetleri #13

Haftanın tweetlerine bakalım bu hafta neler vaar!:

@codysimpson: Kendimi adadığım şeyler sadece sen ve müzik.
@VictoriaJustice: Birine mesaj atarken gönderdiğim yüz ifadelerini, bazen gerçek hayatta da yaptığım oluyor. Haha. Yalnız mıyım?
@TheDebbyRyan: Bir kaç hafta içinde Türkiye'ye geleceğim ve çok heyecanlıyım!
@rihanna: Listemdeki tek şey sensin. Tek istediğim bir öpücük.
@ddlovato: Uyuyamıyorum. Kafamda çok şey var. Keşke beynimi camdan aşağı atabilseydim. Garip bir istek mi? Hayır.
@mileycyrus: Ben de bir insanım ve benimde sevilmeye ihtiyacım var. Herkesin ihtiyacı olduğu gibi.
@zaynmalik: En yakın arkadalarımdan biri olan Louis Tomlinson'a doğum günü dileklerimi gönderiyorum.  Kalbimde hala gençsin. Seni seviyorum arkadaşım.
@alfredoflores: Güçlü olmak tek seçimin olmadıkça ne kadar güçlü olduğunu bilemezsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)