18 Ara 2011

Açlık Oyunları'na Katniss Rolü İçin Başvuran Ünlüler

Açlık Oyunları filmine gerim sayımlar başladı! Filmin ana karakteri olan Katniss için Jennifer Lawrance seçildi. Peki bu rol için başvuran diğer bayan oyuncular kimler? Katniss rolü için 30'dan fazla ünlü başvurdu. Ama ben sizlere bunların 10 tanesini söyleceğim. İşte başvuran 10 ünlü:

Emma Roberts
Çığlık 4 filminin tanıtımı sırasında şunları söylemişti: "Rol çok ilgimi çekmişti. Ne yazık ki olmadı. Ama film için çok heyecanlıyım. Tüm kitaplarını bir kaç hafta içinde okudum. Arkadaşlarımı da bu kitaplara bağımlı yaptım. İzlemek için sabırsızlanıyorum."

Abigail Breslin
"Küçük Gün Işığı" iken "Ateşler İçindeki Kız" mı oluyor? Hayır. Ama o da başvuranlar arasında.

Emily Browning
Alacakaranlık'taki Bella rolü içinde başvuruda bulunan Emily, Katniss içinde başvurdu. Emily bunun hakkında şunları söyledi: "Kitapların birazını okudum. Açıkçası hepsini okumadım. Bu konuda çok gergindim."

Chloe Moretz
Katniss rolü için Mart ayında başvurdu ama seçilmedi.

Kaya Scodelario
Kaya, twitterda rol için başvurduğunu kabul etti: "Kitaptan uyarlanmış bir filmde rol almak isteyip istemediğimi birçok kişi soruyor. Evet istedim. Ama eminimki rol için birçok kişi daha başvurmuştur. Ne olacak bakalım. Bu filmi bana öneren hayranlarıma teşekkür ederim."

Hailee Steinfeld
Şubat ayında filmin yönetmeni ile rol hakkında konuşmuşlar. Hailee, MTV'ye verdiği bir röportaj sırasında şunları söylemişti: "Hayatta birkez olacak bişey ve kesinlikle herşeyin yerinde olması lazım."

Lyndsy Fonseca
Filmin yönetmeninin evine gitmiş ve rolü okumuşlar: "Oraya gittim ve evde rol için birkaç kişi daha vardı. Yönetmen çok iyi bir adam. Bazı sahneleri orda çalıştık."

Saoirse Ronan
Rol hakkında şunu söyledi: "Rolü okudum. Hikaye çok etkileyici. Kitabı da okudum ve bayıldım."

Shailene Woodley
Rol için başvuran 30'dan fazla ünlünün arasında. Rolü alamadı ama saçına Katniss'in yandan örgüsünü yapmayı çok seviyor!

Malese Jow
Rol için başvurduktan sonra twittera şunu yazdı: "Evet!! Oyun başlasın... ;)"

1 yorum:

  1. Abigail Breslin'i bir tek küçük gün ışımda görmüştüm son haline bakıyorumda ne kadar büyümüş ve güzelleşmiş :D
    ayrıca emma olsaydı daha ilgi çekici olabilirdi ben Jennifer Lawrance'i fazla tanımıyorum filmlerini falan pek izlemedim .S

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)