22 Ara 2011

2011 Yılının İyi ve Kötü Trendleri

2011 yılının sonlarına geldik ve modacılar geçen 365 gün içindeki trendleri tartışmaya başladılar bile. İşte farklı uzmanlara göre bu yılın en iyi ve en kötü trendleri:


En İyi: "Ünlülerin üstlerinde çizgifilm karakterlerini görmeyi seviyorum. Beni çocukluğuma götürüyor. Bu sayede Ninja Kaplumbağalar t-shirtü giyince, millet bana tip tip bakmıyor."
En Kötü: "Harem pantolon modasını bir türlü anlayamadım. Selena Gomez, Rihanna gibi ünlülerde hoş dururken, bazı ünlülerde hiç de hoş görünmüyor. (Öhöm. Vanessa Hudgens) Ne demişler? Herkes Prenses Jasmine olamaz." -Kristen, Editör Stajyeri

En İyi: "Bu yıl siyah-beyaz trendine bayıldım! Özellikle pötikareye. Hemen hemen hergün siyah-beyaz giyiniyorum çünkü kombine etmesi çok basit. Lady Gaga'nın giydiğini görünce bayılmıştım! O kıyafet içinde çok "normal" görünüyordu!!"
En Kötü: "Orta boy etek olayını hala anlamış değilim. Belki boyum kısa olduğu içindir. Ama insanları yaşlı gösterdiğini düşünüyorum. Evet Lea Michele. Seni bile." -Haley, Editör


En İyi: "Bu yıl ortaya çıkan smokin modası için yaşıyorum desem yeridir. Kadınlar, erkek kıyafetlerini giyince çok hoş oluyor! Hatta bunu Kardashian ailesine sorun!"
En Kötü: "Gerçek kürk. Bu iğrenç moda hiç bir zaman iğrençliğini kaybetmeyecek. Hiç bir hayvan biz üşümeyelim diye öldürülmemeli. Yada havalı olmamız için. Yada şeker. Onun yerine sahte kürk giyin! Aradaki farkı ayırt etmek çok zor!" -Dan, Editör Yardımcısı

En İyi: "Deri etek modasına bayılıyorum! Trend 70'lerde de vardı. Çok seksi ve her mevsim giyilebiliyor!"
En Kötü: "Ünlüler tulumları neden seviyor anlamıyorum. (Sana bakıyorum Khloe Kardashian) Bence küçük çocuklar giymeli bunları! Ayrıca onlarla tuvaletinizi yapamazsınız ki?! Iyy." -Alex, Editör Stajyeri

En İyi: "Şapkalar!! Özellikle fötr şapkalar! Demi'de bu şapka çok hoş durmuştu! Onun bohem görünümüne klasiklik eklemişti. Şapkaların moda olmadığı bir zamanı düşünemiyorum."
En Kötü: "Görme yada okuma probleminiz olmadığı sürece, neden o hipster gözlüklerini takıyorsunuz anlamıyorum. Özellikle Snooki gibi "anti-hipster" birinin bu gözlükleri takması çok saçma. Gözlüğünde cam bile yok!!" -Kaitlin, Editör

5 yorum:

  1. Kürk modasına karşı çıkmışsın ama deri etek modasına bayıldığını söylemişsin :) Çelişkili değil mi bu görüşler?

    YanıtlaSil
  2. Kim ne derse desin Nessa'ya çok güzel gitmiş bende o kıyafet.

    YanıtlaSil
  3. Onları o söylemiyor . Baksana altta görüşlerin ait oldugu kişiler yazıyor .

    YanıtlaSil
  4. Kaitlin ve Dan doğru demiş.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok doğru vallahi.Zaten ben şu Vanessa hangi kafayla giyiniyor,karanlıkta mı giyiniyor anlamıyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)