28 Kas 2011

Ünlülerin En Saçma Sözleri

Tamam! Onlar çok ünlü ve birçok hayranları var. Ama ağızlarından çıkan her laf mantıklı olmak zorunda değil ya.

Joel Madden: "Bu gece burdan kimsenin bekar ayrılmasını istemiyorum. Herkesin hamile olarak ayrılmasını istiyorum."
Sanırım Joel, Nicole Richie'nin kalbini böyle kazandı.

Christina Aguilera: "Cannes Film Festivali bu sene nerde yapıldı?"
Sanırım bu soruyu kendine tekrar sorarsan anlayacaksın Xtina!

Mariah Carey: "Televizyonu açtığımda, dünyadaki aç çocukları görüyorum. Kendime engel olamayıp ağlıyorum. Tabi onlar kadar zayıf olmak isterdim. Ama ordaki sinek, ölüm gibi şeylerle değil."
Bunu söylerken ne düşünüyordun acaba?

Madonna: "Tanrı kadar ünlü olana dek mutlu olmayacağım."
Neredeyse yaklaştın Madonna, neredeyse.

Guy Richie: "Hala onu seviyorum... Ama o da biraz gerizekalı."
Guy Richie, eski karısı Madonna'dan bahsederken.

Ellen DeGeneres: "En başta hiç birşey yoktu. Tanrı "Aydınlatın!" dedi ve heryer aydınlandı. Hala birşey yoktu ama artık daha net görünüyordu."
Aslında mantıklı.

Johnny Depp: "Sırf yüzümde bıraktığı ifade için hep karışıklık içinde kalmaya çalışıyorum."
İşte Johnny Depp'in güzellik sırrı.

Britney Spears: "Japonya'ya gitmek istemiyorum çünkü balığı sevmiyorum ve balığın Afrika'da da meşhur olduğunu biliyorum. "
"Yurtdışı gezilerim oldu, Kanada gibi."
Britney Spears'ın Coğrafya öğretmeniyle tanışmak isterdim doğrusu.

Arnold Schwarzenegger: "Bence eşcinsel evliliği kadın ve erkek arasında olmalı."
Sanırım Arnold, gay'in anlamını bilmiyor.

4 yorum:

  1. Britney'im her türlü tatlıdır :) Yerim onu yerim ♥ :)

    YanıtlaSil
  2. Sanki Google Çeviriden çevrilmiş gibi ama doğru :)

    YanıtlaSil
  3. google çeviri yalan yanlış çeviriyor ne dediği anlaşılmıyor... bence adminlerden biri çevirdi

    bu arada en çokta Guy Richie ve Joel Madden'a koptum :D

    YanıtlaSil
  4. britneyin söyledikleri çok saçma

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)