26 Kas 2011

Nicole Scherzinger Düzgün Vücudunun Sırrını Anlattı!

 
Sesiyle, fiziğiyle herkesi büyüleyen dünyaca yıldız Nicole Scherzinger bize vücudunun sıkı olduğu hakkında bir kaç formül verdi. Katıldığı galalar ve ödül törenlerinde diğer ünlülerle kıyafet yarışına giren ve seksi uzun bacaklarıyla dikkatini üzerine çeken bayan Scherzinger'den işte tavsiyeler,
Çok fazla yiyorum. Programımda bile. Ve asla öğün atlamıyorum. Kahvaltıda sık sık ; haşlanmış yumurta, somon füme ve tahıllı ekmekle yapılmış bir tost yiyorum. Öğle yemeğinde çiğ et ve sebze yiyorum. Akşam yemeği için ise pirinç, tavuk, balık ve daha fazla sebze yemeyi tercih ediyorum. Vücudumu kabullenmeyi ve sevmeyi öğrendim. Bunları yapmam bu dengeyi sağlamak içindi. Aktif olun, aşırıya kaçmadan herşeyi yiyebilirsiniz ve kendinize diyet konusunda bu kadar sert davranmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)