3 Kas 2011

Justin Bieber'a Büyük Seks Şoku!

Bugün bütün magazin siteleri bu haber ile uyandı.Amerika'da yaşayan ve Temmuz'da bir bebek doğuran Mariah Yeater çocuğunun babasının 17 yaşındaki Justin Bieber olduğunu söyledi.Mariah Yeater'ın yaptığı açıklamada,Justin'in korunmaması sonucunda hamile kaldığını söyledi ve üstüne üstlük Bieber'a dava açtı.İşte Mariah'ın açıklaması;
''Öpüşmeye başladık.Hemen sonra Justin,benimle yalnız kalabileceği bir yere gitmemiz gerektiğini söyledi.Kabul ettim,kimsenin göremeyeceği bir yere doğru gitmeye başladık.Bana benimle sevişmek istediğini ve bunun onun ilk deneyimi olacağını söyledi.Sahne arkasındaki ekip dağıltıktan sonra Justin yalnız kalabileceğimiz bir yer buldu,bir banyo..İçeri girdik,davranışları değişti ve bana dokunmaya başladı.''Seni ***** istiyorum'' gibi şeyler diyordu.Korunmasını söyledim,ama bunu istemedi,direndi.Bunun sonucunda hamile kaldım,ailemden korktuğum için bunu dile getiremedim fakat çocuğumun babası Justin Bieber.Başka bir erkekle birlikte olmadığım için ve zamanlama açısından bebeğimin babasının Justin Bieber olduğuna inanıyorum,eminim.''
*Haber hakkında Justin Bieber tarafından herhangi bir açıklama yapılmadı,Mariah'ın söylediklerinin gerçekliği belli değildir,şuana kadar kanıt gösterilmedi.Haberin gerçekliğini araştırıyoruz,herhangi bir yeni gelişme veya kanıt bulunur bulunmaz blogda kesinlikle yer alacaktır.Takipte kalın!*

4 yorum:

  1. İnanamıyorum kesin değil ama bence bu bir yalan ama iğrenç!!

    YanıtlaSil
  2. justin böyle birsey yapmaz ona güveniyorum justin bu kadar igrenc bir kisilige sahip degil cünkü...

    YanıtlaSil
  3. ne kadar sevmesemde yalan haber bence

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)