13 Kas 2011

Haftanın Tweetleri #7

Haftanın tweetlerini ilk yaptığımızdan beri 7 hafta olmuş! Vay be. İşte 7. haftanın tweetleri:

@atrak: Bence herkes albüm kapağına "kadeh" koymalı.
@TheRealXtina: İşte kalbimi çalan O Ses! http://twitpic.com/7bxo9n
@adamlambert: QUEEN ile aynı sahneyi paylaşmak ne büyük bir onur! Mercury'nin ruhunu sahnede canlı hissettim. Brine, Roger ve ekibe teşekkürler. Sevgiler
@iamwill: Fergie'nin yerini kimse dolduramaz. O bizim kardeşimiz. Black Eyed Peas bir gruptan daha fazla. Dedikoduları kesin.
@rihanna: Minik kötü bir sürtüksün. Seni seviyorum. RT @Sn00ki: Uyanma alarmımı Rihanna - We Found Love yaptım. Sayende güzel uyanıyorum. Teşekkürler sürtük.
@iamdiddy: Heavy D müzik dünyasında bana ilk şansı veren biriydi. Kimse bana inanmıyorken o inandı.
@adamlevine: Gotye çıtasını yükseltmiş bir sanatçı. Eğer müziğini hala duymadıysanız, yakında duyacaksınız.
@bellatrone: Bir kapı kapanırsa, diğer 10 kapı açılır.
@greggsulkin: Sana yardım eden birine, hediye almak kadar güzel birşey yok.
@chrisbrown: Eğer tweetlerimi siliyorsam, bu benim işim. Sizin twitterınız sizin, benim twitterım benimdir. Önümden çekilin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)