9 Eki 2011

Nicki Minaj 'Neredeyse Canıma Kıyacaktım'

http://i.imgur.com/4NIf3.png
Super Bass şarkısıyla şu an hala büyük hitler patlatmaya devam Nicki Minaj, Cosmopolitan dergisine verdiği röportaj da bir depresyon dönemi yaşadığını söyledi. Ve neredeyse canına kıyacağını söyleyen, gerçekten çok zor dönemler atlatan Nicki Minaj bakın neler paylaştı;
Kapıları yüzüme kapatmıştım, Hiçbirşey işe yaramıyordu. Kendim üzerinde harekete geçtim ve bu bir ölü-son olabilirdi. Son noktada kendime 'Eğer uyanmasam ne olur ?' dedim. Hissettiğim buydu. Sizce canımı almalı mıydım ?
Albümleri ve müziği hakkında da şunları paylaştı;
Şu ana kadar 5 albüm yaptım. Grammy ve Oscar almayı istiyorum. Daha sonra evlenmeyi ve birkaç yıl sonra da çocuk sahibi olmak.. Bütün hayatımın çabası Nicki Minaj olmak. Bitmeyen bir destan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)