18 Eyl 2011

Ünlü Sözleri

Sadece ünlü filozoflar, profesörler söz yazar diye bir kural yok. Enrique'den Ian'a, Beyonce'dan Justin'e kadar tüm müzik dünyasını ve oyunculuğu fetheden ünlüler hayranları için neler yazmış, kimler müziğin ilham kaynakları, kimler en çok ne yapmayı seviyor hepsi bizler için söylenmiş sözler!
Demi Lovato: "Eğer bir erkek sana prensesmişsin gibi hissettirmiyorsa, o senin büyüleyici prensin değildir."
Miley Cyrus: "Sır tutma konusunda çok iyi değilim. Eğer sırrınızın duyulmasını istemiyorsanız bana sırrınızı söylemeyin!"
Justin Bieber: ‎"Ne kadar yetenekli olursan ol, mutlaka senden hoşlanmayan kişiler olacaktır. Ama bu, hayat. Sadece güçlü kal."
Selena Gomez: "Ben insanım, mükemmel değilim. Her zaman hata yapıyorum, ama benim işimin bu hataları kendime saklamam olduğunu düşünüyorum, bunda iyiyim ve çocuklar için en iyisini yapmaya çalışıyorum."
Nick Jonas: "Umut bulmanın mutlaka bir yolu vardır!"
‎Taylor Swift: "İnsanlar her zaman yanımda değildi, ama müzik bana hep destek oldu."
Bella Thorne: ‎"Hiç kimse geçmişe gidip yeni bir başlangıç yaratamaz, ama herkes bugünden başlayıp yeni bir son oluşturabilir."
Ian Somerhalder: ‎"Hayatının içindeki insanlar olmadan hiçbir yere gidemezsin."
Nina Dobrev: "Her rol bir yarıştır."
Robert Pattinson:‎ "12 yaşıma kadar kız kardeşlerim beni kız gibi giydirir ve bana 'Claudia" derdi. 12 yaşıma geldiğimde ise karışık okula gittim ve havalanıp jöle kullanmaya başladım."
Alex Pettyfer: ‎"Eğer bir aktör olmasaydım, araba yarışçısı olurdum."
Zac Efron: ‎"Eğer bir kızın önünde kızarır ya da kötü şakalar yapmaya başlarsam bu, o kızdan hoşlandığım anlamına gelir."
Vanessa Hudgens: "Erkek arkadaşına sadece erkek arkadaş olarak değil, ayrıca normal bir arkadaş olarak da bak."
Ashley Tisdale: "Eskiden normal bir hayatım vardı, ama buraya kadar gelmek için çok mücadele ettim. Bu benim ellerime verilmedi ve hiç kolay olmadı."
Enrique Iglesias: "Benim ilham kaynaklarım; kadınlar, arkadaşlık ve yalnızlıktır."
Eminem: ‎"Kadınlardan nefret etmiyorum. Sadece bazı zamanlar beni kızdırıyorlar."
Rihanna: "Gece saatlerinde dondurma yemek çok kötü ama bunu seviyorum."
Lady GaGa: ‎"Güven ayna gibidir, kırıldığında tamir edebilirsin, ama çatlaklarını her zaman görürsün."
Beyoncè: "Bir erkekten hoşlanmadığında, o senin dibinden ayrılmaz, ve sen ondan hoşlanıyormuş gibi davranmaya başlayınca, bir anda sana olan tüm ilgisi yok olur."
Avril Lavigne: ‎"Hayat roller coaster gibidir; onu yaşa, mutlu ol, zevk al."
‎Katy Perry: "Çok fazla aşık olmuyorum. Ama aşık olduğum zaman da kolayca vazgeçemiyorum."
Johnny Depp: "Benim için doğru olan şeyleri yapıyorum. Tek problemim etiketlenmiş (lakap takılmış) olmak."
@Hollywood Magazin den Alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)