12 Eyl 2011

Taylor Swift 'Kedim Bana Bağırıyor'

http://i.imgur.com/5krwV.jpg
21 Yaşındaki genç country şarkıcısı Taylor Swift şu günlerde Speak Now turuna hala devam ediyor. Turunda Megan ve Liz' le görüşen TSwift galiba onların youtube'larına koyduğu videoları izlemiş ve çok beğenmiş olmalı. Sizlere ilerki zamanlarda Megan ve Liz'den de bahsedeceğiz. Taylor Swift'in bir kedisi var ve Taylor onu gerçekten çok seviyor gerçek bir arkadaşı gibi. Ciddiyiz bir de Taylor'ın dediklerini okuyun;
Kedim bana bağırıyor. Terkedilmemiş sorunları var. Sanırım onu terk eden genelde benim. Ve sorun da bu olmalı. Bu yüzden bana karşı hep yüksek sesle birşeyler söylemeye çalışıyor. Onun böyle olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Yakında kedim 'Beni affet, bunu demek istememiştim' diyecek ve bende 'Sana nasıl inanabilirim' diyeceğim. Ve en sonunda da o 'Özür dilerim' diyecek ve bende 'Üzgün değilsin [You're Not sorry] şarkımı ona karşı patlatarak söyleyeceğim'.
Image

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)