6 Eyl 2011

Taylor Lautner: 'Sevdiğim Kızın Başka Biriyle Evlenmesi Beni Yıkar'

the image
Taylor Lautner hepimizin de kabul ettiği gibi çok romantik biri ve bunu her fırsatta belli ediyor.Kapak olduğu Seventeen dergisine verdiği röportaj da sevdiğin kızın başka bir erkekle evlenmesinin onu da en az oynadığı karakter Jacob gibi yıkalabileceğini söyledi. Bakalım romantik Breaking Dawn oyuncusu dergiyle ne paylaşmış;
''Jacob'un Breaking Dawn'da olan hislerine ilgi duyuyorum.Düğünden davet aldığında,bununla çok iyi baş edemedi.Bence ben de yapamazdım.Eğer sevdiğim kız bana başka biriyle evleneceğini söylese ben de yıkılırdım.Bu böyle bir şey.Bu Jacob'u yok ediyor.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)