6 Eyl 2011

Adele 'British Vogue' Ekim Sayısına Kapak Oldu!

the image
Adele gerçekten konserler,şarkılar,röportajlar derken gerçekten her yerde tanınmaya başladı.Herkes tarafından da onaylanmış güclü bir sesi var ve kendine olan güveni gerçekten kuvvetli. Üstelik şarkıları da çok anlamlı!Sakın ''Adele'nin kim olduğunu bilmiyorum'' deme. Eğer böyle güçlü bir sesi henüz dinlememişsen kendini yazık etmişsin.Hala bir şansın var! Alttaki röportaj ile Adele'nin kim olduğunu,şarkıcılık hayatını ve daha fazlasını öğrenebilirsin ;
Eğlence endüstride kilo takıntısı:

Daha önce kurallara göre yaşayan insanlar gördüm.Daha ince olmak isteyenler yada daha büyük göğüslerinin olmasını istiyenler.Ben bunları hayatımda istemiyorum.Tabii ki güvensizliklerim var ama bunları biriyle paylaşıp göstermesini istemem.
Bekar olması:
Hayatımda biri olduğu zaman çok dikkatim dağılıyor,ki bunu şuanda göze alamam.Ayrıca kimse bana benim kendime davrandığım gibi iyi davranamaz.
Erkek çocuğu kız çocuğa tercih etmek:
Her zaman erkekler ile daha iyi olmuşumdur.Çoğu arkadaşım erkek.Mesela,bir çocuğum olacak olsa 5 erkek çocuk isterdim.
Image Image

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)