12 Eyl 2011

Selena Gomez'i Neden Seviyoruz ?

http://i.imgur.com/AmE7G.png
Selena Gomez şuan 19 yaşında ama oyunculuk hayatına tam olarak Wizards Of Wawerly Place de başladı. Wizards da tam olarak tanınan bu güzel bebek yüzlü Selena'yı neden seviyoruz biliyor musunuz ? Biz size anlatalım;
- Tabikide 7 yaşında katıltığı Barney ve Friends de oyunculuğuna emeklerken Wizards'da superstar olarak kendisine iyi bir zemin hazırladı.
- Daha sonra Kiss&Tell, A Year without rain albümlerini çıkarak müzik listelerinde de büyük bir hit yaptı.
- Monte Carlo adlı sinema filmi ise oyunculuğu ile ilgili tecrübesini daha da arttırdı.
- 2011 yılında çıkan When The sun goes down albümü ile listeleri salladı ve bir çok törenden ödül aldı!
- Selena daima hayranlarıyla konuşuyor, onlara karşı samimi davranıyor hatta bazen onları bile arıyor.
- Galalara ve ödül törenlerine giderken giydiği kıyafetler moda dergilerinde yer alıyor, ve ondan daima stil ikonu olarak bahsediliyor.

5 yorum:

  1. neden nefret ettiğimizi yazsaydın keşke

    YanıtlaSil
  2. Bence çok güzeL biRİ bende onu çok seviyorum sevmeyenLer kendiLeRi biliR!! :)

    YanıtlaSil
  3. ewt seviyorum selly nefrt etmiyorum ben diğer belieberler gibi saygı duyuyorum ilişkilerine

    YanıtlaSil
  4. Selena gerçekten harika <3 Anticilerin çoğu ise Justin le çıkıyor diye...

    YanıtlaSil
  5. selena harika biri ve justin i kesinlikle kullanmıyor onlar ikisi de aşık

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)