25 Eyl 2011

Selena Gomez 'Asla İyi Bir Kız Olmak İstediğimi Söylemedim'

http://i.imgur.com/gDuBp.jpg
Selena Gomez geçen günlerde Justin Bieber ile birlikte bir hayvanat bahçesi gezisi yapmıştı. 19 Yaşındaki 'Who says' hitmaker'ı 24 Eylül de anne ve babasıyla hayvanat bahçesine birlikte yeniden gittiler. Selena mutlu görünüyor. Bu arada duydunuz mu ? Selena bir evcil maymun satın aldı. Selena kısa bir röportaj yaptı bizimle bakın neler anlattı bizlere;
Hayvanat bahçesinde bir evcil (oyuncak) maymun aldım. Şimdi ona bir isim bulmam lazım :) önerileri olan var mı ?
Justin Bieber ve onun saplantalı hayranları hakkında kıskançlık üzerine konuştu;
Tabikide kıskançlığı anlarım. Kıskançlığı alıyorum da. Bende bir çok insanın hayranıydım. Jesse McCartney'ın resimlerini tutkalla defterlerime yapıştırırdım. Dünyanın hakkımda söylediklerini umursamamaya çalışıyorum, aslında daha çok odak noktam olmamasını istiyorum. Sadece kendim mutlu olmak ve hayatımı yaşamak istiyorum. Mümkün olduğunca normal şeyler bunlar. Hislerimin acıttığı şeyler okumama rağmen, hayatımı internet ve dergiler üzerine kurmuyorum.
Ama belli bir noktaya geldiğinizde bu kaçınılmaz oluyor. Bir çok ortak yanımız var [Justin'den bahsediyor] Asla iyi bir kız olmak istediğimi de söylemedim. Hakkımda yapılan 'hamile haberlerini' duyduğumda ise hiçbir fikrim yoktu. Sadece çok fazla kızarmış yemek yedim, protein ve demir eksikliğinden oldu.
Image Image Image Image Image
Image Image Image Image Image

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)