7 Eyl 2011

Miley Cyrus'ın Prestige Dergisi Röportajı

Miley Cyrus, Prestige Magazin dergisinin kapak kızı olmuştu bildiğiniz üzere. Şimdi sizinle röportajı ve photoshootları paylaşıyoruz. Miley gerçekten harika görünüyor! Bu arada röportaj çok uzun olduğu için bir kısmını kesmek zorunda kaldım.
Los Angeles'taki yıllarından sonra, California kızı mısın yoksa hala eski Güneyli kız mısın?
"Büyük bir LA hayranı değilim. Dürüst olmak gerekirse evet. Ben burada çalışmayı seviyorum, çoğu zaman Tennessee'e gitmek için şansım oluyor. Californiya'da tanınan insanlar gerçekten yaşam sürebilir. LA'da insanlar o kadar meşgul ki bazen başka biri oluyorlar ama bunu iyi olmak için yapıyorlar. Nashville'de ise insanların sahip oldukları hayatın her saniyesinden zevk alıyorlar."

Hannah Montana'yı özlüyor musun?
"(Gülerek) Hayır. Ben aile havasını özledim ama tüm rutini değil. Bu yüzden her gün aynı şeyleri yapmaktan sıkıldım. Biraz hayatımı yaşamak istiyorum, bu bir gösteri olmaktan çok daha kolay ve yapmak istediklerimi gerçekleştirmek istiyorum."

Eğer gizli hayata sahip olsaydın ne gibi şeyler yapmak isterdin?
"Ünlü olduğunuzu fark ettikleri zaman diğer insanlara karşı saygılarını kaybediyorlar çünkü onlar bunu beklemiyorlar. Örnek olarak, erkek arkadaşımla birlikteyim ve dışarıda yürüyorum. Bizi kimsenin takip etmediğinden eminiz. Bundan kesinlikle eminiz. Burada yürüyoruz ve birkaç saat sonra, "Miley Cyrus Alarmı." Toplum içinde bir hayranla görüldü, sarılıp öpüşüyorlardı gibi haberler görüyorsun ve sonra sen "Ne oluyor ya? Bugün fotoğrafımızı çeken kimseyi görmedim." diyorsun. Sanırm bu en çok eğlendiğim şey; toplum içinde olabilmek ve izlendiğini fark etmemek. Beni biliyorsunuz, babam ve ben hayranlarla gerçekten iyiyiz. Onlar resim çekmek için sorduğu zaman bizim için sorun olmuyor. Ama sormadıkları zaman, bu tamamıyla garipliğin farklı bir seviyesi oluyor."

Bu yılın başlarında Güney Amerika ve Avustralya'da Gypsy Heart Turundaydın. Bunun gibi turlara gittiğinde sıradan bir turist olmak için zamanın oluyor mu?
"Elbette, seyahatte kalmak istiyordum. Bu tur tatil yapmamın başlıca nedeniydi. Seyahat etmeyi çok seviyorum. Turlarda bir konser yaptıktan sonra kendime 2 gün tatil veriyordum. Gittiğim yerlerden çok zevk aldım. Komik ve eğlenceliydi. Ülkelerdeki insanlar gerçekten çok saygılı onların ülkelerinde iyi bir vakit geçirmemi istediklerini belli ediyorlardı."

Son yaptığın filmler LOL ve So Undercover hakkında bir şeyler söyler misin?
"Benim için ve hayranlarım için bir çok şey var. So Undercover filmi benim sürekli gösterdiğim komedi türü tarzında. Genellikle 13-16 yaş arası tercih ediyor. LOL ise daha genç çocuklar için ama çoğunlukla bağımsız. LOL filminde Demi Moore anneyi canlandırıyor ve bunu gerçekten çok iyi yapıyor. Aslına bakarsanız her iki filmde hayatın komik yanlarını ele alıyor."

Ciddi bir film yapmak istiyor musun?
"Ne zaman izlesem yapmak istiyorum. Bu garip ama koyu bir mizah tutkum var. Bir filmde sadece drama olması çok kuru. Ben komik filmleri daha da komik yapmak istiyorum. İnsanların yüksek sesli kahkahalarını duymayı seviyorum. Bu yüzden önümüzdeki zamanlarda daha çok film yapmayı düşünüyorum. Bunun için çalışıyorum."
Yardımları için İdil Erdoğan'a teşekkürler.
Image Image Image Image Image
Image Image Image Image Image

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)