3 Eyl 2011

The Hunger Games'in Yakışıklıları Miley Cyrus ve Vanessa Hudgens Hakkında Konuştu!

http://i.imgur.com/pOwaF.png
The Hunger Games'in yakışıklı oyuncuları Liam Hemswoth ve Josh Hutcherson seventeen dergisine özel hayatlarını anlattılar. Vanessa Hudgens ile sevgili olma dedikodularını cevaplarken Josh, Liam da Miley hakkında konuştu. Sizce film gösterime girdikten sonra kız hayranları düşüş yaşayacak mı? Ama biz önce Josh'un dediklerini okuyalım;
Eğer gerçek hayatta bir kız için anlaşamasaydınız kim kazanırdı ?
Dürüst olalım, Liam'ın Avustralyalı aksanı herşeyi bitiriyor. Bu benim için adil olmayan birşey. Kadın puanlarını doğrudan Liam'a veriyorum. Liam çok destansı bir adam.
Hunger Games filminde karakterin tamamıyla Katniss'e aşık, üstelik o sana karşı çok soğuk olduğu halde bile. Biraz anlatabilir misin ?
Her ilişkinin böyle başladığını düşünüyorum. Gerçek hayattaki ben ise; Ebeveynlerimin beni diğer insanları kabul etmek konusunda uyardılar, bu yüzden kızlarla aram biraz tuhaftır. Çünkü ne zaman bir kız bana ilgi gösterse 'Evet, Seni Seviyorum, harikasın' diyorum.
Journey 2 de rol alacak rol arkadaşın Vanessa Hudgens ile ilgili ne diyeceksin ? Çıktığınız doğru mu ?
Ahh aslında 'çıkmak' kelimesinin doğru bir kelime olduğunu da bilmiyorum. O harika birisi, birlikte olmayı da seviyoruz. Onunla ilk tanıştığımda taklit yapıyorduk. Şapşal ve ahmak olabiliriz ama Birşeyin eğlenceli olup olmamasında herhangibir merakımızda yok. Ona hastayım.
Bir kız da aradığın bir tip var mı ?
Derin sohbetleri olan kızlardan hoşlanıyorum. Yani demek istediğim hayat ve varoluş konusu hakkında sonsuza kadar konuşabilirsiniz. Kızlar dilsiz-vampir şeyini oynadığında 'Oh tanrım lütfen dur' demek geliyor, içimden.
Şimdi biraz Liam Hemsworth ile konuşmaya ne dersiniz ?
Hunger Games filminde karakterin Josh Hutcherson'ın karakteri ile aynı kız için savaşıyor. Sence gerçek hayatta kim kazanırdı ?
Josh gayet karizmatik bir dost, muhtemelen o kazanırdı. Kızlarla konuşmada açıkçası pek iyi değilim. Dürüstçe, Josh çok ikna edici birisi. Onunla konuştuğum zamanlarda onu dinliyorum ve gerçekten komik ve zeki birisi. O beni herşey de ikna edebilir.
Eski kız arkadaşın Miley Cyrus ile birlikte görünüyorsun. Resmi bir beraberliği devam ettirmeye mi karar verdiniz yine ?
Kim bilir, belki olabilir.Asıl konunun bizi nasıl hissettirdiğini biliyoruz. Nasıl gideceğini biliyoruz.
Bir ilişki içinde sorunlarını konuşabilir misiniz ? Yoksa sorunlarını içinde tutan diğer insanlardan mısın ?
Olayları masaya koymayı severim. Diğer insanlarda böyle birşeyler yapınca hoşuma gidiyor. Şişenizi eninde sonunda patlatmak zorunda kalırsınız. Bu tür sorunlar olmadan masaya koymak ve rahatça konuşmak en iyisi.
Şuan 21 yaşındasın. 17 yaşındaki Liam'a ne demek isterdin ?
Havalı değilsin. Hemde hiç. Düşünme, Birşey olmaya çalışma. Sadece havalı değilsin. 17 yaşındayken yapmaya çalıştığım tek şey sörf yapmak. Ben ve arkadaşlarım. Yaptığım herşey buydu. Hayatımda gerçek sorunlarım hakkında hiç endişenmedim. Sadece havalı olduğumu düşündüğüm için sörf yapıyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)