31 Ağu 2011

Victoria Justice: 'Eski Britney'i Seviyorum'

http://i.imgur.com/EzmXC.png
Geçtiğimiz günlerde düzenlenen Mtv VMA'nın kırmızı halı güzellerinden birisi Victoria Justice. 18 Yaşında olan genç Nickledeon yıldızı gece de Britney Spears hayranlığı hakkında birkaç birşey söyledi. Kim Britney hayranı değil ki zaten! Ama Victoria eski Britney'i yeni Britney'den daha çok sevdiğini söyledi. Aslında tam olarak ne diyor bir bakın;
Eski Britney'i seviyorum, “Lucky,” ve “Oops I Did It Again,” ve “I’m A Slave for You.” arkılarını seviyorum. Madonna'yla düeti olan “Me Against the Music” şarkısını seviyorum çünkü dans etmek için çok eğlenceli bir şarkı. Bu şarkıyla hep hayalimdeki gibi başımı çılgınca sallayarak dans pistinde dans ediyorum ve arkadaşlarım bana gülüyor.
Victoria VMA da ödül alan Till the world ends şarkısını sevmiyor mu yani ? O da gayet hareketli ve çılgın bir parça sonuçta. Sizde Victoria Justice gibi düşünüyor musunuz ? Britney'in yeni şarkılarını dinliyor musunuz ?

3 yorum:

  1. Çok seviyorum bu kızı taş gibi valla ha

    YanıtlaSil
  2. bak yine çalmışlar konularınızı burda
    http://bloomandstellawinx.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  3. Britney Spears fanıyım <3 O hayatımın anlamı ve onu çok seviyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)