1 Eyl 2011

Ashley Tisdale ve Demi Lovato'nun Doğum Günü Yemeği!

18 Ağustos da doğum gününü en yakın arkadaşlarıyla birlikte kutladı Demi. Ama doğum gününü kutlamak isteyen birisi daha vardı! Ashley Tisdale. Dün akşam Demi ve Ash birlikte Demi'nin geç kalınmış doğum günü yemeğini yediler. Birlikte çekilmiş henüz fotoğrafları yok. Ama biz sizin için sahte bir Demi-Ashley fotoğrafı bulduk. Tekrar ediyoruz Fotoğraf gerçek değildir. Photoshop yapımıdır. Umarız en kısa zamanda fotoğrafları geçer elimize. Haberi nasıl mı öğrendik ? Elbette twitterdan. Demi ve Ash birbirleri hakkında bahsettiler.
@ashleytisdale ile birlikte çok eğlenceli bir akşam yemeği geçirdim. Gerçek sevimlilik, komik kız! Seni seviyorum Ash! Geç doğum günü yemeğim için teşekkür ederim. öptüm.
@ddlovato bende seni seviyorum bebek! Unbroken için bekleyemiyorum! Yakın zamanda bunu bir daha yapalım. Çok çok öptüm.
Görünüşe göre Ashley ve Demi gayet iyi anlaşıyorlar. Bu arada 30 Ağustos da düzenlenen Gotta Milk etkinliğine katılan Ashley Çikolatalı süte bayıldığını da söyledi! Kim bayılmaz ki! Ashley'nin mini mavi elbisesi ve at kuyruğu yapılmış saçları ise gerçekten fevkalede duruyor. Resimlere bir göz atın.
Image Image Image Image Image
Image Image Image Image Image

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)