5 Oca 2013

Emma Watson ''En Kötü Eleştirmenim; Kendim''

"The Perks of Being a Wallflower" filmiyle çok övülen İngiliz oyuncu Emma Watson Britanya'da yayınlanan Marie Claire dergisinin 2013 Şubat ayının kapağında yer alıyor. 22 yaşındaki genç yıldız dergiyle gerçekleştirmiş olduğu fotoğraf çekiminde kusursuz görünüyordu. Emma'nın dergiyle yaptığı röportajın küçük bir bölümü de yayınlandı;
En kötü eleştirmeni;
Ben birazcık mükemmeliyetçi bir insanım. Bu yüzden en kötü eleştirmenim; kendim. Bence bu zor birşey ama aynı zamanda beni teşvikleyici de.
Hayatındaki en önemli şeyler;
Arkadaşlarım ve ailem ilk sırada gelir ikinci sırada ise işim. Hayatımı bu şekilde yaşıyorum.
Gelişen oyunculuk kariyeri hakkında;
Artık nasıl birisi olduğumu biliyorum ve işlerimi ne şekilde yapmak istediğim konusunda daha çok kararlıyım. Çünkü işimle mutluyum; diğer insanların işim hakkında iyi ya da kötü şeyler söylemesine ihtiyacım yok.

1 yorum:

  1. Çünkü sen harikasın <3 Forever Watsonheads <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)