17 Kas 2012

Zooey Deschanel, Katy Perry İle Benzetilmesi Hakkında Konuştu

'New Girl' dizisinin başrol oyuncusu Zooey Deschanel 15 Kasım Perşembe akşamı “The Late Show with David Letterman” programına katıldı. Başarılı oyuncuya programda Katy Perry ile benzetilmesinden rahatsız olup olmadığı soruldu. Zooey ise bunu hiç sorun etmediğini söyledi; 
Hayır, hayır hiç etmiyorum bunu sorun. Aslında o ünlü olmadan önce, Los Angeles'ta bana benzeyen sıradan bir kızdı. Ama şimdi ünlü birisi.
 Katy, Los Angeles'a taşındıktan sonra başıma birkaç olay geldi. Arkadaşlarım anlattı ''Seni geçen gece şu restaurantta gördüm.Tanımıyormuş gibi baktın ve öylece gittin'' meğerse o Katy Perry'miş. 
Katy'le ünlü olmadan önce tanıştım. Birbirimize gerçekten benziyoruz. Çünkü herkes bana çok benzediğini söylüyordu. Sonra onunla tanıştım ve dedim ki ''Tanrım sana şükürler olsun ki çekici birisiymiş''. Çünkü bu duruma çok üzülebilirdim.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)