17 Kas 2012

Taylor Swift ve Harry Styles Birlikte Mi?

Harry Styles şüphesiz ilişkileri ile en çok gündeme gelen ünlülerden bir tanesi. Ama şimdi sadece hedefi bir ilişki değil, en popüler ünlülerden biri ile ilişki. O ünlü de söylentilere göre Taylor Swift! Daha önce ikilinin adları bir çok kez beraber anılsa da hiçbir açıklama olmadığı için kimse bu ilişkiyi gerçek olarak görmüyordu. Ta ki bugüne kadar! The X Factor USA programının sunucusu Mario Lopez, radyo programında söylediğine göre ikilinin ilişkisi ''resmileşti''. İşte Mario'nun Directioner'lara çok kızdıracak o konuşması;

Taylor Swift programda özel konuktu, ve işte sizin için bir büyük haber; provalar sırasında One Direction'dan Harry yanıma geldi ve bana ''Hey Mario nasıl gidiyor?'' dedi ve ben de ''Burada ne arıyorsun?'' dedim. Taylor Swift için geldiğini söyledi. İkisi beraber el ele oradan çıktılar. Yani Harry ve Taylor- Bu haberi ilk defa duyuyorsunuz- resmen çıkıyorlar! Sadece bu kadarını söyleyebilirim.

182 yorum:

  1. Taylor SWiftin saçını başını yolarım sarışın sürtüğe bak hele

    YanıtlaSil
  2. YA OLM ÇIKMASINLAR LAN BAK CIDDIYIM BU BAZI ERGEN DIRECTIONLAR GELCEK TAYLORA KAŞAR DIYECEK SÜRTÜK DIYECEK VALLA HIÇ ÇEKEMEM BUNLARI NOLUR ÇIKMASINLAR

    YanıtlaSil
  3. bu haberin cara'yla olmasını çok isterdim yargılayıcı olmak istemem ama taylor tüm erkeklerle çıktı nerdeyse umarım harry nin kalbi kırılmaz ikiside mutlu olurla ama hiç yakışmamışlar cidden :D

    YanıtlaSil
  4. Ya oha ya böyle bişey nasıl olur..!

    YanıtlaSil
  5. resimlerini gördümmmmmmm çok tatlıydılarrrrrrr

    YanıtlaSil
  6. 1 aya kadar taylor harrye bir şarkı yazacak alın görün xddd

    YanıtlaSil
  7. böyle düşünmek istemem ama taylor popüler olan her erkeklerle çıkıyor umarım harryi yeni bi şarkı sözü yazmak için kullanmaz

    YanıtlaSil
  8. Koyu directionerdim ve hayla öyleyim.Fakat Harry yok artık benim için evet dışlıyorum var mı ? LANET OLSUN !

    YanıtlaSil
  9. sizi sikeyim esno

    YanıtlaSil
  10. :( Diyecek hiçbirşey yok. :( Sadece "You Belong With Me" diyebilirim.

    YanıtlaSil
  11. biz naptık amk haber çıktı paylaşıyoruz

    YanıtlaSil
  12. AMK HEM ERGENSINIZ HEM SALAK. Gerizekalılar Taylor daha geçen ay albüm çıkardı ve bundan sonraki albümü 2 yıl sonra çıkar e o zaman ne diye göt kadar beyninizi çalıştıramayıp Taylorın bi iki ay sonra şarkı çıkaramayacağını düşünemiyosunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Single var tatlim

      Sil
    2. ve Taylorın albüm dışında single çıkarmadığını da bilirdin

      Sil
  13. İNANMIYORUM!!!!!!!!! HAZZA BUNU BİZE NASIL YAPARSIN :(

    YanıtlaSil
  14. Taylor'ı sevmiyordum zaten. O sinir bozucu amerikalı kokoş kız aksağanına gıcık oluyorum zaten. Harry'le çıkabilirler umrumda değil. :) Harry'nin tercihi sonuçta çıkıp Taylor sürtük vb. şeyler demeyin her ne kadar ben de onu sevmesem de. ERGEN DİRECTİONERLARA TAVSİYE.

    YanıtlaSil
  15. Allah'ın mal karısı.Salak.Harry'e kurban olsun o sürtük.Bütün ünlülerle çıktı.Yazıklar olsun Harry.Bu sürtük bile seninle çıkabiliyo.Çirkin şey.Ağzının tipine bak hele.Çirkinlikten yüzünü saçlarıyla kapatmış paçoz.

    YanıtlaSil
  16. Harrynin kimseyle cikmasini istemiyoruz falan ama eninde sonunda biriyle birlikte olucak en azindan taylor onceden de bildigimiz biri daha iyi olur bence. Yani zaten sevgilisi olucak yapabilecegimiz birsey yok

    YanıtlaSil
  17. HAHAHAAHHA TAYLOR HARRYI ŞARKI SÖZÜ YAZMAK IÇIN KULLANACAKMIŞ HAHAHAHA AMK TAYLOR 30 YAŞ ALTI EN ZENGIN INSAN BILMEM FARKINDA MISINIZ? Iyi güldüm. Salaklar

    YanıtlaSil
  18. Ah evet dediğim gibi 13 yaşındaki ergenler Taylora sürtük demeye başlamış bile :)))):)):) hepinizin amınakoyim canlarım :)))) HADI GIT ÖDEVLERINI YAP HADI :)))::)

    YanıtlaSil
  19. YA ERGEN DİRECTİONERLAR BASTI BURAYI AMK YETER LAN BIKTIK SİZİN SAÇMALIKLARINIZDAN.

    YanıtlaSil
  20. ya bi defolun gidin yaa malmısınız ? bende koyu directionerlerdenim ama suan yaptığınız çok saçma ! BÜYÜYÜN ARTIK HARRY NİN GELİP SİZLEMİ ÇIKICK SANIYOSUNUZ ONUN SİZİN VARLIĞINIZDAN HABERİ YOK ! ŞU ERGENCE ŞEYLERİ BIRAKIN ! HARRY VE TOYLAR ÇIKIYOSA HARRYNİN MUTLU OLMASINI İSTEMELİSİNİZ SALAK SALAK ŞİZOFRENCE ŞEYLER YAZMAYIN !!!

    YanıtlaSil
  21. Hay amk salak taylorcılar sizi götümün kenarları 22 yaşındaki orospunuzu alın götünüze sokun umarım haber yalan çıkar ve faişe meleğinizin planları suya düşer !! kaltak orospu

    YanıtlaSil
  22. Eğer ayrılırlarsa kalbi kırılacak kişi bence Taylor olur.

    YanıtlaSil
  23. HARRY'İ SİKEM TAYLOR'I SİKEM DİRECTİONERLARI SİKEM DÜNYAYI SİKEM YETER LAN. HAYATTAN BEZDİRDİNİZ. TAYLOR'U SEVDİĞİMİ SÖYLEYEMEYECEĞİM AMA SİZ ONA HAKARET EDECEĞİNİZE GİDİP SÜTÜNÜZÜ İÇSENİZ?

    YanıtlaSil
  24. abartmayın yha en azından parası için çıkmıyordur
    bu arda haberi nr1 yayınlasa inanmazdım :D

    YanıtlaSil
  25. Ya ciddiyim. Böyle dedikodular çıktıkça directionerlardan neden nefret ettiğimi daha iyi anlıyorum. Yani hayir bu kadar ergen ve çocukça konuşan bi topluluk daha olamaz. Mümkün değil.

    YanıtlaSil
  26. Hayırr yaaa. Taylor Swiftle olmasın. Başka biri olsun ama o olmasın. Hem Taylor'un sevgilisimi yokmu. Hani şu köklü sayada sahip veliahtt

    YanıtlaSil
  27. OHA LAN TAYLOR'I SEVERDIM AMA HARRYLE CIKARSA BU DUSUNCEM KESINLIKLE DEGISECEK HAZZAMI RAHAT BIRAK!!!

    YanıtlaSil
  28. bir directonerim ama taylor swift hayranı olmasamda onu korurum kızın şimdiye kadar kim ne kaşarlıgını görüdünüz? hem harry mutluysa bende mutluyum olayı fazla abartmamak gerekli sonuçta sadece sevgililer bu tür haberlerle her gün karşılaşıyoruz...

    YanıtlaSil
  29. Taylor gayet de güzel ve hoş bir kadın. Şarkıları mükemmel milyonlarca hayranı, onlarca ödülü var. "Ay ben LUYİS'İ sevmiyom yaaa" diyip sadece Harry'yi Zayn'i seven haklarında hiç bir şey bilmeyen çakma çakma ergen kızlar gelip de Taylor' a Çirkin,Mal,Sürtük diyolar. Çarpılıcaksın amk kıskandığınızı bu kadar belli etmeyin. Harry bu er geç biriyle çıkacak hatta günü gelince evlenicek ben Harry'i her şeyden çok seviyorum ama Taylor'la ilişkileri varsa karşı çıkmam. Hakaret edenler hepinizin amk ben. Siz gidin bar sürtüğü Eleanor'u sevin.

    YanıtlaSil
  30. Hahahah amk Bütün ergen directionerlar toplanmış burada.Bakın Directioner'ım ve koyu SWIFTIE'yim.Sizin yaptığınız sadece ergenlik.Anonim sen kimsin ki Taylor'a sürtük diyorsun?10 yaşında bebesin kalkmış DÜNYACA ÜNLÜ 6 GRAMMYSİ OLAN SAYAMADIĞIMIZ KADAR ÖDÜL ALAN 30 YAŞ ALTI EN ÇOK KAZANAN SANATÇIYA sürtük diyorsun?Hadi bakalım sütünü iç yat :)))))) Taylor Harry'yi parası için kullanacakmış hahahhahahhah "30 YAŞ ALTI EN ÇOK KAZANAN SANATÇI" demiştim.Taylor bütün ünlülerle çıkmadı kaltaklar!Hem onun ilişkilerinden size ne?Siz devam edin koca kıçınız sandalyede o kıpkırmızı gözleriniz ekranda ergenler olun.Taylor 35 milyon Swifties ile başa çıkamassınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katy sen taylor dan da kaşarsin

      Sil
  31. abi siz orospu çocuğu musunuz? taylor size naptı lan? sizin gibi fikibok fanlar yüzünden 1D'den soğudum. sanki gitmiş çocuğu zorla siktirmiş kendisine. çok iğrenç insanlarsınız bilin istedim.

    YanıtlaSil
  32. Bana çıkma hikayeleri biraz garip geliyor ama eğer harry mutlu olacaksa bende mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  33. mal
    harry ve taylor harry yapma bunu taylor linç edilcek tweterda

    YanıtlaSil
  34. OLAMAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ TAYLOR ŞUAN ANTİN OLDUM DESEMMMMM AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HARRY OLMAZ GİT LOUİS'E GİT NİALL'A NEDEN HARRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

    YanıtlaSil
  35. Cok afedersiniz ama Taylor'a laf atarak elinize ne geciyo ? Kizin duygularini nerden biliyosunuz ?! Senin idolunle cikmasi onu surtuk yapmaz ! siz once kendini sorgulayin ! Surtugun alasi sizsinizdir belki ;)

    YanıtlaSil
  36. Ay inanmıyorum bu taylorun sevgilisi yokmuydu zaten annesı ıstemıyodu bastan falan ne sacmalıyosunuz anlamadım böyle bir şeyin gerçek olacağını sanmıyorum daha taylor ile sevgilisinin ayrılık haberi çıkmadı. :S

    YanıtlaSil
  37. BU HABER YALAN.SWİFT,CONOR KENNDY İLE BİRLİKTE.

    YanıtlaSil
  38. yağmur sen böyle düşünüyo olabilirsin ama bazı kızlar (bu kızların içinde bende varım) hayallerini yaşamak istiyor...özel hayata saygım sonsuz ama hani Harry'e ilişki yasağı gelmişti!!en azından ''bu hayalimi denedim derler'ağzını burnunu kırcam taylorr!

    YanıtlaSil
  39. BEN ONLARI KESİNLİKLE ONAYLIYORUM VE İKİSİNİDE SEVİYORUM BNCE HARRY'NİN TANIMADIGIMIZ KİŞİLERLE ÇIKMASINDAN İYİDİR AYRICA TAYLOR ÇOK İYİ BİR KIZ BNCE ONLARI EZMEYİN ONLARI DESTEKLEYİN LÜTFEN!!

    YanıtlaSil
  40. Kafanız iyi mi ya sizin? Bu güne kadar Taylor'ın ne sürtüklüğünü gördünüz? Şimdi sırf Harry ile çıkıyor diye ona sürtük diyemezsiniz. Tabi eleştirilecek bir tarafı yok anca sürtük deyin. Bende koyu bir directionerim ama aynı zamanda swiftie'yim ikisine de laf ettirmem.

    YanıtlaSil
  41. Saygım var ama o kadar ilginç bir fan grubusunuz ki, sevdiğiniz, fikirlerine ve duygularına önem verip saygı duyduğunuz (!) insanın seçimlerime karışabiliyorsunuz. Hayır yani, sırf çıkıyor diye -ki daha haber belli bile değil- Taylor'a kötü sözler diyemezsiniz, dememelisiniz. Ya adam gibi sevin, ya hiç sevmeyin. Çünkü birinin fanı olmak, ona hayran olmak, ilk başta onun fikirlerine saygı duymakla başlar. Taylor'a bunun gibi hakaretler ederek elinize hiç birşey geçmiyor. Kıskanıyorsanız sadece KISKANIYORUM deyin, Taylor'a laf atarak olmaz bunlar gerçekten.

    YanıtlaSil
  42. LÜTFEN YAZDIĞIMI OKUYUN!!! :Off aman he size kalsa zaten Harry sizden başka kimse ile çıkmasın sanki gelip size bakıcak Harry yalnız mutsuz olsun istiyorsunuz napsın çocuk sizin için mutsuz mu olsun onunda bir hayatı var. Harry veya diğer one direction üyeleri kim ile çıksa direk küfürler bilmemneler nasıl directionersiniz anlamıyorum gerçek directioner Harry'nin mutlu olmasını ister. Sanki Harry gelip size çıkma teklifi edicekte boş boş konuşuyorsunuz.

    YanıtlaSil
  43. O mutlu olsun yeter bana <3

    YanıtlaSil
  44. Harry ve taylor ayrilirsa taylor.muhtemelen harry i kotuluyen sarki sozleri yazicak

    YanıtlaSil
  45. Sanirim 5. Kez bileklerimi kesebilirim

    YanıtlaSil
  46. ya ne yalan söylüyüm taylor sewiyorum harryide sewindim ayrıca ben bu hayranları anlamıyorum neden kızıyosunnuz onlara?

    YanıtlaSil
  47. Hassiktir ya.
    Lanet olsun ya,cidden.
    Tamam Harry gelip benimle çıkmayacak ama istemiyorum çıkmalarını,doğru ya benim isteyip istememem önemli değil.

    YanıtlaSil
  48. her ikisininde koyu bir hayranıyım. umarım mutlu olurlar.ikisinide hala çok seviyorum lütfen onlara kötü birşeyler söylemeyin.onlar mutlu olmak istiyorlar.

    YanıtlaSil
  49. SİZ HASTA MISINIZ?

    Taylor güzel ve oldukça başarılı bir müzisyen.Aşk hayatı oldukça karışık olabilir ama bu sizi hiç ilgilendirmez.İstediğiniz kadar birine hayran olun,size ne olm? Bu kız dünyaca ünlü ve oldukça takip edilen biri olabilir.Dünyanın en yakışıklı çocuklarıyla da çıkar,size ne yani? Harry uzun zamandır Taylor'ın peşindeydi,yakışıyorlar da.Taylor olmasa size mi bakacaktı,size mi koşacaktı? Harry ile tanışma ihtimaliniz çok düşükken bir de sizinle mi flört edecekti? Gidin okulunuzdaki Berkcan'dan hoşlanın amk ya.

    YanıtlaSil
  50. Kaç gündür var bu haber ama uyduruyorlar falan diyodum esnoda çıkınca iş ciddileşti.ikisinide ayrı ayrı çookk sewiyorum ama beraber olmasınlar çünkü sonra ayrılırlarsa tay üzülür. haryı eskisi kadar sevmem o yuzden çıkmalarını istemiyorum şimdi ergenler taylora sürtük kaşr falan diyecekler swiftieler tabikide kızacaklar falan filan...
    1)TAYLOR ŞİMDİYE KADAR KAÇ KİŞİYLE ÇIKTIĞI SİZİ İLGİLENDİRMEZ
    2)TAYA KAŞAR SÜRTÜK MAL FALAN DEMEYE HAKKINIZ YOK
    3)HARY KİMİNLE ÇIKSA O KIZA KAŞAR DİYOSUNUZ NE YANİ HARYNIN GELİP SİZİNLE ÇIKACAĞINI MI DÜŞÜNÜYOSUNUZ? ÖZELLİKLE ERGEN DİRECTİONERLERA SÖYLÜYORUM
    4)ĞEÇEKTEN ONLARI SEVEN FANLAR ONLARIN MUTLU OLMASINI İSTER (KENDİLERİNİN MUTLULUĞUNU DEİL)
    5)GÜZELLİK TARTIŞILMAZ AMA TAYLORI BAYA Bİ KÖTÜLEMİŞSİNİZ ABARTMAYIN
    6)ESNO GÖREVİNİ YAPTI BOŞUNA KIZMAYIN
    7)YAZANA KADAR CANIM ÇIKTI OKUDUYSANIZ TEŞEKKÜR EDERİM

    ,

    YanıtlaSil
  51. TAYLOR HARRY SAYESİNDE ÜNLÜ OLDU DEMİ ARKADAŞLAR:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  52. ilk olarak Diretionerlerin hepsi 10-15 yaş arası aşırı ergen kavramından kurtulun.Tamam kabul ediyorum 13 yaşındayım fakat ne Taylor'a sürtük diyeceğim ne de Harry'den soğudum.İkinci olarak böyle yakışıklı bir çocuğun sonsuza kadar kimse ile çıkmayacağını düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.Ayrıca taylor'a sürtük diyenler onun hakkında sağdan soldan duyduğunuz 2 cümlelik yalan yanlış bilgilerden ziyade araştırma yapın. Kızın hayatını, gelmiş geçmiş sevgililerini, neden ayrıldıklarını araştırın sonra burada istediğinizi söyleyin.Son olarak harry sevmişse-ki daha haber kesin değil- bunu siz istemiyorsunuz diye değiştireceğini sanmıyorum.Burda veya twitterda kıza hakaret etmenin bir amacı yok.Size bir tavsiye olaylara objektif olarak bakın.
    NOT:Aşırı directionerimdir.Hiç bir zaman Swiftie olmadım ama olaylara tek taraftan bakmamayı öğrendim

    YanıtlaSil
  53. taylorı severim ammavelakin harryle çıkmasına çok üzüldüm. harry daha çok genç . taylor bence de ünlüler çıkıyo .görmüş beğenmiş sarkmış. napalım ? inşaallah doğru değildir . bu sefer tarry olmasın valla çekemem bi de onları . justin başladı büyüklerle çıkmağa şimdi sıra harry de. en azından selena bir yaş büyüktü. ve ayrıldılar :( moda olmuş galiba :( :(

    YanıtlaSil
  54. OFF ''BAZI'' DİRECTİONERLER GERÇEKTEN ÇOK SALAK TAYLOR ÇOK GÜZEL BİR KIZ AYRICA ESKİ SEVGİLİSİ İLE AYRILDI. TAYLORA ÇİRKİN DİYECEĞİNİZE İLK ÖNCE BİR KENDİNİZE BAKIN BENCE KIZI KISKANICAKSINIZ DİYE HAYATINI YAŞAMASINA VE MUTLU OLMASINA ENGEL OLMAYIN BU HARRY İÇİNDE GEÇERLİ. AYRICA SİZENE YA ONLAR MUTLUYSA SİZE SAYGILI OLMAK DÜŞER. AYRICA TAYLOR SWİFT İN NE SÜRTÜKLÜĞÜNÜ GÖRDÜNÜZ?? ÇOK MERAK EDİYORUM. KISKANDIĞINIZ İÇİN NEFRET KUSUP BAŞKALARININ HAYATINA ENGEL OLMAYIN AYRICA HABER KESİN DEĞİL.

    YanıtlaSil
  55. Eger boyle birsey varsa. Taylor kork bizden...

    YanıtlaSil
  56. Abi ne mal insanlarsiniz yaa! Biraz empati kurun;
    Harry ve siz ciksaniz (!) ve size burdan bir suru hakaret yagsa, uzulmezmiydiniz?! Bazilari uzulurdum diyecek, Taylor'i da uzuyorsun... Bazilari umrunda olmaz diyecek, Taylor'in da umrunda degil. Bazilari aptal bir ukalalik sergileyip mutlu olurdum diyecek, Taylor'i mutlu ediyorsun o zaman. Ne Directioner'im ne de Swiftie.. Fakat gercekten sacmalamissiniz. Yorumlarinizi okuyarak su sonuca ulasiyorum; Directioner = Ergen, Ofke Patlamasi, Gereksi Yere Atar...

    YanıtlaSil
  57. BENDE HARRY I COK SEVIYORUM AMA YAPCAK BIŞEY YOK ONLAR CIKACAKSA SIZDE KABULLENIN TAYLORI SEVMIYORUM AMA ONA KASAR SÜRTÜK VB SEYLER DEMEYE HAKKINIZ YOK KUSURA BAKMAYIN AMA SIZ KIMSINIZDE DÜNYA CAPINDA TANINMIŞ BIRINE OYLE SEYLER DIYORSUNUZ BENIM DILEĞIM INSALLAH CIKMIYOLARDIR HEM YAS FARKI HEM TIP FARKI AMA CIKARLARSA DA TEBRIKLER

    BANA KATILMAYAN VAR MI ARKADASLAR SÖYLEYIN

    YanıtlaSil
  58. Açık ve net directionerleri sevmiyorum. Taylor'ın sevgilisi vardı benim bildiğim ve ciddilerdi? Taylor böyle bişey yapmaz.

    YanıtlaSil
  59. Ben boyle isin amk

    YanıtlaSil
  60. BIZ DIRECTIINERLER HARRY BIZLE CIKSIN FLAN DEMIYORUZ YA DA ONUN SONSUZA KADAR CIKMICANI EVLENMICENI TABI BU 2Side OLICAK AMA HARRY MK SLK GRZKL ORSPU TAYLORLA CIKMASIN DIORUZ O ILISKISINDEN ONCE MUZIK HAYATINI ÖN PLANDA TUTUO VE BU DOGRU ZTN GECENKI SEVGILISINE ONUMUZDEKI TURNEYE CIKTIGI ICIN TERKETTIGI HER YERDE YAZIO
SIMDI BIZIM HARRY MÍZLE CIKARSA ONU DA TERKETCEK VE SARKI YAZMAK ICIN HARRYmizi UZICEK BU ILISKI BITTIGINDE UZULEN TAY DEGIL HARRYmiz OLICAK CUNKU HARRY DUYGUSAL BUGUNE KDR O MK TAYLORun AGLADIGINI HIC GORMEDIM HARRYye OLAN SEVGIM TABIKI AZALDI AMA TAY HARRT TERKETTIGI ZMN HARRY HERKES GIBI BENDE DEMISTIM DIICEM

    YanıtlaSil
  61. Böyle bir ilişki istemem desteklemem de ama taylor'a sürtük kaşar diyecek değilim bence kimse de böyle yapmasın sonuçta taylor çok iyi biri zaten çıksalar harry açıklardı bir ilişki içindeysem saklamam diyor

    YanıtlaSil
  62. Gurur Deniz Uyanık18 Kasım 2012 10:00

    1. BU TAMAMEN YALANMIŞ ASK.FM DEN JADE E PERRİE YE ZAYN E ELENOR A SORDUM HEPSİ YALAN DEDİ AYRICA DİYELİM Kİ GERÇEK TAYLOR KADAR İYİ BİRİ DURURKEN BAŞKASIYLA ÇIKSA SİZ ÜZÜLECEKSİNİZ HEM ONUN YERİNDE SİZ OLSAYDINIZ SİZE DE SÜRTÜK DESELER NEDEN ( HARRY LE ÇIKIYORSUNUZ) BİRAZ MANTIK KULLANIN TABİİ BUNUN İÇİN BEYİN LAZIM. BEN Bİ FANIM VE BAZI DİRECTİONERLAR SAHİDEN BEYİNSİZ OLUYORLAR

    YanıtlaSil
  63. Directioner'lere ergen diyenler ilk önce kendinize bakında konuşun.
    Ayrıca Taylor'un sevgilisi yok muydu? Bence yalan haber.

    YanıtlaSil
  64. TAYLOR SWIFT HARİKA BİRİSİ.SANKİ ONUNLA ÇIKMASA SİZİNLE ÇIKACAK AMK.ESNO'YA SUÇU ATAN ERGENLER BİLE VAR.MAL MISINIZ? BU YÜZDEN KİMSE DIRECTIONER'LARLARI SEVMİYOR!

    YanıtlaSil
  65. Taylora laf etmeyin...!!
    o size naptıki böyle diyosunuz.


    Harry'i hak eden biriyle çıkıyo ve bence çıkmaları iyii yani taylor çok mükemmel biri harryle yakışır..


    Directioner olarak sevindim <3

    Taylor perrie ve eleanor gibi değil hiç değilse

    YanıtlaSil
  66. bence çıksınlar nede olsa birbirini sevmişler sırf hayranları yüzünden çıkmamalarını istemiyorum. harry nin milyonlarca hayranı var . eğer bütün hayranlarıyla çıkmaya kalkarsa halini bile düçünemiyorum.

    YanıtlaSil
  67. HARRY BİZİMLE ÇIKSIN YA DA DÜNYANIN SONUNA KADAR EVLENMESİN ÇIKMASIN DEMİYORUZ BİZ DİRECTİONERLER AMA O ORSPU MK GRZKL SLK APTL TAYLOR LA ÇIKMASINA İSTEMİYORUZ TAYLOR MESLEĞİNİ İLİŞKİSİNİDEN DAHA DEĞER VERİO Kİ BU DOĞRU ZATEN DİĞER SEVGİLİSİYLE İŞLERİNİN YOĞUN OLDUĞU İÇİN AYRILDIĞINI SÖYLÜYO HARRYDE KULLANIP ATICAK EMİNİM
    BU İLİŞKİ BİTİNCE TAYLOR DEĞİL HARRY ÜZÜLÜCEK ŞARKI YAZMAK İÇİN HARRYi SEÇMESİ HİÇ DOĞRU DEĞİL VE BENİM HARRY SEVGİM azaldı BEN ONU ÇOOOOOOOOOK SEVİODUM AMA FANLARININ ONAYLAMADIĞI BİR İLİŞKİ YAŞICAKSA BU ONUN KARARI TAYLOR ONU BİR KENARA ATINCA BENDE DEMİŞTİM DİYENLER ARASINDA OLICAM

    YanıtlaSil
  68. TAYLOR'IN İNTERNETTE 1 TANE BİLE ÇIPLAK RESMİ YOKKEN ONU SÜRTÜK YAPANLAR VAR AMK. ÖNCE Bİ GİDİN SÜRTÜK NE ANLAMA GELİYOR ONA BAKIN ONDAN SONRA SÜRTÜK YAZIN VEYA YAZMAYIN. OLUM SİZE NE ÇIKARSA ÇIKSIM AMK. BEN DESTEKLİYOR MUYUM HAYIR AMA ÇIKMALARINDA DA SORUN YOK! TAYLOR'I VE hARRY'İ RAHAT BIRAKIN, BU ARADA CALDERIC VARSA ARANIZDA ELEANOR MELEK TAYLOR'DA SÜRTÜK DİMİ?! SİKTİR GİT!

    YanıtlaSil
  69. Neden umrunuzda ya illuminati köleleri hep o sayede ünlü oluyorlar sizde hemen hayran oluyorsunuz sesleri sahte, oynanmış. Onlarda insan ünlü olmasalardı yanınızdan geçse bir bok yapmadan giderdiniz.

    YanıtlaSil
  70. Bakın bu Harry nin seçimi eğer o mutluysa ben de mutluyum ve lütfen Taylor'a hakaret etmeyi kesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!

    YanıtlaSil
  71. Ya mal misiniz?? Daha t am bisey belli degilken insanlara hakaret etme hakkiniz yok bende directionerim hernekadar uzulsemde taora hakaret edip kendinizi insanlarin gozunde dusurmeyin derim

    YanıtlaSil
  72. Abi biraz empati kurun! Siz sevdiğin insanlar çıksanız ve bunun için size birsürü hakaret yağsa! İnsan sevdiği biriyle çıktığı için SÜRTÜK olmaz. Ben bunu bir Swiftie olarak söylüyorum ki çıkarlarsa bende onaylamam. Ama Taylor mutluysa bende mutuyum. Haklısınız, bu ilişki olmaz gibi. Ben onların çıktıklarını düşünemiyorum bile. Ama Taylor sürtük falan değil. O çok güzel bir kız ve acaba siz onun yerinde olsaydınız kimlerle çıkardınız. Burada söyleyebileceğiniz şey sürtük Taylor olamaz. ''Harry mutluysa bende mutluyum.'' demeniz gerekir bence. Bende bir Directioner'ım ama bunu söyletmek zorunda kalıyorsunuz; Harry Taylor olmasada size gelmeyecek. Lütfen biraz akıllanın. Bende bu ilişkiyi asla onaylamam. Ama Taylor sürtük diyebileceğiniz son kişi. Onu tanımadan konuşmayın. Bir süre sonra herkes Swiftie olacak. Bunuda Perrie olayına döndürmeyin.

    YanıtlaSil
  73. Abi biraz empati kurun! Siz sevdiğin insanla çıksanız ve bunun için size birsürü hakaret yağsa! İnsan sevdiği biriyle çıktığı için SÜRTÜK olmaz. Ben bunu bir Swiftie olarak söylüyorum ki çıkarlarsa bende onaylamam. Ama Taylor mutluysa bende mutuyum. Haklısınız, bu ilişki olmaz gibi. Ben onların çıktıklarını düşünemiyorum bile. Ama Taylor sürtük falan değil. O çok güzel bir kız ve acaba siz onun yerinde olsaydınız kimlerle çıkardınız. Burada söyleyebileceğiniz şey sürtük Taylor olamaz. ''Harry mutluysa bende mutluyum.'' demeniz gerekir bence. Bende bir Directioner'ım ama bunu söyletmek zorunda kalıyorsunuz; Harry Taylor olmasada size gelmeyecek. Lütfen biraz akıllanın. Bende bu ilişkiyi asla onaylamam. Ama Taylor sürtük diyebileceğiniz son kişi. Onu tanımadan konuşmayın. Bir süre sonra herkes Swiftie olacak. Bunuda Perrie olayına döndürmeyin.

    YanıtlaSil
  74. geberrr pis taylor

    YanıtlaSil
  75. katy'nin kedisiin yorumuna çok katılıyorum Taylor'a sürtük hatta yeni yetme diyenleriniz var kadın daha kaç yaşında ve bir yarışma programı veya bir disney kanalında ünlü olmadan bir sürü ödül aldı albümleri en çok satılanlar arasında taylor bir sürü insanla çıktı ama harry ik kez mi biriyle çıkıyo saçmalamayı kesin ve susun pis ergenler ve bu olay bittiğinde swiftie olmayın biz böyle iyiyiz salakar veee çıkarlarsa taylor'un mulu olmasını istiyorum

    YanıtlaSil
  76. bence yakışıyorlar biz kiçbirşey diyemeyiz ayrıcada ergen directionlar falan demeyin kendiniz sanki dünya üstü yaratıksınız biz directionlar olarak saygı duymalıyız en azından tanıdık ;)

    YanıtlaSil
  77. harry de her bokla çıkıyo lan karı hastası.

    YanıtlaSil
  78. Açıkçası çıkmalarını istemem.Bu bana kalmış birşeyde değil.Ama ne biliyim...Harry`e aşığım ama Taylor ile çıkarsa ve mutluysa bende mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  79. Gerizekalı yaaa mal taylor gebersin öldürsünler arabayla ezsinler boku çıksın sürtüğün kıvılcımlar çıkana kadar o kzın kafasını duvara sürtüp saçlarını yolup 456789 kere bıçaaklayıp gelinlik giydirip üstüne ben bir sürtüğüm yazıp çöpe atmak istiyorum

    YanıtlaSil
  80. OLDUKÇA KOYU BİR DİRECTONERİM ama bazıları ne kadar malca davranmış sanki onlar insan değilde mutlu olmaya hakları yok...gerçek hayransanız onun için mutlu olursunuz ayrıca haberlere biraz dikkat edin taylor sev. ayrıldı esno o kadar yazdı varya bazılarınız için söylüyorum GERÇEKTEN ÇOK MAL SİZİN GİBİLER YÜZÜNDEN ADIMIZ ERGENE ÇIKIYOR YETER LAN!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  81. Adsız 18 Kasım 2012 18:19 CANIM SEN BOŞUNA YAŞIYON GIT KENDINI PENCEREDEN AT.

    YanıtlaSil
  82. Just A Directioner18 Kasım 2012 20:09

    Taylor'a sürtük demeyeceğim. Fakat dünya üzerinde bir gerçek var. O da Taylor'ın şu ana kadar çıktığı herkesi kullandığı. Siz nasıl düşünüyorsunuz onu bilemem. Ama Taylor Conor'ı kullandı. Nick'i de kullanmıştı. Şimdi sıra Harry'de. Umarım Harry'nin canı fazla yanmaz.

    YanıtlaSil
  83. İkisi de OROSPU ne yaparlarsa yapsınlar...

    YanıtlaSil
  84. o kızı ben... yine aramıza girdi harryle :(

    YanıtlaSil
  85. ZEYNEPTOMLİNSON18 Kasım 2012 22:10

    ya arkadaşlar bakın burda kimseye ergen demeye hakkınız yok bu BİİİR hiç bi yorumunuza LOUİS'i karıştırmayın bu İKİİİİİİİ ve gerçekten size ne!! harry sizin varolduğunuzu bile bilmiyo sizinle çıkacağını mı sanıyodunuz bu da ÜÜÜÇÇÇÇ fanlık yapın ama bu kadar da olmaz ve ben TAYLOR fanlarına sonuna kadar hak veriyorum siz TAYLOR'a laf söyleyeceğinize gidin de biberonunuzdan süt içip ninnilerle uyumaya çalışın :))
    benim yorumumsa:
    VAY BEE HAZZA VE TAYTAY İNANAMIYORUM 40 YIL DÜŞÜNSEM AKLIMA GELMEZDİ AMA ÇOK YAKIŞMIŞLAR İNS. ÇIKARLAR HEM BELKİ HAZZA VE TAYTAY GERÇEK AŞKI BİRBİRİNDE BULUR NE DERSİNİZ?? VE ESNO'YA LAF EDEN ARKADAŞ KENDİNE GEL SEN ESNO SİTESİNE YORUM ATIYOSUN ONLARA SAYGI GÖSTERMEN GEREK KÜFÜR ETMEN DEĞİL...
    -LOUİS is my life...
    -Directioner 4ever...

    YanıtlaSil
  86. off yaa ergen misiniz siz anlamadım ki isteseler evlenirlerde yani sanki tanıyorlar sizi lütfen artık çocukça haraketler yapmayın.

    YanıtlaSil
  87. taylor gene sübyana bağlamış ikisininde fanı değilim taylor dinlerim ama 1D dinlemiyorum objektirf konuşuyorum birliktelerse bu ilişkide uzun sürmez ondan sonra 4. albümdeki şarkılarda conorla harry e gelir yoksa taylor nasıl şarkı yazıp sitem edip kendini haklı gösterip para kazanacak böyle de bir gerçek var

    YanıtlaSil
  88. tayloru zaten hiç sevmiodum dahada nefret etmeye başladım sarışın sürtük !!!!!

    YanıtlaSil
  89. OROSPU TAYLOR SENİN ANANI SİKERİM O KADAR VERDİN VERDİN SIRA HARRY'DEMİ TİPİNİ SİKTİĞİM

    YanıtlaSil
  90. Swiftie de değilim Directioner da ama İnşallah Taylor ve Harry evlenir 8 çocukları olur Harry de Directionerları sevmediğini gözünün Taylor dan başkasını görmediğini söyler bütün Directioenrlarda sinirden geberir gider. hepsi öldükten sonra taylor ve harry ayrılır o zamanda Swiftieler rahat eder.

    YanıtlaSil
  91. Simon açıklama yaptı Haylor diye bir şey olmadığını ve Harry'nin yalnız olduğunu söyledi.

    Çıkardığınız haberlere bir şey demiyorum tabii sadece Simon'ın yaptığı açıklamayı belirtmek istedim.(Açıklama yapalı çok olmamış.)

    YanıtlaSil
  92. YALAN HABER KANKELER ! Bi tane kız harrynin gerçek onaylanmış ask.fm sormuş oda nooo! demiş :) Ayriyetten video 26 saniye :(

    YanıtlaSil
  93. HAYIR YA. ÇIKMASINLAR. ONLARDAN BİR AÇIKLAMA GELENE KADAR BUNU KABUL ETMIYORUZ!! HARRY BIZIM BEKAR HAZZAMIZ TAMAM MI. O SUTUGE YAR ETMEYIZ ONU TT LER FALAN YAPARIZ GEREKIRSE HARRYE ULAŞMALIYIZ. BU KİŞİ DOĞRU KISI DEĞİL. BIZ TAYLORA HAYIR DİYORUZ. BİRAZ DUZGUN KISILER SECIN YA. KATY LE ÇIKTINIZ DA BIZ MI BIŞEY DEDIK. TAYLOR DA KIMMIŞ. LUTFEN LUTFEN. DIRECTIONERLERE SAYGI DUYUN. SESIMIZI DUY ONE DİRECTİON! BU OLAMAZ. SIMDI BAZI MALLAR KENDI HAYATI FALAN DIYCEK AMA. ONLAR HAYRANLARINI GÖZE ALARAK UNLU OLDULAR. BIZIM ONLARA BÖYLE SEYLER SOYLIYECEGIMIZI ONLARIN HEP ARKASINDA DURUCAGIMIZI VE ONLARIN DOĞRU INSANLARLA CIKMALARI GEREKTIGINI ANLATMAYA CALISTIGIMIZI BILEREK BU ISE GIRISTILER. BIZ TURK DIRECTIONERLERDEK BU ASLA OLMAMALI! HADI DİRECTİONERLER. TAYLOR A HAYIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  94. Ben directionerim ve şu var ki Taylor belki gerçekten Harry'i seviyor.Harry de onu siz kendinize gerçek Directioner diyebilmeniz için ilk önce onların mutlu olmasını istemelisiniz.Nerden biliyorsunuz da Taylor'a sütük diyorsunuz.Sizin onun hakkında bildiğiniz tek şey Basın'ın yayınladığı şeyler.Elenorda da böyle yapmıştınız,Perriede de biraz düşünün bilip bilmeden konuşmayın lütfen............

    YanıtlaSil
  95. İnanmıyorum ikisinide zaten çok sewiodm ama en çokda harry.bnce yakışırlr.ikide çok hoş bnde directionerim en çokda harryi sewiorm ama o mutluysa lfm olmz.taylor da çok güzel bi kız umarım yaş sorunu yüzünden aralarında problem çikmaz stn harry gelipde bizle çıkcak deil ya bari mutlu olsun bebeğim i <3 tarry

    YanıtlaSil
  96. Onların da birer hayatları olduğunun farkına varın! Hayranı olduğunuz ünlüyle çıkan kişi kaşar oluyorsa, siz de onların birbirlerine duydukları aşka engel olduğunuz için kaşardan öte bir duruma düşersiniz. Harry'yi de Taylor'u da severim ve onları sonuna dek destekliyorum!

    YanıtlaSil
  97. taylor çok havalı havasını indiririzde nese :D harry i sevmiyorum zaten saçları çok kötü nese hadi bb :D

    YanıtlaSil
  98. ya ben harry yi çok seviyodum taylor ı da ama bu hiç olmadı harry benim için artık yok hiç yakışmamışlarda taylor dan nefret ediyorum

    YanıtlaSil
  99. peki buna ne diceksiniz harry fanlarımın istemediği biriyle çıkmam demişti hadi ayrılsın da görelim yanlış anlamayın bende directioner ım hem de en alasından ama bu olaydan sonra harry bana itici gelmeye başladı neden bilmiyorum

    YanıtlaSil
  100. Yeter artık ya burayı da ERGEN DIRECTIONERlar basmış artık şu ergen directionerlar yüzünden girecek site kalmadı bütün siteleri işgal ettiler bu da yetmedi işinde gücünde hiç bir suçu olmayan insanlara da laf atmaya, küfür etmeye başladılar.Hem böyle atıp tutuyorsunuz da n'oluyor?Harry de kimle çıkıp çıkmayacağına sizin oylarınız ve yorumlarınızla karar vericek ya sanki(!)

    YanıtlaSil
  101. I LOVE U HAZZA21 Kasım 2012 14:11

    gurur deniz uyanık sen soyadın gibi harbi çok uyanıksın herkes de inandı senin Eleanor la Perrie yle Zayn le konuştuuna :D:D:D:D
    her neyse CANIM HAZZAM SENİ ÇOK SEVİYORUM SEN KİMİNLE MUTLU OLACAKSAN ONUNLA ÇIK BEN DE ÇOK MUTLU OLUCAM VE GERÇEKTEN DE BU SİTEYİ ERKENLER BASMIŞ bu nedir yaa ergenlikten çıkana kadar bu gezegene uğramayın olur muu??
    -I LOVE U HAZZA...
    -DİRECTİONER 4EVER...

    YanıtlaSil
  102. Harbiden yeter ben de directionerim bende bu haberi sevmedim ama ergen ergen konuşmayın gizli olmasından bu daha iyi gelip sanki sizinle çıkacak saçmalamayı bırakın !!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  103. o sarışın yellozun saçını başını yolarım bak hele benim harry'me sulanıyo seni sürtük

    YanıtlaSil
  104. aferin harry ye hayallerimizi yıktı ve iyi yaptı onun ne bok olduğunu anladım . Kendisi diodu hayranlarımın sevgilisi olamsın onları kıskanıyorum diye ben directionerim ama bu olaydan sonra harry den nefret ettim

    YanıtlaSil
  105. HARRY TAYLORLA ÇIKTIĞI İÇİN GÖZÜMDEN DÜŞTÜ DİYEN ERGEN DİRECTİONERLER SİZE SESLENİYORUM SİZ NE BİÇİM DİRECTİONERSİNİZ DEMEKKİ TAM ANLAMIYLA HARRYİ SEVMİYORSUNUZ HEM SİZİ HİİİİİİÇ İLGİLENDİRMEZ
    HARRY 18 YAŞINA GELMİŞ AKLI BAŞINDA VE TAYLOR 22 YAŞINDA AKLI BAŞINDA BİR İNSAN NE YAPTIKLARINI ÇOOOK İYİ BİLİYORLAR ARTIK BU ŞAÇMALIKLAR BURDA NOKTALANSIN DAHA FAZLA GİDERSE BEYNİNİZ OLUP OLMADIĞINDAN ŞÜPHELENECEKLER...
    directioner

    YanıtlaSil
  106. KUSURA BAKAMYIN AMA DURUN ARTIK .. BİZ ERGEN FALAN DEĞİLİZ SADECE BİR FAN BİR AİLEYİZ.... AYRICA TAYLOR SÜBYANCI KENDİNDEN KÜÇÜKLERLE ÇIKIYOR !!!1

    YanıtlaSil
  107. 1D kime ne şarkı yazmış kimin derdine çare olmuş hangi savaşı bitirmiş! hayranlarına bi gülücük attı diye hemen baş tacı yaptınız bebeleri. Tay kendi halinde güzel bi kız ve bence bu iş reklam. Zaten kurtarmanız gereken bir dünya yokmuş gibi siz kalkmayın klavye önünden. Colplay'den de sadece Paradise ve Princess of China yı bilip ben Coldplayers ım da diyin oh mis kek yat!! Zaten Green Day'den bahsetmiyorum bile. Hadi ergenler yatın uyuyun.

    YanıtlaSil
  108. Taylor'a laf ediyonuz sanki gel beni sik dedi Harry 'ye (sik demiş olabilir), Harry 'ye laf ediyonuz neyse Harry'ye laf edin orospu çocuğu...
    İkisi de OROSPU, KALTAK birbirlerini bulmuşlar valla... KALTAKLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...

    YanıtlaSil
  109. bütün herkes yalanlamıştı fakat sonra ESNO da görmezsem inanmam dedim ve baktım ki doğruymuş şu anda gerçekten daha önce ağlayamadığım gibi ağlıyorum çünkü ARTIK HarRy nin kalbi biri için atıyor o da hayranları değil TAYLOR :((

    YanıtlaSil
  110. sensin sürtük, gerizekalı zaten sninle çıkacaktı da taylor ı görünce vaz geçti.

    YanıtlaSil
  111. forever directioner zayn'ep22 Kasım 2012 11:29

    harry styles a aşığım ve hastasıyım taylor a da gıcık oluyorum ve artık kıskanıyorum belkiharry beni tanımıyo ve sewmiyo olsa da o bnm herşeyim ve onu pç bi sarışına vermem

    YanıtlaSil
  112. çok koyu bir directioner ım taylor swifti severim şarkıları çok güzeldir fakat çıkıyolar die asla tayloru aşağılamam ewet ilişkilerini desteklemiyorum ama onların mutlu olmasını istiyorum ikiside bunu hakediyor

    YanıtlaSil
  113. Ahahah 13 yaş sınır faln mı koydunuz. bütün 13 yaş altı ergen bozuntuları kezbanlar burda siz Taylor'a kurban olun be ergen orospular. harry mutluolmasa taylorla çıkaz demek ki mutlu onun mutlu olmasına sevinin ve çeneizi kapyın gerzekler!taylor şarkı yazmak için sizin salak harrynize ihtiyacı yok yeterince şarkısı varken sizin harrynizin şahsiyet kimlik kişilik ve şahsiyetine sığmaz taylor'ın şarkısını kaldıramaz bi kere sivlilcei ergen! gidin ödevleriniziyapın sütünüzü içinde uyuyun gerizekalı amına koyduğum orospular! siktir olun pezevenk kaşarlar!

    YanıtlaSil
  114. bikere ikiside birbirini sewio amq sizene ilk bastaki sikerim hepinizi dizene erqen bozuntulari yawsaklarrr

    YanıtlaSil
  115. Directioner4everr!24 Kasım 2012 22:42

    Harry'nin bir directioner ile çıkmasını isterdim :( ağzına sıçıyım Taylor, Ağzına sıçıyım Harry. Fuckkkkkkkkkkkkkkkkk! :(

    YanıtlaSil
  116. http://24.media.tumblr.com/tumblr_me1a7y3o061rap7w7o1_500.jpg önce kolye,sonra gömlek....

    AÇIKCASI TAYLOR GİBİ HAFİFE ALINMAYACAK BİR SANATÇIYI, ERKEK ARKADAŞI YÜZÜNDEN AŞŞAĞILAMANIZ SAÇMA. SEVDİĞİ ÜNLÜYÜ PAYLAŞAMAMA DUYGUSUNU BİLİYORUM FAKAT BU BİR SÖYLENTİ... KESİNLİĞİ YOK. DİYELİMKİ HARRY ÇIKMA TEKLİFİ ETTİ. KABUL ETMESE APTAL GERİZEKALI DERSİNİZ.. KABUL ETSE MAL PİS AĞZINA SIÇAYIMM FUCKK!!! GİBİ KELİMELER KLLANIRSINIZ.EVET TAYLOR SWİFT FANIYIM ÇOK SEVİYORUM.ONE DİRECTİON'IDA SEVİYORUM.. AMA DİRECTİONERLER SAĞOLSUN TİKSİNDİRTİYOLARLAR... SEVGİLİLER VEYA DEĞİLLER DAHA KESİN BİRŞEY YOK ORTADA. BELKİ TAYLOR HARRYİ ÇOK SEVİYOR? AŞIRI DERECEDE.. KİMSEYİ SEVGİSİNDEN DOLAYI YARGILYAMAZSINIZ.

    YanıtlaSil
  117. ben anti directioner ve %100 swifties olarak tayloruma sürtük sarıçiyan diyenler lütfen düzgün konuşun bidaha bu kadar sakin uyarmam ve zaten harry taylor kadar güzel bir kızı hak etmiyor

    YanıtlaSil
  118. ZeynepTomlinson26 Kasım 2012 18:38

    18 kasım 10:36 tamam bazı ergenler Taytay'a laf söylüyolar ve buna hiç hakları yok ama senin de Eleanor'a laf söylemeye hakkın yok güzelim onlar LOU ile çok mutlular SANA LAF DÜŞMEZ!!
    Ya hem sizene ya milletin özel hayatından, gelip mal mal yorumlar atıyosunuz. Fanlık yapın ama o kadar da değil. Deliriyosunuz abi resmen yaa :)
    -LOUİS is my life...
    -Directioner 4ever...

    YanıtlaSil
  119. bazıları harry taylor kadar güzelini hak etmiyo falan demişde harry çirkinmi yani taş gibi çocuk zaten bişey bulamayınca hemen harry e laf söylüyonuz asıl taylor harry gibi biriyle çıktığı için çok şanslı ...

    YanıtlaSil
  120. Swiftie değilim, Directioner'da değilim. Ama onların fotoğraflarını gördüm Facebookta ve denilenin aksine gerçekten de yakışıyorlar birbirlerine. Aslına bakarsanız Eleanor eğer Louis'i memnun ediyorsa onun parasını felan gerçekten yemiyorsa onu da sevebilirim. Onların tercihleri, onların hayatları hayranlar hayran olarak kalmalı. Onların özel yaşamına müdahale kötü bir şey.

    YanıtlaSil
  121. DİRECTİONERLAR! siz gerçek bir directioner olsaydınız Harry'nin her yaptığına karışmazdınız!!Harry sonuçta bir ünlü tabikide bir sevgilisi olacak! VE AYRICA GERÇEKTEN HAYRANI OLSAYDINIZ HARRY ADINA MUTLU OLURDUNUZ!!!

    YanıtlaSil
  122. harry seviyorsan çık ama pişman olbilirsin





    YanıtlaSil
  123. ben varyaa bu taylor'u öldürür acı sosa batırır çıkarır batırırr çıkarırr batırır çıkarırımm duur daha bitmedii sonra bakık ununa bularımm bitmediii sonra saçından tutupp bibere bulayıp fırına koyup 180 derecede pişirir baby lux'a yediririm sonra baby lux'u da annesine yediririm

    YanıtlaSil
  124. ben varyaa bu taylor'u öldürür acı sosa batırır çıkarır batırırr çıkarırr batırır çıkarırımm duur daha bitmedii sonra bakık ununa bularımm bitmediii sonra saçından tutupp bibere bulayıp fırına koyup 180 derecede pişirir baby lux'a yediririm sonra baby lux'u da annesine yediririm

    ne oluyo sana özürlü sen kimsin ki. sanki harry ile sen çolacaksın. otur ve boş hayaller kur oldu mu:? bir de birbirlerini seviyorlarsa da sanane???????????????

    YanıtlaSil
  125. harry sana inanmıyorum o mal seni şarkı sözü yazmak için kullanıyodur senden nefret ediyoum taylor koyu direction olarak

    YanıtlaSil
  126. o kalpsiz taylor asla harry ile çıkamaz.bir insan yılda 12 sevgili değiştirir mi? bakalım harryden ayrıldıktan sonra kaç şarkı yazacak.onu resmen kullanıyor. üzülen yine biz directionerler ve harry olacak.

    YanıtlaSil
  127. hanii hani harry hani taylor tipin deildi hem öle diyosun çıkıyosun veee hayranlarımın istemediği biriyle çıkmam diyen kimdi acaba neyse inşallah ayrılırsınız ....

    YanıtlaSil
  128. Taylor'u dinliyorum ve seviyorum .( Swifities değilim) Çok başarılı. Sesi mükemmel! Ona asla hakaret içerikli tweet atmam. Kimsenin bunu yapmaya hakkı yok .Taylor’a hakaret edersem Harry üzülür ve ben Harry’nin üzülmesine dayanamam! Hiçbir directioner dayanamaz bu yüzden nefretinizi içinizde saklayın Harry için.
    Harry ve Taylor=Haylor buna alışamam, alışmam çok uzun sürebilir. Harry Taylor'u gerçekten seviyorsa yada Taylor Harry'yigerçekten seviyorsa saygı duymam gerekiyor.
    Benim için Harry'nin mutluluğu çok önemli. Onunda hayatı var onunda mutlu olmaya hakkı var. Tabiki üzülüyorum çünkü aşık olduğum kişi başkasını seviyor başkasıyla beraber ( Farkındayım Harry Taylor'la sevgili olmasa bile benimle olucak diye bişey yok ! ) Kısaca Harry'nin mutluluğu önemli. Harry mutluysa yapıcak birşeyim yok. Harry mutluluğu hakediyor!

    YanıtlaSil
  129. 35 milyon Swifitiesle başa çıkamazsınız. harry i seviyorum ama açıkçası yakışmamışlar ama ikisi mutluysa beneim için hiç problemim deil. şimdi benim tayıma laf atanlar gidin sütünüzü için. burdan ona küfür etmekle hiç bi bk yapmıyosunuz.

    YanıtlaSil
  130. Hepinize ayrı ayrı LANET GİRSİN. bundan 1 hafta önce taylor ne yapsameleğim canım çok güzeel. diyodunuz. orospular. harry ile çıkınca mı götünüze battı Taylor. hiç kimse ona sürtük diyemez. harry konusuna gelince. bizim yakışıklımız. buldu taylor gibi kızı kaçırır mı. ben erkek olsam ne demiyle ne de selenayla çıkardım taylor varken. ayrıca . siz kıskançlığınızdan çatır çatır çatlayın. anti taylor sayfaları açın. ona sürtük deyin. yani anlıycağınız ne bok yerseniz yeyin. harry taylorla çıkıyor mu? çıkıyor. onu seviyor mu? seviyor. İkinciye geldi mi taylor başarılı GÜZEL yetenekli. çekici fıstık gibi hatun. oturun krize devam.

    YanıtlaSil
  131. Yanlız Eleanor'dan başta nefret edenler Calderic (pardon kasiyerik) oldu. Perrie'den başta nefret edenler Mixer oldu. Taylor'dan nefret edenler gelecekte swiftie olursa onların kafasını kaldırıma sürtüp kıvılcım çıkartıp 26 yerinden bıçaklayıp ormana atarım. Bilginize.

    YanıtlaSil
  132. Sarı yelloz kocamızı çaldı :(

    YanıtlaSil
  133. HARRY LE NASIL ÇIKAR TAYLOR TAYLOR BİKERE O ERGEN SİVİLCESİNE GÖRE DEĞİL BİKEREE YA :( TAYLORUN TIRNAĞI KADAR OLAMAZ HERİ SALAĞI :p

    YanıtlaSil
  134. nee yhaa harry çok ii birii taylor eski sevgileleri gibi onu da silip atıcak :D benden sölemesi bide ne demiş directionerlar için harryle biz birbirimizi seviyoruz directionelar karışamazz hehhe :D

    YanıtlaSil
  135. ergenler bıktım sizden ve sümüklü gerizekalı bebek harry nizden ve aynı özellikleri taşıyan kıt directioner beyninizden beraberler işte neden bunu kıt kafanızın içine anlamına bile bilmediniz one direction şarkıları gibi girmiyor neden merak ediyorum.
    yani şu aptal directionerlerı anlamıyorum yaa aa zten grzek harry taylor ı birakıp harry.avril veya begüm styles gibi tiplere gidecekti fena güldüm. hani bide taylor a laf eden egenlik çağının baharını yaşayan tiplere sesleniyorum siz kimsiniz? kaç gramyniz var kaç şarkı yazdınız harçılığınız on binlerce katını 2 saniyede kazanan biriyle evde sümüklü harry için ağlayan ergenler...
    Zaten o 1d nedir ya inanılmaz asansör şarkıcıları tipsiz ve yeteneksiz oldukları aşikar siz kimi kimden koruyorsunuz ha bu arada artık o ergen kafanızla taylor a laf etmeyi bırakırsanız iyi olur gidin hıncınızı haryy e kaş göz bıyık falan çizerek alın hem zaten daha hoş olur HAHAHAHHAHAHHAHHA

    YanıtlaSil
  136. Taylor twitterda "funk you Directioner" yazmış siz hala burda mal ggibi duruyoruz salarlar biarz one direcrion sayfası beğenen de birşeyler öğrenin şimdi hemen bakicaksiniz twister a göreceksiniz bu götünden uyduruyo diceksiniz çünkü 1-2dk sonra sildi ama facebook ta tek aşk one Direction paylaştı girin bi bakın

    YanıtlaSil
  137. Tabikide Harry'nin mutlu olmasını çok isterim çünkü o mutlu olursa bende olurum ama Taylor salağı gibi birisiyle ASLA diğil yaa çok merak ediyorum onca kişiden sonra sıra harry mi geldi. Şimdide onu mu kullanıp atıcaksın

    YanıtlaSil
  138. EZİKK SEN KİM OLUYORDA HARRY'E sümüklü diyosun dön aynaya bi bak iyi olurr.

    YanıtlaSil
  139. çıkmasınlar lan yakışmıuolar bi kere. :(

    YanıtlaSil
  140. Yamlız Taylor kaşarın teki! Son 2 yılda 17 erkekle birlikte olmuş ve şimbi sıra Harry'e geldi. O sarışın orospu çocuğunu sikerim! Gerizekalı mal, orospu, kaşar, bok kafa sürtük seni!

    YanıtlaSil
  141. sırf bir idda yüzünden taylora sürtük diyemezsiniz siz directionerseniz bende koyu swifftçiyim ben harrye kaltak diyomuyum hıı?

    YanıtlaSil
  142. Otelde kaldıkları filan doğru ama farklı odalarda kalıyolarmış ve çıkarken beraber çıkıyolarmış. Aynı zamanda çıkarken magazincilere de haber vererek fotoğraflarını çektiriyolarmış.
    Not: İlişkileri sadece bir anlaşma. Taylor'ın menejerleri mi artık neyse, One Direction'a anlaşmayı söylemiş. Grupta sadece Niall ve Harry'nin sevgilisi olmadığı için ya Niall'la ya da Harry ile çıkacakmış. Niall kabul etmemiş. Böylece Taylor, Harry ile çıkmaya başlamış. Harry, Taylor'ı sevmiyor. Taylor'la çekildikleri fotoğraflarına da dikkat ederseniz yüzü hep asık. 1D onların çıkmasını desteklemiyor ve en kısa zamanda ayrılacaklarını düşünüyolarmış. Bi yerde okumuştum.

    YanıtlaSil
  143. taylor SİKTİR GİT

    YanıtlaSil
  144. taylor hakkında bir haber çıktı nerdeyse her yorumda yok şu kadar sürede 13, 17 ,15, 12, 11 kişiyle çıktı gibi şeyler yazmışlar dedikleri bile birbirine uymuyor :D siz önce kendiniz inandırın sanki siz erkeklerle arkadaşlık yapmıyormuşuzsunuz gibisiniz ya da aynı anda en az 4-5 kişiyle çıkmıyor gibisiniz eğer taylor ı sevmiyorsanız bırakın onla ilgili haberleri okumayın bile...ayrıca Haylor konusunda ise ergen directionerlar bende one direction hayranıyım ama bu kadar da salak olunmaz biraz objektif bakın hem bu anlaşma ilişkisi hemde taylor o kadar kişiyle çıkarken harry ne yapıyordu harry çapkının önde gidenlerinden !

    YanıtlaSil
  145. Orospu Taylor o Harry'yi haketmiyor sadece onu kullanıyor !

    YanıtlaSil
  146. harry ne istiyosun bizden ya ben bu taylorun saçını başını yolarım

    YanıtlaSil
  147. yaa bakın arkadaşlar bu taylor mudur her neyse çıkışta arka bahçeye gelsin onu hep beraber dövelim(anti taylor )

    YanıtlaSil
  148. eğer salak olan bizsek HAYLOR'cular hangi b*k bilmem artık hem onlar ayrıldılar cicimmm

    YanıtlaSil
  149. nee malsınız ya insan istediğiyle çıkar sanki harry taylorla çıkmasa gelip size bakcak koduğumun tipsizleri :D:D

    YanıtlaSil
  150. çıkmasınlar bir taylora bakın 1.ayda 12.13 erkekle çıkıyo yani sorun taylorda sürtüklük yapmasın yılan gibi aynı ve taylor güzel bir kız olabilir ama harry ile onu kıyaslamam yani gitsin sürtüklüğünü başkasına yapsın.... nee malsınız ya insan istediğiyle çıkar sanki harry taylorla çıkmasa gelip size bakcak koduğumun tipsizleri - diyen kıza diyorum ki göt amk siktir git sanane bize mi bakcaz diyoz sende taylor gibi orsbusun amk sanane

    YanıtlaSil
  151. siz kendinizi ne sanıyosunuz ki Harry sizinle mi çıkıcak her şeyine karışmaya hakkınız yok istediğini yapar hatta Taylor'a da böyle söyleyemezsiniz.Siz onun kadar zengin ve güzel olduğunuzu mu sanıyorsunuz. Siz hayransanız o da hayran demek ki Harry'e

    YanıtlaSil
  152. Taylor senin KÜFÜR . Harry böyle bişiyi nası yapabildi . Bence Harry Taylor la çımasın ama kimle çıkarsa çıksın çünkü Taylor tam bi fahişe belki öbürkülerinde bi farkı yok ama gıcık çok gıcık bi fahişe . Aradaki farkı söyliyim . Miley 3 yıldır Liam diye biriyle sevgli hatta nişanlılar ama ona sürtük diyolar , Taylor 1 yılda 15 kişiyle çıktı ama Taylor a tatlı ve cici diyolar neresi cici onun amk . Cicilikten çıkmış o orospu o orospu tam bi orospu . Eğer Miley e sürtük diyebiliyolarsa Taylor iinde en adi orsopu dicekler o kdar . İşte bu ergen dediğiniz diractionerler varya Harry şunla çıkıyo banane istemiyom falan diye değil bu nedenden dolayı istemiyo bnde istemiyorum . Taylordan nefret ediyorum . Bi özemti öznti hareketler . Zaten sıkı bi Rihanna hayranı Taylor ın yeni çıkan klibinin Rihanna nın We Found Love klibinden özenti olduğunu anlar . Çok şey var ... İstemeyenler istemez isteyenler ister kimsede kimseye karışamaz . O ergen directioner diyip duranlarında tümünün amına koyiyim . Sizene lan orospu çocukları Si Ze Ne . O kdar doldumki size karşı sizene amınakoyim ne bok yiyosak yiyoz . Madem bizden dha akıllısın niye bizim gbi slaklrla uğraşıyosun . İşte burdan sizin ne kdar akılsız insan pardon varlık hayvanda değil , olduğunuz anlıyorum . Siktirin gidin bi bok yazmayın directionerler hakkında yazcaksanız !

    YanıtlaSil
  153. Yukarda biri 35 milyon swifti midir her ne boksa başa çıkamazsınız fala demiş . Adam tutar tek tek siktirim onları be peh . 35 milyonmuş .swift hayranları burdan sizlere duyuru directioner lar her halukarda Taylor gbi sizide orospu çıkartmasını iyi bilirler . Benden demesi boşuna götünüzü yırtmayın adres verin biz tek tek sike sike büyütürüz orayı sıkıntı yok !

    YanıtlaSil
  154. ulan taylor bak harrylee ayrılmadınız mı siz ln hani ayrıldılardı bu haber neyin haberi BUNLAR AYRILDILAR AYRICA HİÇ YAKIŞMIYORLARRRR taylor harryden 5 yaş büyük nasıl olsunn

    YanıtlaSil
  155. TAM BİR DİRECTİONER27 Aralık 2012 20:21

    Ya arkadaşlar zaten Harryde az çok akıl varsa kendinden 5 yaş büyük ablası yerine koyduğu kızdan ayrılır her ne kadarda sapık olursa olsun ne taylorla fotoğraflarını görürsem göreim bu ilişki sürmez zaten hiçte kafamı takamam bunlarda ayrılırlar olur biter directionerler huzura kavuşur taylorda fahişeler gibi bu ne kaç tane sevgilisi oldu harryle OLAMAZZZZ...bu kadar harrylede olsa lütfen bir sevilen ünlü DİRECTİONERLERE DESİN Kİ HARRY TAYLORLA İLİŞİKİSİNİ 2 AYDAN FAZLA DEVAM ETTİRİRSE ONE DİRECTİON HİKAYESİNİ BİTİRİN..haaryy yalvarıyorum sana bu ilişkiyi 2 aydan fazla sürdürme kendinede yazık etme şimdi BUNU GÖREN ARKADAŞLAR LÜTFEN BANA CEVAP YAZIN BU İLİŞKİ DEVAM EDERSE DİRECTİONERLER OLARAK TEPKİ GÖSTERECEK MİYİZ HARRYİ ONDAN AYIRMAMIZ GEREK(tabi bu ilişki o kadar sürmez)(Harry o kadarda aptal değil VE BİR DAHA SESLENİYOUM DİRECTİONERLER ERGEN DEĞİL!!!BUNU DİYEN ZATEN YAŞI KÜ.ÜKTÜR KAFAYIDA ERGENLERE TAKMIŞTIR.HAYDİİ HARRYİ TAYLORDAN AYIRMAYA GAZAMIZ MÜBAREK OLSUN ARKADAŞLAR YORUMŞARINIZI ATINNN

    YanıtlaSil
  156. ben swifties im ayrıca directioner ama sizin bu salak laflarınızdan dolayı sizden bıktım directionerlar yeter artık biraz da olayın güzel taraflarını görün!taylor ı sevmiyorsanız da ona hakaret edemezsiniz ben her ikisinin hayranı olarak (yani olaya objektif bakabiliyorum); hep directioner tarafından taylor a küfür ediliyor ama swifties lerde bu görülmüyor ! Demek ki problem sizde SAYIN(!) DIRECTIONER'LAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  157. Katy sana sesleniyorum taylor swift zaten kaşar sen ondan da kaşarsin

    YanıtlaSil
  158. TAM BİR DİRECTİONER30 Aralık 2012 23:24

    YA BIRAK ALLAHAŞKINA BEN TAM BİR DİRECTİONNER YORUMUNU YAZANIM HARRYLE TAYLOR OLAMAZ BU NE YA ZATEN AYRILMIŞLAR SİZİ O ÇOK EL ÜSTÜNDE TUTUĞUNUZ TAYLOR SWİFTİNİZ BİDE BİZE KÜFÜR EDİYOSUNUZ DİYOSUNUZDA KADIN KENDİ TWETTERA^^FUCK YOU DİRECTİONERS^^YAZIP DAKİKALAR SONRA SİLMİŞ BİDE SWİFTİSLER HİÇ KÜFÜR ETMEZ DİYE ORTALIKTA DOLANIYOSUN HARYDE BUNDAN SONRA TAYLORA TOKAT ATMIŞ İŞ BİTMİŞ ANLICANIZ BOŞUNA LAF SALATASI YAPMAYALIM ''HARRYLE TAYLOR AYRILMIŞTIR!!!''CÜMLE ALEME HAYIRLI UĞURLU OLSUN...

    YanıtlaSil
  159. olucağı buydu orospunun Sen bize laf edersen Harry neyse oh olmuş ona şimdi otur düşün hangi salağa kancayı taksam diye .

    YanıtlaSil
  160. KEZBANLAR HARRY ZATEN GAY OLAN BENİM PRENSESİM TAYLOR'A OLACAK :( BİR GAY'LA ÇIKIYOR ZATEN HARRY GİBİ BİR ÜNLÜ SİZİN GİBİ PAÇOZLARA BAKMAZ :)))

    YanıtlaSil
  161. Taylor a s*rtük diyenler kendilerine baksınlar ellerinde olsa Harry nin soyunup üstüne atlarlar :/ bence Taylor gibi bi güzel ve yetenekli kız Harry gibi bir pslik ve yeteneksiz cıvata sesli biriyle çıkmamalı

    YanıtlaSil
  162. harry ve taylor ha! güleyim bari.harry tayloru ne yapsın!gıcık taylor inşallah ayrılırlar...

    YanıtlaSil
  163. hyr harry ask.fm ye şöyle yazmş:
    Are you single? Or are you and taylor together?‎


    I'm single :) xx

    YanıtlaSil
  164. ben diğer directionerler gibi taylora s*rtük demiycem harry çooooooooooooook yakışıklı taylorda çoooooooooook güzel ben harry için herşeyi yaparım (gerekirse ölürüm)eğer harry mutlu olucaksa neden olmasın bu arada harry hayranları eğer onu seviyosanız onun mutlu olmasını isterdiniz demekki taylora s*rtük diyenler gerçek harry hayranı değiller......

    YanıtlaSil
  165. Ben Harry (aşkım) ın mutlu olmasını isterim.Fakat Taylor sürtüğü onu mutlu edemez!Siz kör müsünüz?Alın Taylor'un sürtüklüğünün kanıtı:
    Harry ile Taylor 15 milyonun önünde öpüşüyor.Niall'da Taylor'a laf atıyor.Taylor Niall'a 'domuz' diyor.Harry Taylor'a 'sakin ol a*kım diyor.Niall ağlayarak evine gidiyor.Zayn Taylor'un üstüne yürüyor.Harry Zayn'i itiyor ve suratına bir yumruk atıyor.

    Harry tüm grup arkadaşlarına küstü.Yani One Direction dağılmak üzere!Taylor yılanı yakında Harry'yi hayranlarından da uzaklaştırır.Emin olun ki Taylor,bunu Harry ile arkadaşlarının arasını açmak için yaptı.Ben koyu bir Directioner olarak bu ilişkiyi onaylamıyorum.Eğer siz de Directionerseniz,gözlerinizi iyice açın!Gerçeği anlayın!Taylor Harry'i parmağında oynatıyor!Harry bize kulak verr!Senin kahrolmanı istemiyorum!Seni tüm kalbimle seviyorum!İnşallah doğruyu bulursun canım...

    YanıtlaSil
  166. tamam kimsenin yaşamına karışamayız ergen sivilceli kıskanç olabiliriz onlar çok mutlulardır ama pek yakışdıkları söylenemez

    YanıtlaSil
  167. hani demiş ya biri yok ergen directionerler taylora kaşar diyecek
    ona cevabım şu otursun yorumları okusun taylor kaşarın önde gideni! orospu karı gömlek değiştirir gibi sevgili değiştiren bi ilişkisi en fazla 5 ay süren mine klibinde her bulduğu adamla öpüşen bi orospu taylor harryi kullanacak kaşarlı sandviçlerin adı değişip taylorlu sandviç olucak!!11

    YanıtlaSil
  168. o sarışını döverimmm haaaa
    yarrak sarışın orosbu çocuğu buldu tabii yağlı kapıyı sırnaşıyo ciğer görmüş kedi gibi
    harry'e liam,louis,niallve zayn den uzak dursun sıçarım ağzına vallahi Harry ide çabuk bıraksın

    YanıtlaSil
  169. orosbu taylor buldu yağlı kapıyı ciğer görmüş kedi gibi sırnaşıyo harry'ciğime. o sarışını kafasında saç bırakmam artı işaretini sokarım götüne kimse çıkartamaz tamam mı bırak Harry'i zayn,louis,liam,niallden ve en önemlisi Harry den uzak dur aptal sarışın !!!!!!!!!!!!! (ağzına sıçarımm orosbu sarışınn))) =)

    YanıtlaSil
  170. TAM BİR DİRECTİONER SANSA KATILIYORUM BU İLİŞKİ 2 AYDAN FAZLA SÜRERSE HARRY BENİM İÇİN BİTMİŞTİR O KADAR!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  171. lan olum bir taylor için bi de harry için değer mi lan zaten öteki dünyada beraber olcaz bu dünya yaln olum yalan bn de directionerım hem taylorun hm de 1D nin şarkılarını dinliyorum ... tmm bn de 14 yaşındayım ama sizin kadar ergen değilim sırf bazı ergenler yüzünden millet bizden soğudu amk eğer kendinize directionerım diyosanız önce davranışlarınızaa bakın kendinize çeki düzen verin hem çıkarlarsa çıkarlar tammaamm hayransında harry senin amca olun değil ki sanane yahu kardeşime bile bu kadar karışmıom amk kesin sesinizi yeter atar da yapmayın ergenler !!

    YanıtlaSil
  172. taylor a hakeret etmenin hiç bir anlamı yok hazza zaten bizi bırakmadı onların hayatında bizim de bir yerimiz var taylor a kötü şeyler söylemek hazza yı üzer anlıyor musunuz sırf bunun için bileklerini kestiğini duydunuz mu lütfen onun sadece mutluluğunu isteyin bir çok directioner hazza nın kendine ait olduğunu daha doğrusu hepsinin kendine ait olduğunu düşünür bir aralar ben de öyleydim onlarla tanışacağım günü beklerdim boyunlarına atlayacağım günü ama şu anda görsem sanki onları yıllardır tanıyan can dostları gibi davranırım gerçek aşklar sevdiğin insan için fedakarlık yapmaktır....

    YanıtlaSil
  173. ayrıca demin yazmayı unuttum hazza yı sildim o benim için bitti diyen kızlar onun için ne kadar fedakarlık yaptığını bana söyler misin ama onlar bizim için ilişkilerini bile aksatabiliyolar sadece onların mutluluğunu istiyorum onun yüzü güldükçe mutlu olan kız sen gerçek bir directioner sin ve seni seviyorum directioner kardeşim

    YanıtlaSil
  174. Taylor of lan allah belanı ya olamaz an böyle harryi kesin aldatçak bak söylüyom ben bu kız herkesle çıktı

    YanıtlaSil
  175. ben çok güzel bir kız harry taylor swift i seviyorsa bizede onların mutluluğu düşer...

    YanıtlaSil
  176. Sacmalamayin birinin hayrani olmak onun sevdigi kisilere saygi gostermektir sizin gibi kufur etmek degil ama bu isin sonunda harry uzulurse bende uzulurum taylor cok guzel bir kiz cikarlarsa uzulmem

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)