4 Kas 2012

Justin Bieber ''Komedi ve Aksiyon Filmleri Yapmayı İstiyorum''

'Baby' şarkısıyla bütün dünyada adını duyurmaya başaran Justin Bieber gelecek projeleri hakkında konuştu. 18 yaşındaki genç müzisyen gelecek planlarının arasında film yapmak olduğunu söyledi. Justin en çok komedi ve aksiyon ağırlıklı film yapmak istiyor ve bu planlarını 'Believe' turundan sonra uygulamayı düşünüyor. Justin 'CSI' dizisinde konuk oyuncu olarak rol almıştı. Onu yeniden ekranda görmek ister misiniz ?
Turum tamamlandıktan sonra birkaç düşüncem var. Gerçekten komedi ve aksiyon türü şeyler yapmak için heyecanlı olan birisiyim. Ama kesin de değil. Ben bir şaka yıldızıyım ve bunda çok iyiyim. 
Justin hayalindeki düeti de açıkladı; 
Müzik yapmayı asla bırakmayacağım. Stevie Wonder ve Quincy Jones ile düet yapmayı çok istiyorum.

2 yorum:

  1. Oyyysss olurum sana bebisim bitanem benim çoookkk tatlisin inşallah hayallerini gerceklestirirsin askımmmm evet her şey de cok iyisin şarkıcılıkta da oyunculukta da
    Admin lütfen ya eger oynarsa bura da da yayınlar mısınız luuttfenn

    YanıtlaSil
  2. BELIEBERHİLAL5 Kasım 2012 18:16

    justin film çekse her ülkede gişe rekoru kırar tabi her konuda olduğu gibi bu konudada başarılı olur seni seviyorum aşkımmm
    MY BELIEBER <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)