22 Kas 2012

Cher: 'Women's World' Yayınlandı!

Ünlü şarkıcı Cher, 10 yıl sonra yeni bir şarkı ile hayranlarının karşısına çıktı. Gerçekten Cher'in müziğini çok özlemiştim ve bu şarkı beni çok sevindirdi! Şarkının yazarı Paul Oankenford ve Anthony Crawford ve bu şarkıyı Cher'e özel yazdılar. 66 yaşındaki Cher, şarkının müjdesini Twitter'dan verdi;

Şarkı söylemeye başladığım anda itibaren hep güçlü ve ünlü bir kadını düşündüm. Sonra şöyle düşündüm ''Bunu boşver!''. BU DÜNYA KADINLARIN. Hepimiz çok güçlüyüz!

2 yorum:

  1. ben bu kadından korkuorum orada böyle hisseden başka birileri var mı var mı ha var mı var mı cevap veren vadaaaaa

    YanıtlaSil
  2. Asıl kadın senden korkuyor muş ;) Süper ses süper yorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)