17 Eki 2012

Zac Efron ''Çok Büyük Bir Aktör Değilim''

Sinemalara yeni giren filmi "The Paperboy" ile konuşulan Zac Efron 'Backstage' dergisinin Kasım ayı sayısında yer alıyor. 24 yaşındaki başarılı oyuncu dergiyle kariyer soruları ağırlıklı bir röportaj yaptı. İşte Zac'in 'Backstage' dergisiyle yaptığı röportaj;
Kariyerinde kararlı olması hakkında;
Çok büyük bir aktör olmayabilirim ama her projeye çalışma isteğiyle giriyorum. Bir çok insan tüm yaşamında yetenekleri sayesinde bir yere geldi, onlar kabileyetli olanlar. Kendimi asla bu insanlardan birisi gibi düşünmedim. Ama bunun zıttında olmaktan da eğleniyorum.
Gelecek filmi  "At Any Price" hakkında;
Filmin teması aslında 'Ya etkili ol ya da defol' du. Bu aslında Hollywood daki insanların kariyerlerine nasıl başladıklarıyla da ilgili.  İnsanların görebileceği ve para vereceği büyük bir filmde rol al. Dümen evindeki ayrılacağını almakla ilgili. Ama bu benim hedefim değil. Büyük olmak ya da defolmak yerine benim hedefim iyi olmak ve iyi kalmakla ilgili.
İlk tecrübesi 2003 te canlandırdığı "Peter Pan" hakkında;
Kamerayla bir kız odadaydı. Başka nasıl söylenebilir bilmiyorum ama tamamen s*çtım. Bu bir dönüm noktasıydı. Kendime sormak zorundaydım. Buna başlamalı mıydım yoksa yol mu almalıydım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)