16 Eki 2012

Kesha ''Kafamı Toplamaya İhtiyacım Vardı''

Aralık ayında "Warrior" isimli yeni albümünü yayınlayacak olan Kesha, Billboard dergisinin son sayısında yer alıyor. 25 yaşındaki şarkıcı derginin kapağında giymiş olduğu beyaz elbisesiyle göz kamaştırıcı görünüyordu. Kesha yeni albümü hakkında Billboard dergisine işte şunları anlattı.
Albümünü yapmaya başlamadan önce kısa dönem bir tatile çıktı;
Sadece kafamı toplamaya ve biraz fakirlik içinde yaşamaya ihtiyacım vardı. Ve ondan sonra albümüm üzerinde çalışmaya tamamen başlamış oldum. Yeni bir şarkı yapmak için biraz nefes almaya ihtiyacım vardı ve insanlara 1 ay için 'bi s*ktirin' demek zorunda kaldım.
Bilgisayarla düzeltilen ses programlarından kaçınması hakkında;
İnsanların bana şarkı söylemediğimi söylemelerinden çok bıktım, çünkü hayatımda herşeyi rahat bir şekilde yapabiliyorum bunlardan birtanesi de şarkı söyleyebilmek. İnsanların 'Animal' hakkında şunu düşünmüştüm. ''Şarkı işlem görmüş gibi insanlar gerçekten söylediğimi herhalde şarkının ilerisinde anlarlar.'' Ama sonra yorumları okudum ve dedikleri şey ''Şarkı söyleyemiyor.'' Sonunda da ''S*ktirin'' dedim. gittim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)