26 Eki 2012

Justin Bieber ''Selena'dan Utanmıyorum''

Genç şarkıcı Justin Bieber geçen günlerde Oprah Winfrey'ın programı için onunla bir röportaj yaptı. 18 yaşındaki genç şarkıcı 24 Kasım da Amerika'da yayınlanacak olan röportajda Selena Gomez ile ilgili olan ayrıntıları da verdi. Justin, Selena'nın ondan utanıyor olduğunu düşünmesini istemiyor. İşte Justin'in Oprah'a anlattıklarının bir bölümü;
Selena'yla bir yerdeysem onunla asla ayrı ayrı görülmeye çalışmıyorum. Çünkü ondan utanıyor olduğumu düşünmesini istemiyorum. Bir çok erkek bunu yapıyor. Özellikle iş alanında. Bir kızla görülmek istemiyorlar ve ayrı arabalara biniyorlar. Selena ve ben nereye gidersek gidelim hep birlikteyiz. 

5 yorum:

  1. Justin sana kesinlikle kalitiliyorum bebeğim Selenadan nefret ediyorum hatta ondan midem bulanıyor ama madem sevgilisiniz madem ki sen onu swviyorsun bizede bunu kabul edip sana mutluluğu cok görmemek düşer bitanem

    Sonuna dek arkandayiz

    YanıtlaSil
  2. çok güzel konuşmuş bazı insanlar onu 18 yaşında diye küçümsüyor ama onun yaptığını bazen 40 yaşında bir aktör bile yapamıyor demekki gerçekten selenaya değer veriyor ve onun kabullenilmesini istiyor

    YanıtlaSil
  3. Askim bebegim iyi hos soylesmissinde zaten Selena dan utanman icin bir neden yok hatta onun sevgilisi olabildigin icin sevinmelisin. Hakaret etmiyorum ben Forever Jelena <3

    YanıtlaSil
  4. ee bunlar ayrıldılar 24 kasımda nasıl olcak o iş??

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)