10 Eki 2012

Emma Watson, Logan Lerman'la Müzik Grubu Kurmuş

'Harry Potter' serisindeki 'Hermione' rolüyle tanınan Emma Watson, Logan Lerman ile birlikte başrolünü oynadığı 'The Perks of Being a Wallflower' isimli filmi çekerken bir müzik grubu kurduklarını söyledi. Logan Lerman'ın da müziğe karşı olan tutkusunu hepimiz biliyoruz. The Daily Mirror'a konuşan 22 yaşındaki güzel oyuncu şunları söyledi;
Filmi çektiğimiz süre içerisinde birlikte müzik yaptık. Grubumuzun adı Octopus Jam (Ahtapot Reçeli) di. Ben söyledim Logan da benim için bestesini yaptı. Çoğu gece oturup, müzik çaldık bu çok eğlenceliydi.
Emma ve Logan'ın müziğe birikte girmesini ister miydiniz ? Bence harika olurdu.

3 yorum:

  1. bilemiyorum, benim gözümdeki hermione çok değişti ama yine de yerleeeer :D <3

    YanıtlaSil
  2. off aynen benimde kafam karıştı. istermiydim bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Yok ya ikisini de seviyorum ama yakismaz onlar benim gozunde hermonie ve percy eylence icindir ciddi bi sey olmasin

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)