28 Eyl 2012

Emma Watson İstanbul'a Gelmek İstiyor!

Harry Potter serisinin zeki kızı ve yakında yeni filmiyle ekranlara dönecek olan Emma Watson iki gün önce BBC Radio 1 stüdyolarının çıkışında görüntülenmişti. Şimdi o gün katıldığı programdan bir video yayınlandı ve sıkı durunnn.. Emma bu videoda gitmek istediği yer sorusuna İstanbul cevabını vermiş. İşte o röportajdan İstanbul kısmının çevrilmiş hali. Çeviri bize ait değil o yüzden çeviri için Harry Potter - HPTR sayfasına teşekkür ediyoruz :)
Sunucu: Hiç gitmediğin ama gitmek istediğin bir yer var mı?
Emma: İstanbul.
S: Gerçekten mi?
E: Türkiye'de. Gitmeyi gerçekten çok istiyorum.
S: Peki gitmeyi planlıyor musun?
E: Aaa-evet. Boş zamanım olduğunda.. Kasım'dan sonra..
S: Bu öğleden sonraya ne dersin? Sadece görüşmelerini iptal et.
E: Püff! Tabii..
S: Emma, İstanbul'da öğle yemeğine gidebilir mi?
E: Olur.
S: Evet, kesinlikle nefis sarmaları var.
Emma Watson'ı zaten çok çoook seviyordum artık daha da çok seviyoruum! Bugün yabancı ünlüler cephesinde ne kadar çok Türkiye ile ilgili haber oldu dimi? Merlin oyuncularının Türkiye ile ilgili haberini de buradan okuyabilirsiniz.

8 yorum:

  1. yerim ben bu kızı laan ♥

    YanıtlaSil
  2. iztanbulu biliyor olması ne kadar hoş:)

    YanıtlaSil
  3. gell gelll bekliyoruz :D :D ♥

    YanıtlaSil
  4. Aman gelme. Istanbul'dan soğurum bak. :/

    YanıtlaSil
  5. ohaaaaaaa x 75372781877637578611878911

    diyorum başka bir şey demiyorum. kasımdan sonra İstanbul a geliyorummmmmm

    YanıtlaSil
  6. ya ben bu kızı yerim zaten çok seviyodum sevgim dahada arttı inşallah gelirr <33

    YanıtlaSil
  7. Sunucu nick grimshaw degıl mı ya harrynın kankısı :D

    YanıtlaSil
  8. Emma geldimi ucunda ölüm dahi olsa istanbuldayim yine konusucam onunla

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)