6 Tem 2012

Katy Perry: "Gerçek Kimliğimi Göstermekten Korkmuyorum"

Katy Perry'nin en değişik çıktığı fotoğraf çekiminin haberiyle karşınızdayım. Bu çekimi Katy Perry, Vogue İtalya dergisi için gerçekleştirdi. Bu çekimin dışında 27 yaşındaki güzel sanatçı, dergiye verdiği röportajda moda hakkında konuştu;

En sevdiği moda trend'leri hakkında;
"Küçük butikleri, el yapımı giysileri ve dekoratif detayları seviyorum."
Onun imzasını taşıyan kıyafetler hakkında;
"Biraz bencilce gelebilir ama şunu söyleyeceğim; onlar benim fikirlerim. Ama açıkcası, stilistim Johnny Wujek'ten de yardım aldım."
Gerçek Katy Perry'yi göstermek konusunda;
"Gerçek kimliğimi göstermekten korkmuyorum. Çünkü ben her zaman, herkesin ilgilendiği, biraz çizgi film karakteri gibi olan Katy Perry değilim. Bu, sahnedeki ben. Ama ben, kişiliğimin tüm kesimlerini göstermeyi seviyorum."

1 yorum:

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)