7 Tem 2012

Justin Bieber: ''One Direction Üyelerini Dövebilirim''

Bu yazıdan sonra baya bir küfürler yağacak alta eminim. Aman diyim, elinizine kolunuza hakim olun birazcık. Zaten haberi bekleyen bir çok insan olduğunu biliyorum, o yüzden umarım haber beklediğinize değmiştir. Pek bir şey söyleyemiyorum açıkçası. Justin 1D ile karşılaştırmasından sıkılmış olacak ki böyle bir şey demiş. Şaka mıdır değil midir pek bilemiyorum ama şaka olduğunu sanmam. Bakalım Justin ''1D ile dövüşsen kim kazanırdı?'' sorusuna nasıl cevap vermiş.
Hepsine karşı evet, dayak yiyebilirim. Çünkü onlar 5 kişiler. Ama hepsi ile tek dövüşürsem iddiasına varım ki hepsini yıkarım. Onlarda kas olduğunu bile düşünmüyorum, daha önce çok kavgaya girdim. Onlar bu kavgaların yanında benim için çocuk oyuncağı kalır. 

166 yorum:

  1. Justinin bunu diyeceğini sanmam

    YanıtlaSil
  2. Louis ve Harry'yi dövemez çünkü kadına el kalkmaz. Justin centilmen bir çocuktur.
    NOT: Ben bir Directioner'ım.

    YanıtlaSil
  3. KÜFÜR ETMİYCEM ÇÜNKÜ NE BELIEBER NE DE DIRECTIONER'IM!!

    AMA BENCE KARŞILAŞTIRMA YAPILMAMALI..
    1D SON ZAMANLARIN YILDIZI OLSADA, JUSTIN HİÇ SÖNMEDİ.. YANİ, BİLEMİYORUM!!

    YanıtlaSil
  4. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

    YanıtlaSil
  5. ne diyo lenm buuuuu !!!! one direction justin bieber'a iyimser bi şekilde yaklastı sonuca baaak !!! mal çocuk ya justini severim ama çok kızdım şuanda. Bide onlarda kas var mı demıs harry nin baklavalarını görmüyo galiba hem ayrıca sanki justin de taylor lautner gibi kas var sankide....

    YanıtlaSil
  6. Bir Justin hayranıyım, ama bence Justin çok büyük konuşmuş. Açıkcası 1D üyelerinin hiçbirini de sevmiyorum, ama Justin şuna emin olsun ki Liam da Justin'in olmayan kaslarından daha fazla kas var. Kusura bakma Justin :(

    YanıtlaSil
  7. Justin Justin dedik bağrımıza bastık, ama olmuyor böyle castin.
    "Onlarda kas oldugunu bile düşünmüyorum."
    HAH. TABİ. Şuan bütün One Direction resimlerini Justinin gözüne sokmak istiyorum. yada başka biyerine. Farketmez.
    Umarım sayın castin biğbır bunu şakasına söylemiştir yoksa bizden çekeceği var.

    Bu arada Sayın ESNO ekibi, sizin için küfür etmedim canlarım. <3

    YanıtlaSil
  8. Biber,sen çok mu kaslısın lan :D Yeni bebe havalara girmiş.1D hayranı değilim pek ama biberi sevmediğim kesin. Umarım bi kavga olduğunda ağzın burnun yer değiştirir biber :@

    YanıtlaSil
  9. ananı sikim justin sen kmsin asıl senn kasın yok bebek gbi vücüdun var be

    YanıtlaSil
  10. açıkcası justin'in böyle demesi kendi acizliği.ne kadar kavgaya karışmış olması onun asi ruhluğunu gösterir.Justin'in bu lafı zerre kadar umrumda değil açıkcası.

    YanıtlaSil
  11. "Onlarda kas olduğunu bile düşünmüyorum" nedir ya? Hepsinde gayet kas var, baklava var. Derdin ne Justin? Eskiden korurdum Justin'i ama eğer şaka değilse şunu söylemek istiyorum: G*tün kalkmasın Castin Directioner'ler indirmesini bilir.

    YanıtlaSil
  12. haberciyle kavga ettikten sonra ağlayan Justin mi söylüyor bunu? ahaha :D

    YanıtlaSil
  13. Sende kas varmı ki ? Ya ben diyodum 5 sene önce bu çocukta sorun var diye en büyük potunu burada kırdı , yazık :'( Ama sende kazanabilirsin ya , onlar düşüncelidir sana çok yükseniyorlar diye anlayış gösterebilirler . Justin Bieber'a iyi davranın ona çok yükleniyorlar !

    YanıtlaSil
  14. justin ne yaptın sen yaaaa?????? 1d'yi küçümseme bence.kavga ettiğinizi düşünemiyorum bile.alınmayın ama bu haber harbi doğru mu?

    YanıtlaSil
  15. Ya onlar seninle kavgaya girecek kadar düşmediler bebeğim bundan emin olabilirsin.Sen bebek gibi heryere Selenayla gideceğine.Senin onun omzuna elini atacağın yerde onun sana atmasına engelleyeceğine.Otuurpta Niallın Harrynin Louisin Zaynin ve Liamın kaslarına bak.Ondan sevgilin ödül töreninde sürtük gibi WHAT MAKES YOU BEAUTİFUL şarkısında dans ediyordu.Kası olmayan ve sana kavgada yenilecek çocukların şarkısında sürtük gibi sanki Directionermiş gibi dans etmek hoibisi mi be Judtin ? Adam ol diypruz kısacası.O 1 metre boyunla hava taslama.

    YanıtlaSil
  16. neeee justiiiin :(((

    YanıtlaSil
  17. Justin'i severim.Ama 1D benim çok farklı.Şaka olduğunu umuyorum yoksa ilk cümlemin yerine ''Severdim.'' gelicek,bunu istemiyorum.

    YanıtlaSil
  18. Onlar seninle kavgaya girmez Justin, kızlara el kalkmaz.

    YanıtlaSil
  19. bi beliberım ama(hemde directioner) 1D döver lan justini, kasları görmüyonuz mu :D

    YanıtlaSil
  20. justin ve 1D ile ilgili dövüşlü bir şey çıkmıştı ama anlamamıştım.gerçekten dövüşüceklerini sanmıyorum.zaten 1D nin de bunu ciddiye alacağını sanmıyorum.ama justin gerçekten iyi bir dövüşçü kitabında bana hareket yapanın hareketin kralını gösteririm diyor ve justin bir ara babasıyla box yapmış.

    YanıtlaSil
  21. Justin'nin böyle bir şey demesi beni çok üzdü. 'Hepsini dövebilirim, onlarda kas olduğunu bile düşünmüyorum' da ne demek? Bir belieber ve directioner olarak gerçekten üzüldüm.

    YanıtlaSil
  22. Bunu justin mi demiş ? Daha dün arkadaş ayağına yatıyordu. Çocuklar ne dicek merak ediyorum ama en çok nial. Kesin üzülmüştür. Hayranı oldugunuz kişi sizede döverim seni derse sizde üzülürdünüz.

    YanıtlaSil
  23. offf yhaaa ikiside benim bebeklerimdi :(

    YanıtlaSil
  24. Böyle birşeyin doğru olduğuna inanmak istemiyorum! :(

    YanıtlaSil
  25. Küfür etmeyeceğim zaten sitenin kurallarınada aykırı küfür etmek.Ama ben bu çocuğu yolarım ne sanıyor kendini bu çok havalanmış anlaşılqn sende çok kas var sanki onlar justin ği ezer geçer

    YanıtlaSil
  26. Liam profesyonel dövüşçü :D Bu haber beni kızdırmadı sadece güldürdü. justin bieber kendisini fazla yüksek görüyor. Bir ara da Robert Pattinson'dan daha iyiyim diyordu. Kendini bu kadar fazla beğenmesi sinir bozucu!

    YanıtlaSil
  27. Ortalık karışacak gibi görünüyor..

    YanıtlaSil
  28. justiiiiiiiiiin!!! bu yazıdan sonra one directiondan değil directionerlerden dayak yiceksin sanırım. aptal.

    YanıtlaSil
  29. Nerede yazdı bunu ? Twitter'da mı ?

    YanıtlaSil
  30. justinin bu dediği ayıp olmuş. niall, harry,zayn hepsi justini çok seviyolar onlar böyle derken justinin böyle bi yorum yapması aptallık. ve justin tam bi aptal

    YanıtlaSil
  31. Neyin lafını yapıyon oç!! Seni Selena bile döver!
    Sen anca 1D'yi banyoda yıkarsın!Bide kasları yok diyo!Senin o erkek organının olduğundan bile şüpheliyim ama neyse !!

    YanıtlaSil
  32. Justine burdan giresim var bir sürü şey attım twitterden ! Faceden de !

    YanıtlaSil
  33. bence şaka demiştir yaa hatta düet filan yapcaklardı :/

    YanıtlaSil
  34. Neyin lafını yapıyon oç!! Seni Selena bile döver!
    Sen anca 1D'yi banyoda yıkarsın!Bide kasları yok diyo!Senin o erkek organının olduğundan bile şüpheliyim ama neyse !!

    YanıtlaSil
  35. amacınız ne?one direcitionları ve belieberleri birbirine düşürmek mi?

    YanıtlaSil
  36. justin kendine çok güveniyor :)

    YanıtlaSil
  37. Bizim için küfür etmeyen üyelerimize teşekkürler :D Ayrıca, "amacınız ne?one direcitionları ve belieberleri birbirine düşürmek mi?" diyen arkadaş; amacımız haber yapmak canım. Bu haberi de biz uydurmadık sonuçta.

    YanıtlaSil
  38. Aaaaaaaa yeter ben Directionerım belkide şakasına söyledi hem justin kız filanda değil bişeyin farkına varinki 1D yokken Justin vardı ayrıca bilip bilmeden kimsenin günahına girmeyiin !

    YanıtlaSil
  39. WOO HOO kas kavgası :)) ama bende merak ettim kim döver :D

    YanıtlaSil
  40. YA ABİCİM ŞAKA MISINIZ?!!
    JUSTİN ŞAKA YAPIYORDU TABİ Kİ.

    YanıtlaSil
  41. JUSTIN BÖYLE BİR ŞEY DEMEDİ!
    Abuk subuk yerlerden bulduğunuz haberleri çevirip Justini kötü duruma düşüremezsiniz. O salak Directionerlarda şimdi Justin'e hakaret etmesinler. Directioner toplamak için çevirdiğiniz haberlere bakın...Acıyorum size.Bu kadar mı düştünüz? 45 milyon GERÇEK belieber Justinin arkasında. gerekirse hep birlikte döveriz Directionerları. Ha bu arada,önceden belieber olup 1D çıkınca directioner olanlarda hiç konuşmasın.Ağız burun dalasım var onlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katiliorum siz1d hayrni oldunuz icin onlqri yuceltiorsunuz bir ikincisi harry nin justin in annesine sarkmaya kalktiini miliomyduniz ve bu yalan eeil hollywoodlife ve tmz gibi sielerdr var babanin mutlu edemediinden daha mutlu ederim demis zayn musluman die ayri bir sevginiz var tabi ve asla 1d yi jb le bir tutmayin fqkir ve hayallqrini yasayan bir cocuk jb belki pqradqn gozu dondu ama hala hastalara yardim ediyo avallanna yi yazmazsiiz ama kanser kziz onla evlendiini kizin az duyduunu konusadiini saclarinin dokuldunu beyin kanseri olduunu yamazeiniz ama

      Sil
  42. directionerlar için aptal falan diyenleri 2 dakikalığına da olsa -onlar için zor biliyorum ama- terbiyeye davet ediyorum. son zamanlarda justinin ne kadar havalandığını görmüyor musunuz? belki şakasına belki değil. konu o değil. şakasına olsa bile bunu söylememesi gerekirdi. çünkü zayn,harry,liam,louis ve özellikle niall,justini seviyorlar hatta düet yapmayı bile düşünüyorlar. justin bi yandan one direction'ı övüyor bi yandan da kötülüyor. artık tutarlı olması gerek. selena ile olan sorunları başkalarından falan mı çıkarmaya çalışıyor anlamadım. justin öncelikle "övdükleri" oğlanların fotoğraflarına bi baksın,baksın da kimde kas olmadığını görsün. gereksiz yere ortalığı karıştırıyor. AH JUSTIN,TAMAM ANLADIK. GÜNDEMDESİN. AMA LÜTFEN ARTIK SUS!
    SONSUZA KADAR DIRECTIONER!

    YanıtlaSil
  43. Ben hem belieberim hem directioner. Justin eğer böyle bir şey demişse (ki pek sanmıyorum) şakadır. Ayrıca kendin directioner sanan arkadaşlar çok abartıyorsunuz.Justin'e laf etme hakkınız yok.ESNO bence harika bir sitesiniz fakat bu haber hoşuma gitmedi.

    YanıtlaSil
  44. Justin ilk ciktigindan beri sevmiyorum bana cok yapmacik geliyor. Ama 1D icten ve cidden hepsi cok yetenekli. koyu bir directioner veya koyu bir anti justin degilim ama justinden bunu beklerdim acikcasi. cok simardi bence ve ilgi su gunlerde 1Dnin ustune cekilince kiskanmis olabilir ayrica yerini kaybetmek istemiyordur belki. justinin yakinda unutulacagindan eminim. sonucta o kadar yetenekli degil yakinda sonecektir yildizi.

    YanıtlaSil
  45. Justin'ın böyle birşey dediğini sanmıyorum.BENCE Magazincilerin uydurmasına benziyor.

    Ben de BELIEBER'ım ve aynı zamanda 1D'yi de severim.
    Küfür edince elinize bişey geçmiyor bunu bilin yani. Haa bu arada Justin'a küfür edenler o küfürleri münasip bi yerlerinize geri sokun bence.

    Justin ve One Direction arasında bi sorun yokken hayranlarının kavga çıkarması çok saçma buna gülüp geçiyorum. Bunu anca 0-13 yaş arası çocuklar yapar.

    YanıtlaSil
  46. KATILIYORUM.bu ne böyle dava bir kas kavgası mı kendinize gelin justin gündemde olmak için bunu demiyor bu sorunun hangi şartlarda niçin söylendiğini bilmiyorsunuz.Bilip bilmeden konuşuyorsunuz.bu yaptığınıza yangına körükle gitmek gerekir.justin 1d yi gerçekten seviyor ve böyle demesi SAÇMALIK.olaylara hep sabit fikirle bakıyorsunz.ne yani justin dövebilirim dediyse dövecek mi?asıl saçmalık bu sizin yaptığınız.kendini bir şey zanneden directionerlera sesleniyorum aklınızı başınıza alın justin sahipsiz değil.karşılık istiyorsanız fena halde veririz.1D YOKKEN JUSTİN BİEBER VARDI.

    YanıtlaSil
  47. ya boyle diyecegini zannetmiyorum ama karsilastrma cok fazlaydi dogru cocuk sinirden demistr okay ckmaz sanmam pek

    YanıtlaSil
  48. justin fanları bebelere sesleniyorum. yol yakınken bırakın bu tüysüz şeftaliyi. 1D 4ever !

    *ESNO mükemmelsiniz

    YanıtlaSil
  49. Şimdi sırasıyla değerlendirelim;
    Olm Zayn çok psikopat kesinlikle Justin'i döver,(Zayn'in eski fotoğraflarını hatırlayın :D)
    Liam desen babacık zaten ve babalar hep güçlü olur -_- Oda döver.
    Louis'in vucudu çok iyi oda döver.Harry desen onunda öyle,baklavalarının hastasıyım,kısacası onlarda döver.
    Niall?Uçan İrlandalı'm.İstese uçar Justin'e de.Ne yazık ki Belieber fghjk

    YanıtlaSil
  50. "JUSTIN BÖYLE BİR ŞEY DEMEDİ!
    Abuk subuk yerlerden bulduğunuz haberleri çevirip Justini kötü duruma düşüremezsiniz. O salak Directionerlarda şimdi Justin'e hakaret etmesinler. Directioner toplamak için çevirdiğiniz haberlere bakın...Acıyorum size.Bu kadar mı düştünüz? 45 milyon GERÇEK belieber Justinin arkasında. gerekirse hep birlikte döveriz Directionerları. Ha bu arada,önceden belieber olup 1D çıkınca directioner olanlarda hiç konuşmasın.Ağız burun dalasım var onlara."
    SEVGİLİ ARKADAŞIM, YABANCI BİR DERGİNİN RESMİ SİTESİNDEN ÇEVİRDİK. SENCE ABUK SUBUK BİR KAYNAK MI? SAKİN KALICAM DİYORUM DA OLMUYO LAN, CİDDEN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her gorduunuz yabanci kaynak dogrumu selena ile ayrildii gaztelre cikti dogru mu ben agzindqn dediini gormediim surece inqnamam biraz tqrafsiz olun

      Sil
  51. Ya pardon d salak misiniz ?? Bu durumda hala justini savunup directionerlari kotuluyosunuz ayni zamanda siteyide.Justin in boyle bisey demesi belieber larin directioner lara tepki gostermesine degil bunun tam tersine yol acmasi gerek.Belieberlari hic anlamiyorum justini savuncaklar diye ne yapacaklarini sasirdilar !

    YanıtlaSil
  52. aleyn diye biri Louis ve Harry'yi dövemez çünkü kadına el kalkmaz. Justin centilmen bir çocuktur.
    NOT: Ben bir Directioner'ım demiş.gerizekalı senin amacın ne be.bide Directionerim diye geçiniyor.onların senin gibi directionerlara ihtiyacı yok.

    YanıtlaSil
  53. Boyle bişey demiştir amaan justinde haklı kuma geldi üstüne ama 1d döver cahilce konuşmuş

    YanıtlaSil
  54. aslında bunu soran kişinin bunu sormaması gerekiyordu aslında iyi bir arkadaşlığı kötüye kullanmış ve ayrıca jutin bieber in de bu cevabı vermesi gerçekten yanlış biz kavga etmiyoruz da diyebilirdi :)

    YanıtlaSil
  55. Bana bak anonim yaratık. Directionerlar'a tek bir laf etme hakkına sahip değilsin. Genelleme yapmayın beyinsizler. Şimdi çıkıp "BELİEBERLAR APTAL" diye hemen saldırırsınız. Beliebersanız Beliebersınız başka fanlara karışmayın kardeşim ya. Kendi aranızda kaynaşın işte ! Ama siz kimsenin fanlığına laf atamazsınız. Neymiş 1D çıkınca hemen Justini bırakmış One Direction'a gitmişiz. Justinden nefret eden biriyken One Direction sayesinde en azından biraz seven biri oldum. Adam olun ağzımı açtırmayın.

    YanıtlaSil
  56. Sende kas onlardada Sende olmayan Kocaman bir fan sevgisi var.!

    YanıtlaSil
  57. Lan sonradan olma kişilerle Justin'i karşılaştırıyorsunuz. 1D kim ki Justin'in yanında. Koskoca 40 milyon hayranı olan biriyle ve daha çıktığı ilk sene ödülleri toplayan biriyle, 5 kişi olmalarına rağmen sadece tipleriyle kızları büyülemeye çalışan bir grubu nasıl karşılaştırıyorsunuz. Justin'in böyle bir şey dediğine inanlara sesleniyorum. YAZIK SİZE

    YanıtlaSil
  58. ne var justin böyle birşey söylediyse.hem onlar arkadaşlar zaten.justinin bunu ciddi olarak söylediğine ve 1Dninde ciddiye alıcağını sanmıyorum zaten.biraz ağır konuşmuş ama demekki kendine güveniyoki böyle birşey söylüyo.liam louisi yenebileceğini pek sanmıyorum çünkü ikisindede kas var ve justinden büyükler ama niall ve harryi yenebilir.ama justinin bu söyledikleri tamamen şakadır.zaten onlar düette yapabilirler.yani directionerler olayı çok büyütüyosunuz.(bende belieber ve directionerim)

    YanıtlaSil
  59. sadece bu haber bu sitede var diğer sitelerde hiç yok nedense bu haberi kim uydurduysa müsayit bir taraflarından uydurmamış galiba siz neyin kadasındasınız siz galiba Belieberleri Justin'den soğutmaya çalışıyorsunuz yhaa Justin hayatta böyle bir şey demedi ve diyemez de çünkü Justin 1D'yi seviyor ve Harry'i Zayn'i felan kardeşi gibi görüyor o zaman neden bir albüm çıkartabiliriz dediler yalan yanlış haberleri paylaşmayın..

    YanıtlaSil
  60. Az önce tüm yorumları okudum ve directioner mıdır nedir işte onların Justin'e bayağı bir laf soktuğunu gördüm. Birde Belieberlara demişler ki adam olun, efendi olun falan. Ya kardeşim zaten tüm nefret yazılarını directionerlar yazmış. Belieberların laf attığı bile yok.Sanki Belieberlar küfür mü etti size ne yaptı. Kendi kafanıza göre adam olun falan diyorsunuz. Asıl bence siz bir adam olun da konuşun. Justin 2009 yılından beri dünyanın en çok bahsedilen yıldızlarından biri. Şimdi bir grup kız gibi çocuk çıkmış Justin'le boy mu ölçüşüyor. Güldürmeyin lütfen.

    YanıtlaSil
  61. evet işimiz gücümüz yok işte götümüzden haber uyduruyoruz burda :)

    YanıtlaSil
  62. justin mal mı ya bu ne rezillik kaslarını görmüyomu 1d nin kendinde hiç yok hele ayrıca kendini bi bok saanmasın bak severdim onu ama böle düşünmesi bni üzdü çünkü 1d içimizden bizdn birileri biz onları kendimize benzettiğimiz için ssevioruz ve koruyoruz onlar bizim ruhumuz birleşmişiz artık justinde kimmiş bizim kas yığınını dövcek.bbek vücutlu mal.baby baby baby ooo salak salak şarkılları var zaten götüne sok olmaayan kaslarını mal castin..

    YanıtlaSil
  63. Sevgili ESNO ekibi öncelikle haberlerinize inanıyorum ve şu ana kadar hiç yalan haber getirdiğinizi görmedim öncelikle siteye yalan haber yapıyorsunuz gibi yorum arkadaşlara sesleniyorum : Bu zamana kadar hiç bu sitede yalan haber gördünüz mü ? Görmek istiyorsanız NBR1'a bakın agafgas :D :D :D :D
    Ve konuya dönelim ben geç olsa bile koyu bir Directioner'im ve bu kaba hareketleriniz bizleri çok üzmekte ... Bazı arkadaşlarımızın Belieber T-Shirt'i giyip Up All Night albümünü elinde tuup bazı Directioneler'de Belieber T-Shirt'ünü giyip Believe albümünü elinde tutup fotoğraf çekindiğini biiyoruz şimdi ne oldu da bize düşman kesildiniz anlamıyorum . Bu aralar Justin'in ne kadar havalı olduğunu ve Selena ile olan sorunlarını biliyoruz ama ağzından bu olaylar karşısında böyle bir laf çıkması bile hem 1D'yi hem bizleri çok üzer lütfen temkinli olalım ve YAŞASIN 1D YAŞASIN DİRECTİONER <3 !!!!!!

    YanıtlaSil
  64. aleyn directioner mişsin canım sen yüz karasısın.

    YanıtlaSil
  65. Kavga çıkaran Directionerlar mı ? Daha geçen "Anti One Direction Team Justin Bieber" sayfası açanlar da mı Directionerdı ? Hiç bir Directioner'ın Anti Justin Bieber Team One Direction sayfası açtığını gördünüz ? Her seferinde üste çıkmaya çalışmayın.

    YanıtlaSil
  66. Justin kendine çooook fazla güveniyor. 1D ya da Justin pek dinlemem ama Justin'ın özgüveni çok fazla, bu konuşmasına yansıyor ve kendini şımarık, kaslı bir erkek sanıyor. Justin! Sen daha çocuksun yavrucuğum. Kardeşlerine iyi davran.

    YanıtlaSil
  67. Justin Bieber'in ne haddine be One Direction'a laf atmak.Gördük vücudu kastan eser yok.---Ama bu haber bence asılsız olabilir.Çünkü Justin Bieber ve One direction bu aralar iyi,hatta şarkı yapacaklar diye duydum.

    YanıtlaSil
  68. Siz benim Zaynimin kaslarını gördünüz mü acabaaa :D

    YanıtlaSil
  69. demişse bence de çok doğru onları dövebilir :D

    YanıtlaSil
  70. grup olarak döverler ama teke tek dövebilir justin :D gerçekler :D

    YanıtlaSil
  71. Okulda sürekli dayak yiyen biri söylüyor bunu hahaha.Hiç güleceğim yok Castın.Onlarda nasıl kas yok yaa. Onların kaslarını alır bi tarafına sokarım.Seni ben bile döverim Allah'ın gerizekalısı

    YanıtlaSil
  72. JUSTIN DÖVER !
    Yani Directionerlar hiç karşı çıkmasın ama gerçekten Justin döver hepsini tek tek.Ama kas olayını felan söylemesi kötü olmuş.Neyse ama Justin kesinlikle döver.

    YanıtlaSil
  73. One Direction justini her türlü döver.zaten justin de kas diye bişey yok.

    YanıtlaSil
  74. Evet Justin, Belictioner'leri kendinden soğutuyosun... Bu yüzden anti Castinciliğe yaklaşıyorum. Bi şey ettir git ya. Olgunlaştığını düşünmeye başlamıştım ama hala bi ergen. Şimdi bi şey derdimde. Neyse.

    YanıtlaSil
  75. ben bi directionerim ve bu konuda justinden nefret ediodum iyice nefret ettim daha çocuktu geçenklerde bok gibi ortalıklarda gezıodu şimdi gelmiş 1D ekibine laf sokuo ayrıca harry ve liam justinden baya kaslı deniz fotoğraflarına falan baksa kimin ne olduğunu öğrenir ve justin kasın daha ne olduğunu yeni öğrenmişe benzio . Ve niall horanın hayranı olanlar üzgünüm ama ekipte kas zayn harry liam ve louı te var justin istesede bu 4 ünü dövemez tek tek olsa bile ve niall horan dövebilir buna şaşmamm ...

    YanıtlaSil
  76. Liam'ın boks dersi aldığını biliyormuymuş? Yazık ya :D

    YanıtlaSil
  77. ya arkadaşlar niye hem justına hemde 1D ye kötü şeyler söylüyosunuz. taraf tutuyosunuz. her ikiside çok önemli insanlar.ben koyu bir 1D hayranıyım. ama justınıda suçlamayın. belki şakasına söylemişdir olamazmı. herkes güzel yorumlar yazıyo ama ya justını suçluyorlar yada 1Dyi. yapmayın

    YanıtlaSil
  78. justin döver çünkü 1D grubu bu habere gülmekten kavga edecek enerjileri kalmaz.

    YanıtlaSil
  79. Bana asılsız haber gibi geliyo Justin ve 1D'ın arası çok iyi öyle bişey demez

    YanıtlaSil
  80. fazla üstleniyorsunuz artık önceden belieber olupta şimdi 1dci olup justine sövenlerin ağzını burnunu kırıcam yakınnda.5 ingiliz sümüklüsü için mi bunca çaba?!.kendinize gelin!

    bu ekibe de yakıştıramadım.Belieberler ve directionerler resmen birbirine düştü sayenizde.
    bunu da toparlamak size kalmış.

    YanıtlaSil
  81. İyide Justinla 1D neden kavga etsinki :D

    YanıtlaSil
  82. 8 Temmuz 2012 saat 19:00'da yorum yapan arkadaş sümüklü 1D nin sen sümüklerine kurban ol emi Justin kas lafını geçti saça geçti bu damı yalan !!!

    YanıtlaSil
  83. kop kop :D :D vala justin döver ;)

    YanıtlaSil
  84. hahahhahah justın o photoshopla sısırdığı kaslarıyla mı dövcekmış cıdden cok güldüm yaaa hahahaha :D justın bunları sadece ılgı cekmek ıcın yapıyor kesınlıkle bu aralar gündemde süreklı One Direction var kıskandığı gayet ortada ayrıca hem sevdığını düet yapmak ıstedığını söylüyor sonrada döverım dıyor gercekten buna dengesızlık denır. Belıeberlarda hala 1D ı kötülüyorlar yazık gercekten bunlar dırectıonerları etkılemez bız sonuna kadar kadar One Direction ın yanındayız. FOREVER DİRECTİONER

    YanıtlaSil
  85. Ahaha :D 1D'ye sümüklü diyen arkadaş valla ne diyeyim ki sana süpersin. Hala gülüyorum, yorumlarda kız grubu falan diyeni gördüm de sümüklü... Cidden çok hoşmuş :D

    YanıtlaSil
  86. justin 1d yi 1d de justini gerçekten seviyor ama ne yalan söylim bence biraz kıskançlık var justinde.. sonuçta 1dnin çizgifilmi falan yapıldı justini bilmem ama 1d bence şuan çok popüler dergilere falan bakıyorum hepsinde mutlaka 1d ilgili birçok şey var birde röpörtajlarda hep 1d ilgili şeyler soruyolar kesin justinde atar olmuştur birden agzından çıkmıştır ama bence justin 1d yi kötülemiyor 1d de zaten sesini falan çıkarmıyo yani durupta 1d justine biz seni döveriz gibi şeyler söylemedigine göre burda esno yu şuçlayıpta düşman olmaya gerek yok bence herkes sakin olsun..

    YanıtlaSil
  87. Bu haberler neden çıkıyor anlamıyorum. 1D'de Justin Bieberda harikalar. Ben bir belieberim. Justinin böyle birşey dediğini sanmam.

    YanıtlaSil
  88. orosbuluk yapmayın sümüklü diyen arkadaşlar

    YanıtlaSil
  89. one direction a sümük lü diyen akıllı 1D nin sümüklerine salyalarına kurban olsun o gerizekalı kendi sümüğüne hakim olduktan sonra konuşsun salak

    YanıtlaSil
  90. la gerizekakalı justın sen kimi dövüyon la orospu çocoğu

    YanıtlaSil
  91. ben bir directionerim ve bu söylenenlerden hiç hoşlanmıyorum hem çok iyi çocuklar evimde eğleniyoruz diyor hemde ben onları döverim liam bana özenti yaptı diyon Justini zaten sevmiyordum simdi nefret ettim

    YanıtlaSil
  92. sümüklü sensin sen 1D NİN G*TÜ bile olmazsın ve directionerlerede laf etmeyin

    YanıtlaSil
  93. Justin Bieber da One Direction da saçma saçma kişiler. Bıktım her gün şu altı çocuğun hayranlarından. Hepsi kızlar bunların. İçinde biraz erkek olsa da onlar da kızlar gibi hayat yaşayan erkekler.

    YanıtlaSil
  94. karşılaştırmaya gerek yok. One Direction her türlü 5-0 öndedir.. =)

    YanıtlaSil
  95. justlivemyworld9 Temmuz 2012 21:47

    Bence bu onları küçümsemekten biraz daha farklı olarak kendini övmüş. Eminim şimdide kendini beğenmiş diyeceksiniz. İşte o da sizin takıntınız.

    YanıtlaSil
  96. Justin kavga etmeyi marifet mi sanıyor gazeteciler bitti şimdi de One Direction mı dövecek?

    YanıtlaSil
  97. insanda biraz ahlak olur soruyu cevaplamaz ya da başka bir şey söyler yuh be . onlar seninle uğraşmacak kadar efendi insanlar seninde ne pislik olduğun çıkıyor ortaya onların hayranları da kormayın abi durduk yere sataşan o neyin kafasındasınız ?

    YanıtlaSil
  98. 1D nasıl dövülür justin bence çok saçmalamış ben justinıde seviyorum bence şakasına söylemiş

    YanıtlaSil
  99. yH JUSTİN KİMİ KANDIRIOSUN SEN Yh br kre gece kendini grsen gece kendinden korkarsın hemde gölgeden skn ama sakın one directiona laf söyleme .

    YanıtlaSil
  100. justin hayranı değilim ve de olmıycam onda kas mı vrmış :D bayada kavgaya girmiş ha bebe one directiona laf söyleyen FRİDA KAHLO gibi olsun :D

    YanıtlaSil
  101. Ben baya bi justin hayranıydım önceleri ama şuan değilim ve iyikide değilim justinden hem bu konuda hemde LİAM ıma dava açtığından dolayı bir şey demek istiyorum : Fazla gurur g*te vurur ;)

    YanıtlaSil
  102. Mk karı ya oç ben bile seni döverim amk hayranların 1D'den fazla olabilir ama biz daha güçlüyüz !

    YanıtlaSil
  103. Sizde Buna İnandınız :D

    YanıtlaSil
  104. Hem Belieber hem de Directioner'im.Justin'in böyle birşey diyeceğini zannetmiyorum ama eğer dediysede haksız.Justin seni seviyorum ama 1D seni döver.Üzgünüm Justin.

    YanıtlaSil
  105. bradfodun kötü çocuğu seni döver lağğn hayatında kas görmedin galiba

    YanıtlaSil
  106. justin bence kendisini kaf dağında sanıyor ayrıca liamda harryde zaynde kas yok ha :D

    YanıtlaSil
  107. bu justin iyice kendini birşey sanmaya başladı eğer bir one direction üyesinden birisiyle kavga etse mesele ah <2 zaynle zayn onu emnm ki adımdan emn oldugum kadar emnm ki justini 1 dk. yere serr bu justin iyice havalara girdi tabi çekemiyor tek parlak yıldız sen degildin justin bieber one direction dan çekinmelisin cünkü sende gayet iyi biliyorsun ki onlar seni bir böcek gii ezip gececcek!

    YanıtlaSil
  108. Justin öyle bir şey demez -,-

    YanıtlaSil
  109. bi kere zayn onu tek başına halleder ki.zayn dan beklerim yani serseri aşkım benim.

    YanıtlaSil
  110. Ben Justin Bieberı seviyorum ama One Direction apayrı bir yeri var.Belli ki Justin şaka yapmak istemiş.Şka olmasaydı 1D kesin açıklama yapardı.Ayrıca Justin in pek fazla kas sahibi olduğunu zannetmiyorum.One direction la dövüş yapsa yada tek tek dövüşse bile galip kesin 1D olurdu. Merak etmey gerek yok...

    YanıtlaSil
  111. Louis Justin'e bi çarpsa Justin yerde.
    Amk Justin'i daha 18e yeni basmış.Gelmiş burda 21 yaşında Louis'ime laf atıyor.

    YanıtlaSil
  112. bence one direction hayranları çoğaldığı için justin haber olmadığı için kıskanıyor.Ve justini 1D bir yumrukla indirirler .zaten justin 1d ye durup dururken bulaşmış.eyer adam olsaydı döverim ederim demezdi

    YanıtlaSil
  113. justin kendini çok büyültüyo bence justini zaten pek sevmem harrynin kaslarını daha görmemiş heralde ustin :p

    YanıtlaSil
  114. justin çünkü onları kıskanıyo öylede atıp tutuyo ama onların fotoğraflarını görse kaslı olduklarını anlıcak onun bebe vücudunu kim yere sermez..

    YanıtlaSil
  115. Nerdeyse tüm yorumları okudum.Öncelikle bir kaç bir şey dicem; 'ad vermem tamam' isimli arkadaşa sesleniyorum Belieberlar ve Directionerlar kendi hayranı olduğu kişileri savunuyo.Laf etmem çok ayıp.ESNO yada laf etmeyin.Ne zaman yalan haber yayınlandı sorarım?Justin'ide 1D yide çok seviyorum.Ama Justin bunu dediyse gerçekten ayıp etmiş.Ben hem Belieber hem Direcioner ım aslında.Justin seni, hala seviyorum ama bence 1D ye karşı b,raz daha saygılı ol.Lütfen.Ve tekrar diyorum ESNO ya laf etmeyin lütfen.

    YanıtlaSil
  116. ya bu neyin derdinde :D

    YanıtlaSil
  117. 40 milyon 45 milyon fanı var diye g0tümü kalkıyor gerekirse g0tünü indirmesini de biliriz alın o 45 milyon fanınızı kendinize sokun justin hepsiyle teke tek kavga etse bile 1D yener justin gündeme gelmek için böyle yapıyor justin eskidi artık bunu kafanıza sokun yada başka bi yerinize.

    YanıtlaSil
  118. bencede cok ama cok sacma justın kım ates olsa cumbur kadar yer yakar bıde onlarda kas oldugunu bıle dusunmuyorum sana bır koysalar ıkı seksen ucarsın haddını bıl

    YanıtlaSil
  119. Ahhhaaaa.Bu habere çok gülmüştüm.Justin mi bizimkileri dövecekmiş.Ayyy aklıma geldikçe gülüyorum.Bu çocuk hayaller aleminde yaşıyor sanırım...

    YanıtlaSil
  120. Tamam Justin'i seviyorum ama karşısındaki One Direction,sıradan bir grup değil.Ne dediğine dikkat etmeli.

    YanıtlaSil
  121. Siz ne kadar egoist yapılı beyinlersiniz.Her iki tarafta kendini üste çıkarıp diğerini yerin dibine sokmayı planlıyor.Adam gibi,doğru düzgün olaya -kendi- bakış açınızla bakmanız gerekirken onun bunun lafıyla,kulaktan dolma bilgilerle yorum yapabilme hakkını kendinizde buluyorsunuz.Bu haberde Justini eleştirmeniz -eleştirmek deyince akla hep olumsuz yargılar gelmesin- gerekirken One Direction'a laf atıyorsunuz ve bunu da çoğunluk kimin tarafındaysa ona göre yapıyorsunuz.Biraz kendi düşüncenizle haraket etmeyi bilin,başka beyinlerin arkasına sığınmayı değil de özgün olabilmeyi tercih edin.Belki o zaman biraz daha düzgün,saygılı ve yorumsal bir biçimde olaya bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  122. b*k doversin jb b*k doversin bn seni dövermesm feleğin şaşar laflarına dikkat et

    YanıtlaSil
  123. justin kendini ne bok amk piç kurusu

    YanıtlaSil
  124. tabi döver justin o ezikleri. asıl directionerler kendini bişey zannetmesin sivilceli maymunlar.küfür etmek istemiyorum ama kendilerini bişey sanmasınlar justin o sivilceli maymunları bi çırpıda yere yıkar benden sölemesi

    YanıtlaSil
  125. tamam justınıde sewiyorum ama 1D benim için ayrı biyerde 18 yaşındaki kişi justın seni kınıyoruz

    YanıtlaSil
  126. justin neden senden beklenmeyen tavırlar ortaya koyuyosunn??? seni sewiyoruzz tepemize çıkıosunn! bu nedir yaa hadi dövdün dielimmm dövemezsinde hadi dövdün dielimmm böle sölemen hoş mu? kim ne derse desin bu apaçık kıskançlıkk habire onlar hakkında bişey sölüosun onlar seni tınlamıyoo bile anlasana sende ooohh bna nasıl olsa bişi diemiolar die söylenip duruosunn hyr justin hyr bu kadarda olmaz madem terbiyesizsin belli etme barii ama bu sölediğini şu yönden beğendim: herkesi gülmekten yere serdirdinn :)))) hahhahahha :)))justin lütfen artık eski seni sewdiğimiz günlere geri dönn çünkü bu yaptığın hakkaten ayıpppp :(

    YanıtlaSil
  127. senin o dediğin ezik sivilceli maymunlar senden güzel ve daha çok seviliyorlar o yüzden ne dediğine dikkat et bide biz asıl directionerleriz bilip bilmeden konuşma senide seven yok zaten...

    YanıtlaSil
  128. Justin ilk önce kendi vücuduna baksın ya çocuk. Yeni yetme şarkıcı. Ufaklıık.

    YanıtlaSil
  129. justin sen liamın boks dersi aldığını bilmiyormuydun louisin kaslarının olduğunu bilmiyormuydun zaynın ne kadar güçlü olduğunu bilmiyormuydun bilmiyorsan kendi kendine haber çıkarma bide döverler biyerin acır falann

    YanıtlaSil
  130. 40 milyon 45 milyon fanı var diye g0tümü kalkıyor gerekirse g0tünü indirmesini de biliriz alın o 45 milyon fanınızı kendinize sokun justin hepsiyle teke tek kavga etse bile 1D yener justin gündeme gelmek için böyle yapıyor justin eskidi artık bunu kafanıza sokun yada başka bi yerinize. diyen kişiye sesleniyorum o 45 milyon hayran sana bi girerse kötü olurrr justinmi eskidi believe 374 milyon sattı siz neyin kafasındasınızz???

    YanıtlaSil
  131. justinin erkek organı yok demişler kanıtlamasını istemiyosanız hşşşşşş susucaksınızz!!!

    YanıtlaSil
  132. Justin 1d yi herşeyiyle ezer amk 1d hayranları grubun üyelerinin hepsini toplasan justinin twitter daki hayranları kadar etmiyo. Türkiyedeki beyinsiz ergenler nerde mal var onu sever zaten. Döverim demiş iyi demiş onlarda Justin bizi dövdü diye hava atsınlar artık haha.

    YanıtlaSil
  133. ya ya top işte toppp :)))) böle yapmasııı çok malca gerizekalı o sivilceli maymunlar sivilcelerini sana batırmasın dikkat et :))) biyerlerin acır sonraa :) kabul et artık sen eskidinnn!!! eskidin!!! eskidin!!! bune be habire dalaşıp duruyon dövermişş dur bi güliyim boşa gitmesinn :))))))))))) tmm senin hayranın daha fazla kabul ediyoruz ama gündemden düşünce onlarında hayranları hızla sana yaklaşınca nie kıskançlık yapıosun???? bikere kendine güvensen bikere bnm hayranım daha fazla deip güler geçersinnn ama yok onları döverim yok liam saçımı kopyaladı sus artık be sussssss!!!

    YanıtlaSil
  134. justin ne yaparsa yapsın 1d deki malların hepsini döver justin eskidi diyosunuz siz hiç haber okumuyomusunuz? justin eskidiyse neden albmleri bu kadar satış yaptı?neden knserlerinde izdiham oluyo ayriyeten justinin gündemden düştüğü felan yok biz onu hersekil heryerde destekleriz <3<3<3<3 justin bitanedirrr!!!!!!!

    YanıtlaSil
  135. Justin öyle bişey dememiştir hem one directiondaki çocuklar iyiler kaslarıda var ve justinide çok seviyorlar ONE DİRECTİON mükkemel bir grup üyeleride mükkemel (harry özellikle çok mükemmel) hem justin kesin öyle bişey dememiştir....
    <3<3<3<3harry<3<3<3<3one direction<3<3<3justin<3

    YanıtlaSil
  136. YA BU JUSTİNİ SEVERİM YAKIŞIKLI ÇOCUKTUR AMA BU KADARIDA FAZLA YANİ SALAKMI BU 1DİRECTİONLARIN HEPSİ ÜSTÜNE ÜŞÜŞSE O ZAMAN GÖRÜR JUSTİNDE KASMI VAR ALLAH AŞKINA HARRY NİN BAKLAVALARINI GÖRMEMİŞ GALIBA SALAK

    YanıtlaSil
  137. İki tarafıda çok seviyorum.Ama Justin çok büyük konuştu.Zayn i görmedi galiba yanee.Ve hakaret etmesinden dolayı ona olan sevgim azaldı.Veeeeee Justin o kadar emin olmasın O.o falan olur :P Berabere kalırlar

    YanıtlaSil
  138. şimidi küfür etmek isteimyorum justen liam boxcu seni döver hemde pis, zayn allah kerim , louis eyvahalr olsun, harry bir yapıtırır yere uznaırsın ,niall yemekleriyle döver ;) :D

    YanıtlaSil
  139. Ben bi 1d hastasiyim justinin iyice bi yerleri kalkmis ve ayrica justin dende nefret ediyodm bi sebep daha buldum digerlerine gerek kalmadan harry seni yere serer bu bir ikincisi onlarda kas yok ne demek ya kadin gibi bi vucudu olan birisi bunu soluyusa herhalde dunyanin sonu geldi oysa 1d sen onlari sewiosun sanio ve senin onlarn hayrani oldugundan gurur duyduklarini soliyorlardi tabi kiskandin fanlarn 1d ye donunce 1d resimlerini gozune sokmak istiom ml justin

    YanıtlaSil
  140. JUSTEN ÇOK SAÇMA KONUŞUYOR VE KENDİNİ ÇOK BEYENİYO AMA KENDİNE BU KADAR GÜVENMEMELİ

    YanıtlaSil
  141. ben justinin sülalesinin ........... ln 1D üyeleriri her türlü justini fena döver

    YanıtlaSil
  142. Justin Dediğini Yapar. Döver mi Döver ? Hadi Dövemez Diyin .

    YanıtlaSil
  143. O kadar çok küfür etmek geliyo ki neyse (: Dövemessin ki biz varken asla ! Dövemessin tamam mı ! DÖ - VE -MEZ - SİN !

    YanıtlaSil
  144. meraba ben gizem directioner ım ama justını da dinliyorum ve begeniyorum one direction ona saygıyla yaklaşmıs ama o biraz fazla ileri gitmiş bi kere kuvetle değil sesleriyle yarışmalılar

    YanıtlaSil
  145. ben koyu directionerim teke tek de olsa hepside dalsa seni yere serer ayrıca one direction bu hayranı 2 sende yaptı sen çok uğrastın one direction seni sesiyle bileğiyle hayrnaıyla herseyiyle yener tamammı gurur bu sefer gtune fazla vurmuş galiba grzkalı

    YanıtlaSil
  146. 1.JUSTININ SOYADI BIBER DEGIL BIEBER E NERDE ADSIZ VATANTAJ GOTUNE MI SOKTUN YOKSA ?

    2.ananı sikim justin sen kmsin asıl senn kasın yok bebek gbi vücüdun var be .. diyen öncelikle admin sen nasıl adminsen millet küfür ediyo sen takmıyosun bile amk.konuya gelince justinin kaslarımı yok dedi biri ? al sana kas bebeğim tepe tepe bak ;)

    http://www.google.com.tr/imgres?um=1&hl=tr&biw=1024&bih=632&tbm=isch&tbnid=8PfaaswettFRUM:&imgrefurl=http://www.bestfan.com/blog/2012/07/justin-bieber-covers-rolling-stone-august-2012/&imgurl=http://www.bestfan.com/blog/wp-content/uploads/2012/07/Justin-Bieber-RollingStone-photoshoot-Magazine-2012-justin-bieber-31505244-1908-2560-381x497.jpg&w=381&h=497&ei=SItEUJPfII314QSts4G4Ag&zoom=1&iact=rc&dur=200&sig=102869341813321411290&page=1&tbnh=139&tbnw=110&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:12,s:0,i:105&tx=45&ty=52


    3.kedi yorumum olarak HABER YALANDIR.justin 1d bebeleriyle uğraşmaz bile :)

    YanıtlaSil
  147. Herhalde gruptakilerinin kaslarını görmedi mal

    YanıtlaSil
  148. sensin mal hayvanat düzgün konuş JUSTINBIEBER tektır ! ayrıca kesin jb döverdii onlar daha sümüklü bebeler hehehe

    YanıtlaSil
  149. herri justin..sen teksen

    YanıtlaSil
  150. Liam'ın kaslarını gördümü acaba ...

    YanıtlaSil
  151. oğlum justin youtubeda emeksiz bir şekilde ünlü oldu.
    ama 1D ? yarışmalara katıldı elendi bile.
    hırs var 1Dda. öyle youtube bebesi değil. hem justine kavonoz gözlük alalım liam ve harry'deki kasları kıçıyla görüyor sanırım. lou ve niall hele ki zayn zaten abisi onun. liam zaten küçüklüğünden beri boks dersleri almış biri justini siklemez bile boşver havlasın der geçerler. Belieberlar götünüz kalkmasın bu konuda justin haksız kabullenin.

    YanıtlaSil
  152. laa bikere bi justinen kasına bide zaynın kasına bak :) alahımm justin delirmiş olmalı 5i birden gtune koyacaklar ucacak dur 6 diyelim bnde varım koymaya :)

    YanıtlaSil
  153. JustinTuanaBieber13 Aralık 2012 16:56

    Ben çok fena Justin hayranıyım one direction mudur direksiyon mudur nedir hepisnden acayip derecede nefret ediyorum Justin en iyisini sölemiş bu arada Justin'e küfür eden kaltaklar hepinizin ağızına sıçarım o lafları alır götlünüze sokar tıkarım bir daha çıkartamazsınız sikerim götünüzü sizin justin hepinizi toplasak daha kaslı lan orospular

    YanıtlaSil
  154. justine laf eden kaltaklar siz bence google a bi justin bieber yazın sonra kaslarına bakın justin her türlü haklı 5 götü boklu bebe justine kafa tutamaz....

    YanıtlaSil
  155. ben büyük bi directionerım onlar iyi arkadaşlar böyle bişey dediyse kötü bi amaçla söylediğini sanmıyorum

    YanıtlaSil
  156. Büyük bir directioner ve aynı zamanda Belieberim. Justin'i çok severim fakat böyle bir şey söyleyeceğini düşünmüyorum. 1D benim için çok farklı, illa bi seçim yapılcaksa her türlü 1D. Justin'i severim yerine severdim olsun istemem..

    YanıtlaSil
  157. oha sana justin.birde niall x factor'de belieberim demişti.senin belieberlere saygın bu kadar mı?e tabi onlar daha başarılı olunca bütün GAYlar kıskanır.eğer bunlar doğruysa directionerler seni yaşatmaz.sözlerine dikkat et birkaç gün sonra cenaze törenin olsun istemiyorsan tabi.var ya 1D seni DİRECTİONERlerde belieberleri her daim,her konuda yener.ve dikkat bende dahil burası DİRECTİONER'LERLE dolu.kendine dikkat ette ezik belieberler üzülmesin.(EZİK KELİMESİNİ NİALL DIŞINDAKİ BELİEBERLER İÇİN KULLANDIM)

    YanıtlaSil
  158. sıkıyosa döv justin . one direction'un arkasında milyonlarca directioner var ve sen biz varken 1d'ye dokunamassın.kimse ne senden ne de arkandaki 3-5 belieberden korkmaz BAY BİBER ne istersen onu söyle ama bu dünyadaki en GAY insansın.kıskancın önde gideni mübarek.ezik sürtük

    YanıtlaSil
  159. belieberlerin yaptığı şey sadece yalan yanlış şeyler söyleyip aslında bunu başaramayacaklarını bildikleri halde yine de salak salak onu korumaya çalışıyorlar HA BİDE ONE DİRECTİON'A SÜMÜKLÜ BEBE DİYENLER ÖNCE O ÇOK SEVDİKLERİ SÜRTÜK JUSTİNE SONRADA KENDİLERİNE BAKIP KONUŞUN LÜTFEN o zaman directionerler belieberlere sataşmaz nede olsa insanları küçük düşürmeyi sevmeyiz ve arkadan vuranlardan değiliz (yani sizin gibi değiliz) şimdi kapayın çenenizi önce justine sütünü verip uyutun ama uyuduğundan emin olun ki sonra korkup ağlamasın sonrada siz sütünüzü içip uyuyun(hem justinin hemde kendi odanıza gece lambası takmayı unutmayın korkarsınız mazallah)çünkü siz DİRECTİONERLER gibi değilsiniz ve asla OLAMIYACAKSINIZ

    YanıtlaSil
  160. SONSUZA KADAR 1D7 Ocak 2013 17:56

    BELİEBERLERE SESLENİYORUM SİZ KİMSİNİZ YAAA KİMSİNİZ GÖZÜNÜZ KÖR MÜ FOTOLARA BİR BAKIN DA SONRA YORUM YAPIN BİRDE BELİEBERİZ DİYE GEÇİNİYORSUNUZ EĞER JUSTİN ÖYLE BİRŞEY DEDİYSE BİR GÖZ DOKTURUNA GÖRÜNSÜN BİR DİRECTİONER OLARAK ONA TAVSİYEM BU GERÇEKTEN KÖRMÜŞ İNANMIYORUM ONE DİRECTİONU RÜYANDA DÖVERSİN ANCAK BELİEBERLERDE ÇENESİNİ KAPATSIN LÜTFEN

    YanıtlaSil
  161. bok döver 1D justin'ın anasını bile ağlatır benim bile daha çok kasım var justin dan.......
    =) =) =) (one direction dan uzak dursun yoksa karşısında beni bulur).....

    YanıtlaSil
  162. hahahayy güleyim barii justin one directionu dövcekmiş he rüyasında falan herhalde bir directioner olarak şiddetle kınıyorum one direction hemen justin a birşeyler söylemesi lazım çok havalandı bu kemdisini çok mu bişi zannediyo bu arka tarflarında biraz kalkıklık var herhalde liam daki kaslarla sen yere yığılırsın çok saçma konuşuyo bu çocuk yhaa

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)