6 Tem 2012

Jelena'ya Neler Oluyor?

Justin Bieber ve Selena Gomez ilişkisi, şüphesiz haklarında en çok dedikodu çıkan ilişkilerden! Bu haberime de bir dedikoduyla başlayıp kesin bir haberle bitireceğim. Yabancı bir haber sitesine göre, Jelena sürekli ayrılıp barışıyor. Bu haber sitesine göre Jelena daha geçen hafta her şeyi sonlandırmayı düşünüp, sonra tekrar denemeye karar vermiş. Ve yine bu siteye göre Jelena'nın şuanki durumu "sağlam" olarak değil, "çözüm aşaması" olarak tanımlanıyor. Kesin olan haber de aslında bu dedikoduya çok benziyor. Bir kaynak aynen şöyle demiş;
"Hala beraberler. Oldukça büyük bir kavga yaşadılar ancak sonra bunu hallettiler."

18 yorum:

  1. Off. Aslında Selena'yı da Justin'i de seviyorum ama yakıştıklarını düşünmüyorum. :/

    YanıtlaSil
  2. CemreBelieber6 Temmuz 2012 12:08

    Bu sefer umutlu değilim arkadaş. Ne zaman Justin yada Selena çıkar 'biz ayrıldık' der, o zaman inanırız. Belki de reklam yapmaya çalışıyorlar. Artık bıktık yani...

    YanıtlaSil
  3. İnşallah ayrılmazlar (tabi onlar da böyle istiyorlarsa) çünkü selena'yı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  4. acaba bu olay ashleynin doğumgününden sonramı oldu lütfen cvp verin

    YanıtlaSil
  5. off ayrılmasınlar yaa eğer öyle bir şey olursa ikiside çok sarsılırlar

    YanıtlaSil
  6. Çok dedikodu çıkıyor gerçekten onlar hakkında. Onlar ne zaman bitti derlerse o zaman inanacağım.

    YanıtlaSil
  7. Değerli site yöneticisi sitenizi çok beğeniyorum makallelerinizin devamını sabırsızlıkla bekliyorum Jaluzi perde firması olarak başarılarınızın devamını beklerim

    YanıtlaSil
  8. ben bir daha böyle haberlere inanamayacağım .hep ayrıldı bilmem ne eniliyor bir bakıyorsun boy boy fotoraflar.saçmalık.kendileri söylesinler.

    YanıtlaSil
  9. http://e1207.hizliresim.com/z/6/9dsrj.jpg

    ayrılmadılar bu foto çok yeni.

    YanıtlaSil
  10. Jelena hakkında buna benzer haberler daha öncede çıkmıştı çok kez.. Açıkcası ben inanmıyorum.Onlar bitti derlerse o zaman inanacağım.. Bence gerçek bir haber değil..

    YanıtlaSil
  11. O haber sitesi Just Jared oluyo :)

    YanıtlaSil
  12. Kanadalı şarkıcı Justin Bieber (18) ile ABD’li oyuncu Selena Gomez’in (19) 1.5 yıllık aşkı noktalandı. Gomez’in bir dostunu arayıp ağlayarak “Her şey bitti” dediği öne sürüldü.

    Bieber fanatikleri Gomez’i ölümle tehdit ediyordu. :D :D Ayrıldılar Panpaaa :D

    YanıtlaSil
  13. of bence sıktılar artık :D ikisinide çok seviyorum ama çokta yakısmıyolar ve de justin nin selena dan daha güzelleri hak ettiğini düşünüyorum

    YanıtlaSil
  14. iyşallah ayrılmazlar

    YanıtlaSil
  15. little_monster11 Temmuz 2012 13:11

    sanırım sitede yanlış bilgi var çünkü daha 2 gün önce bi dergide Justin hayatımdaki en değerli kadın annem 2. si Selena demişti. çok iyi anlaşıyolar. bide selena dan nefret ediyorum :@

    YanıtlaSil
  16. biz jelena ve selenatorlarda senden nefret ediyoruz LİTTLE_MONSTER

    YanıtlaSil
  17. dalgamı bu la

    YanıtlaSil
  18. zayn malik hayrani larissa25 Kasım 2012 17:57

    vallahi kucukken bende selenani seviyodum ta ki onun alcak bi kiz oldugunu bilene kadar biliyomusnuz selena one direction krubundaki her kesle teker teker sew olmus sunuda belirtiyimki zayn malik justin bieberden kat kat yaksikli :D xd a.s

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)