7 Haz 2012

Robert Pattinson Kimlerle Çalışmak İstiyor?

Alacakaranlık filmlerinin başrol oyuncusu Robert Pattinson, 5 Haziran günü, ünlülerin uğrak yeri olan LAX Havaalanı'nda görüntülendi. Kamera ışıklaırndan korunmak için güneş gözlüğü takan yetenekli oyuncu, bir röportajında kimlerle çalışmak istediği sorulduğunda şu yanıtı verdi;
"Jim Carrey'yi çok seviyorum ve onun inanılmaz olduğunu düşünüyorum. O en istikrarlı oyunculardan birisi ve insanlar gerçekten önemsemiyor. Çünkü o bir komedyen. Komik birçok aktörü seviyorum. Eddie Murphy'yi de çok seviyorum. Eddie ile bir film yapmak isterim fakat onunla hiç tanışmadım."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)