2 Haz 2012

One Direction'ın Tehlikeli Maceraları

Bu videoyu çevirmem için bir çok istek geldi. Herkesi geri çevirdim. Yapamam dedim. Ama yapmaya karar verdim! Bazı esprileri Türkçe'ye göre değiştirmek biraz zor oldu ama olsun. Yani orda bunu demiyo sen neden böyle yazdın demeyin! Bu komik çizgi film FX kanalındaki Ancher adlı çizgi filmin animasyoncusu Mark Parsons tarafından hazırlanmış. Konusu ise One Direction'ın kaçırılan kedi yavrularını kurtarması! Video birçok komik an ile dolu. Ayrıca One Direction hariç The Beatles grubundan Sir Paul McCartney'i de görebilirsiniz. Soracaksınız biliyorum. Çünkü sesler bizimkilerin kendi seslerine çok benziyor ama onların sesi değil! Hepsinin sesini Mark Parsons seslendirdi. Nedir bu yetenek Mark?! Devamını bekliyoruz.

88 yorum:

  1. Çok iyi tamda bunu istiyordum. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sağol drespect :) -Nefise

    YanıtlaSil
  3. Ay en sonda Zayn yok yalnız onu çöplükte bıraktılar eşekler :D :D Çok tatlılar ya. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzeldii <3

    YanıtlaSil
  5. süper ama süper olmuş teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. en son neler oldu SÜPERSİNİZ!!!

    YanıtlaSil
  7. Hariksaın, teşekkürler. Ayrıca şu "İts gotta be youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu" espirisi güzeldi:D 2'ye bölündüm:)

    YanıtlaSil
  8. sesli güldüm *fatma

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş çok teşekkürler güldm bayaa..
    ama ya ben sonunda zayn nerde fln demelerini beklerdim yani tınmadılar bile .s :D

    YanıtlaSil
  10. Çok komik ve güzeldi. Teşekkürler çevirdiğiniz için :D

    YanıtlaSil
  11. süperr.. çok güzel olmuşş.. :D :D

    YanıtlaSil
  12. Ahahah :D dualarımla hacca gitme kadar sevap kazandınız :D sevap yaz boşluk bırak 1D çeviri çizgi filmi cebine gelsin :D

    YanıtlaSil
  13. SÜPERSİNİZ !

    YanıtlaSil
  14. mükemmeldi :) çok komik olmuş . En çokda Lousin sesi benzemiş. çok teşekkürler çevirdiğinz için :)

    YanıtlaSil
  15. Gülme krizlerine girdim çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  16. Aslında sonunda Niall " Çocuklar zayn yok" diyebilirdi orada bitebilirdi hoş olurdu aslında xx sşğfşasdşğşğasd

    YanıtlaSil
  17. hahhahahaaa çok komikti. :D teşekkürler.
    -Selin<3

    YanıtlaSil
  18. Çooookkk Teşekkürlerr :D Ama sonda Zayn yokk ? :D <3

    YanıtlaSil
  19. çok saol hahaha çok komik güzel çevirmişsin :D

    YanıtlaSil
  20. çok güzel gülmekten bittim..

    YanıtlaSil
  21. süper teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  22. emeğinize sağlık :D gerçeten komikti :D

    YanıtlaSil
  23. Zayn yokk! Bu arada çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  24. Ozozdirectioner3 Haziran 2012 19:04

    Oha ay çok güzeldi ahahaha yoksa kadizel mi demeliydim jhsfdgksds :D

    YanıtlaSil
  25. Harry'nin şakalarına geber :D aman yarabbii :D

    YanıtlaSil
  26. allam ya cocuklara ol bıt cok tatlılar seslerı de cok benzemıs ve zayne yazık copte kaldı yavrum ya :) o ordan nasıl cıkacak resmen cızgı fılmde dıslanmıs bebegım ya :)

    YanıtlaSil
  27. Sorry
    This video does not exist.

    yazıyor. Videoyu izleyemiyorum. Lütfen yardımcı oluuun! :(

    YanıtlaSil
  28. *mcıklaşma da sesli güldüm yerlere yattım yani :D:D:DD:D

    YanıtlaSil
  29. izleyemedim çıkmıyor

    YanıtlaSil
  30. açılmıyor :(

    YanıtlaSil
  31. açılmıyor video lütfen yardımcı olurmusunuz? :)

    YanıtlaSil
  32. One ınfection bide harry'ye diyodu louis :D

    YanıtlaSil
  33. videoların hiç biri açılmıyor :( lütfen yardım edinnn :(

    YanıtlaSil
  34. Sorry

    This video does not exist.
    yazıyor yardıım ! ..

    YanıtlaSil
  35. açılmıyor yardım edin lütfen ama yaptığınıza aminim yine de emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  36. ne diyelim onlar bizim yerimize demedimi zaten
    gerçek hayattaki gibiler

    YanıtlaSil
  37. bu videoyu youtube yayınlarmısınız bu siteden indirilmiyo :D

    YanıtlaSil
  38. Yine Silindi Bide İndirme Linki Yayınlarmısınız

    YanıtlaSil
  39. Kac zamandır bu videonun türkcesini artiyordum ve bu blog'da buldum.Ellerinize saglık gerçekten cok güzel ve zevkle izledim.Bir kaç gün önce videoyu izleyebiliyordum simdi tekrardan izlemek istedim fakat açılmıyor bir göz atarmısınız...

    YanıtlaSil
  40. Çok müthiş!!!! Bir de Zayn çöplükte kalmasaydı iyi olurdu. Hazza'cıyım ama o donla üşütür lan o :D

    YanıtlaSil
  41. İlginiz için çok teşekkürler video gayet iyi izlenebiliyor.Blogunuzun her paylasimini cok seviyoruuuz <3

    YanıtlaSil
  42. Açılmıyoooooo :'(

    YanıtlaSil
  43. Çok iyiydi, acayip güldüm :D Teşekkür ederiiz :D
    -İlayda

    YanıtlaSil
  44. Ahahaaa çoooook güzeldi krize girdim :) Ellerinize sağlık :) I'ts Gotta Be Youuuuu güzeldi :) ONE INFECTION :D

    YanıtlaSil
  45. harikasınınz sizden yek bir şey istiyorum ben bu videoları indirmek istiyorum am burdan nsaıl indiricez bence bunları youtube yüklemelisiniz eminin çok izlicektir :)

    YanıtlaSil
  46. Evet bence de youtube'a yüklemelisiniz. Çok izleme alır çünkü bunları birtek siz çeviriyosunuz. Tekrar teşekkürler çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  47. Youtube'a yüklediğimizde telif hakları yüzünden siliniyor. Önceden hep youtube'a yüklüyorduk.

    YanıtlaSil
  48. çok güzel çevirmişsiniz.teşekkür ederim. daha başka güzel videoları çevirmeniz dileğiyle.

    YanıtlaSil
  49. youtubeda var ben baktım ve sol altta drespect yazıyodu???

    YanıtlaSil
  50. Videoyu başka bir adrese yükler misiniz? İzin vermiyor da açılmasına. Sadece bende oluyor çükü ttnet güvenlik uyarısı veriyor.

    YanıtlaSil
  51. Oha. bu çoooooooook güzeldi. Ama Zayn'imi unuttular orda. VAS HAPPENİN!?. -Mrs.Malik(Jessica)

    YanıtlaSil
  52. Ahahaha harikaydı :D

    YanıtlaSil
  53. Gotta Be You esprisi mükemmel olmuş, ve çok güzel çevirmişsin. Süperdi ya :D

    YanıtlaSil
  54. klasik cevap:gerçekten kendileri olmasa onların çizgi krakterleri olsada yine çok başarılılar

    YanıtlaSil
  55. Şeyime vur :D :D :D

    YanıtlaSil
  56. harikaydı lütfen hepsini çevirin çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  57. Louiiiss yerim laan <3 zeynn seni yeriiim <3 çok teşekkür ederiz admin süpersin :))

    YanıtlaSil
  58. spin the harry 1 i çevirin lütfen

    YanıtlaSil
  59. Yuuu yuu derken Harry çok tatlı oluyor.
    Çeviri için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  60. Harryyyyyyyy <3
    yerim onu :D

    YanıtlaSil
  61. eeee zayn noldu :D:D:D saçı bozuldu tüh :D:D:D

    YanıtlaSil
  62. Bayıldım!!! Özellikle de : "gotta be youuuuuu" ahahah süperdiii :D

    YanıtlaSil
  63. harika olmuş 2. bölüm var mı ? hemen gelsin yoksa :*

    YanıtlaSil
  64. Harry:DD ve bu arada teşekkürler

    YanıtlaSil
  65. Çok Eğlenceli Zayn'i Unuttular Devamı Olacak Mı?

    YanıtlaSil
  66. Haha beğendim Harry şarkı söylerken çok güzel :)

    YanıtlaSil
  67. Devamı ne zaman gelecek ??

    YanıtlaSil
  68. Devamı ne zaman gelcek !!?? :D çok güzeldi Oh my harry :) <3

    YanıtlaSil
  69. Çok güzeldi :)Hele Harry ve Louis... oy dağlaaarr

    YanıtlaSil
  70. süperdi yhaa 2. bölümüde varmı su Harry nin şeyime vur tarafında yarıldım sonra Louis in Harry nin şeyine vurdugunda Hary nin 'Youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu' demesinde kırıldım ama Harry nin Gotto Be You sarkısını söylerken süper oluyo yha ama Zayn i çöpükte bıraktılar eşşekler :D

    YanıtlaSil
  71. zaynı bıraktınız len öküzlerrr!!! yaaa ağlicammmmm :'(

    YanıtlaSil
  72. çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  73. Çook teşekkür ederiz ama keşke birileri şu "iGo One Direction" şeysini de çevirse... Sen yapamaz mısın???

    YanıtlaSil
  74. zayn orada kaldı kıyamam :D

    YanıtlaSil
  75. Çok Saol Süper OlmuşAhahah Çöpte Zaynimin Saçı Rampa Bide ONU Orda Biraktılar Merak Eden Yokmu Zayni:( :D

    YanıtlaSil
  76. one direction'u sevmiyodum ama bunu izledikten sonra onlara merak sardım.zayn ile yapılan şakalar süperdi...espiri anlayışları iyi

    YanıtlaSil
  77. ilk video neden açılmıyor .s

    YanıtlaSil
  78. teşekkürler bloğunuz çok güzel 1d hakkında çevirilerin yarısını nerdeyse siz yaptınız ama sizden bi isteğimiz daha olacak funny momentsleride çevirebilir misiniz.onları izlemek çok eğlenceli.şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  79. arkadaşlar ya bunun tüm serisi nerde

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)