1 Haz 2012

Louis Tomlinson'nın Sevgilisine 'Larry' Baskısı Yapılıyor

Louis Tomlinson ve 19 yaşındaki manken sevgilisi Eleanor Calder 31 Mayıs Perşembe günü Toronto'da yürüyüş yaparken görüntülendiler. One Direction şu an Amerika Turnesinde ve Louis sevgilisini de Amerika'ya götürdü. Çift aşağı yukarı 1 yıldır birlikte. Ama Larry hayranları Eleanor'u twitterdan rahatsız ediyorlar. Harry ve Louis'ın çok yakın arkadaş olması ve birbirlerine arkadaştan daha yakın gibi davranmaları artık Eleanor'ın  başına bela olacak gibi görünüyor. İşte Elenaor'ın twitterda yaşadıkları;
@EleanorJCalder Umarım anlaşman yakında sonra erer.
@myaakins Umarım geri adım atarsın ve tamamen kandırıldığının farkında vararsın.

 

11 yorum:

  1. harryle ne alaka ben anlamadım..gerçekten..biri açıklayabilirmi???

    YanıtlaSil
  2. Harry ve Louis çok yakın arkadaşlar. Birbirlerine çok yakın hareketleri var. Ve bazıları onlara 'gay' diyor. Hayranlar bu durumu çokseviyor Louis ve Harry de. ama aslında öyle birşey yok. Sadece yakın arkadaşlar. Bu yüzden.

    YanıtlaSil
  3. Louis daha iyilerini hakediyor bence çok yakışıyolar ama Eleanor'u pek sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. hahahaha al işte ya ne salaklar harry ve louis çok yakın arkadaslar gruptaki herkesle öyleler

    YanıtlaSil
  5. ben eleanor u cok sevıyorum cok yakısıyorlar ıns. evlenırler ayrılmasınlar eleonar da bır dırectıoner ve dırectıoner ları cok ıyı anlıyor bence cok sacma bı sey hyapıyor bunu yapanlar

    YanıtlaSil
  6. ikisini de çok seviyorum eleonar da çok tatlı ve güzel louis'in eski sevgilisinden de güzel bence...:)

    YanıtlaSil
  7. Elenaor güzel bir kız çok yakışıyorlar bence :))

    YanıtlaSil
  8. Eleanor çok tatlı ! yakışıyolar. Louis'i eleanor'dan başkasına yar etmemmmm ! edememmm ! :D

    YanıtlaSil
  9. türk hyranlar bozulsa bile 'onlar gay' diye bir durum var. Ve Larry Stylinson gerçek diyenler çok fazla...çok ama çok fazla .Yani onların gerçekten bir şekilde **** yapmalarını istiyorlar.Anlatabildim mi ?

    YanıtlaSil
  10. Larry Stylison onların çok yakın arkadaş olduğunu kanıtlıyor bence gay olduğunu değil...

    YanıtlaSil
  11. bence louis eski sevgilisiyle daha mutlu,samimi ve doğal gözüküyodu.eleanor de güzel ama herşey güzelllik değil...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)