12 Haz 2012

Louis Tomlinson: "Bir Kız Yeterince Sevimli Olmadığım İçin Beni Terketti"

One Direction grubunun üyelerinin bir kız tarafından terk edilmesi yada aynaya bakıp "Tipimden nefret ediyorum" deme ihtimali %0,01 falandır herhalde. Grubun benim için en sevimli ve eğlenceli üyesi Louis Tomlinson'un The Horror dergisine verdiği röportajı görünce şok oldum! Bir kız Louis'i terk etmiş neden mi? Çünkü yeteri kadar sevimli ve yakışıklı değil diye!
12 yada 13 yaşında bir kızla çıkıyordum. Ama ondan gerçekten çok hoşlanıyordum. Birkaç hafta sonra benden ayrılmaya karar verdi. Çünkü ona göre yakışıklı ve sevimli değildim.
Üzülme Louis, şuanda sevimli ve güzel bir sevgilin var. Ve eminim seni terk eden kız kliplerini televizyonda gördüğünde evinin bir köşesinde ağlaya ağlaya dondurma yiyordur.

3 yorum:

  1. dondurmasını benimle paylaşabilir mi? ben dünyanın en sevimli yaratıklarından birini terk ettim diye değil sadece ondan uzak olduğum için dondurmaya ihtiyacım var :/

    YanıtlaSil
  2. O kız bayaa bi pişmadır şimdi. :D Ben Louisle çıkıcam sonra ona böyle diyip ayrılıcam... Ohoo. :D

    YanıtlaSil
  3. kafasını duvarlara sürtüyordur şimdi :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)