7 Haz 2012

Logan Lerman ''Emma'yı Öptüğüm İçin Çok Şanslıyım''

Logan Lerman ve Emma Watson'ın başrolünü paylaştığı ' The Perks of Being a Wallflower' film artık gösterime girmesi için 20 Eylülü bekliyor. 20 yaşındaki yakışıklı oyuncu Logan Lerman, 'Harry Potter' filminin yıldızı Emma Watson'ı öptüğü için kendisini çok şanslı hissediyor. Bir röportajında Emma'yla ilgili öpüşmeleri hakkında soru sorulunca verdiği cevap şuydu;
Tüm ekibin önünde öpüştük, herkes ordaydı ve bunu birkaç kez tekrarladık. Böyleydi işte. Yinede bunu bir film için yaparken bile biraz garipti. Emma harika birisi. Film için yapmak garipti demiştim ama Emma'yı öpmek öyle değildi. O Emma Watson, bende şanslı erkek oluyorum. 

9 yorum:

  1. Her hangi bir Logan röportajını çevirir misiniz?

    YanıtlaSil
  2. ilginç ve komik bir açıklama yapmış ama evet o çok şanslı :D

    YanıtlaSil
  3. Öleyim o zaman ben Logan... :( Neyse ya evet her hangi bir Logan röportajını çevirin lütfeeeeeeen :D

    YanıtlaSil
  4. Ahaha Emma gerçekten çekici bir kız.

    YanıtlaSil
  5. logan lerman az paylaşıyorsunuz röportajlarndan Koyarmısınız

    YanıtlaSil
  6. Biraz daha Logan?

    YanıtlaSil
  7. hııı ne sans ne sans

    YanıtlaSil
  8. yalan söylüyolar ben filmi izledim hiç de öpüşmüyolar ayrıca Logan Lerman ın karşısında Emma Watson bir hiç hatta normalde bile hiç güzel değil ben ondan kat ve kat güzelim hıh . Logan Lerman ı seviyorummmmm

    YanıtlaSil
  9. logan biraz daha emma emma derse burdan bulun duğum yerden ona uçucam ve ağızını burnunu dağıtıcam oğlum senin derdin ne salak mısın sana bir dünya fıstık gibi kız var emmayı ne yapıcan sen herkesle çık ama emmayla çıkma güzelmişşş hıhhh sende şanslıymışsın hıhhh sakalımız yok ki sözümüz dinlensin (boğarım seni çocuk)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)