5 Haz 2012

Leighton Meester: ''Blair Karakteri Bana Çok Şey Öğretti''

Leighton Meester 'Lucky' dergisinin Temmuz sayısına kapak oldu. İşte Gossip Girl ve That's My Boy yıldızının dergi ile paylaştığı röportajı;
Başarılı olduğunu bilmesi;
Bilmiyorum. Öyle miyim? Bu işte başarılarınızı sayamazsınız. Ünlü olmak, zengin olmak ya da film yapmak benim için 'başarı' değil. Benim için başarı mutlu olmak, kendimle gurur duymak ve hep farklı şeyler yapmak. Yani, evet, başarılı oldum!
Gossip Girl dizisinin yaşamını etkilemesi;
Arkadaşlarım bu diziden önce evsiz biri gibi giyindiğimi söylüyor. Ne bulursam alıyordum. Aynen şöyle diyordum ''Bu kazak mükemmel ve sadece 25 sent. Hemen almalıyım''. Blair'den moda hakkında çok şey öğrendim sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)