10 Haz 2012

Justin Bieber Alman Hayranlarını Hayal Kırıklığına Uğrattı

Justin Bieber, geçtiğimiz günlerde Berlin/Almanya'ya gitti. Ama Alman, Belieberlar şikayetçi. Bakın bir hayran ne anlattı:
Sabahın 3'ünde kalktım. Trene bindim. 3 saatlik bir yolculuk ardından Berlin'e geldim. Tüm harçlığımı tren biletleri için harcadım. 8 saat boyunca BILD gazetesinin ofisinin önünde bekledim. Justin geldiğinde, çığlıklar attık, şarkısını söyledik. Ve o ne yaptı? Doğruca binaya girdi. Bize bakmadı bile! Çok şey mi istiyoruz? Bir bakış? Bir el sallama? Hayal kırıklığına uğradım. Berlin'de Justin Bieber ile tanışma hayallerini kuruyordum. Ne kadar incindiğimi hayal edebiliyor musunuz? Sonra bize başka bir kapıdan çıktığını söylediler. Kaldığı otele gittik. 4 saat orada bekledik. Moshe ve Alfredo'yu gördük. Ama Justin orada değildi. Çoktan Londra'ya gitmişti bile. Bunu bize neden söylemediler ki?! Hayal kırıklığına uğradım, ağlıyordum. Justin her gittiği ülkede hayranlarıyla konuşuyor, fotoğraf çekiliyor. Bunu Almanya'da da yapacağından emindim! Onunla tanışacağımdan da emindim. Ama tek yapabildiğim şey 200 metre öteden Justin'in poposunu 2 saniyeliğine görmekti. O kadar ödediğim para, beklediğim zaman karşılığında? Bizi umursamadığını ve canımızı yaktığını söylemek istiyorum. Bu yüzden onu bırakacağımı düşünmeyin. Justin'i bırakmam. Ama Almanya'dan nefret ettiğini düşünüyorum. Her Almanya'ya gelişinde morali bozuk. Trende 6 saatimi harcadım. 11 saat bekledim. Ne için? Hiçbirşey! Bakmadı bile. Vay be, Justin. Alman hayranlarına ne kadar ilgilisin gördük.
Almanya'da böyle yaptıysa, Türkiye'ye gelirse hiç birşey yapmaz. Türkiye'ye gelmez bile!

14 yorum:

  1. sanmıyorum ya böyle birşey yapacağını, gerçi yapabilirde . emin değilim ama üzüldüm.. o kızın yerinde olmak istemezdim. neyse maNga ile devam :s

    YanıtlaSil
  2. çelişki ? saat 3 de kalkmış. 3 saat yolculuk yapmış trende. sonra demiş ki , trende 6 saatimi harcadım ? .

    YanıtlaSil
  3. YA bence justın öle bişi yapmazzz

    YanıtlaSil
  4. Ya onlar yine sansli justin turkiyenin t sini bile bilmio

    YanıtlaSil
  5. Bu çok normal herkesin bir beklentisi var tabi kız oraya giderken kim bilir nasıl hayaller kurup gitmişti. Ama bir de olaya Justin'in açısından bakarsak bunu yapması çok normal. Bu bir tek Justin için geçerli değil ki bütün ünlüler böyle hepsi çok yoğun.

    YanıtlaSil
  6. bence bunu söyleyen kişi biraz hayalperestmiş

    YanıtlaSil
  7. Bence doğru değil. Justin sonuçta konser verdi yani. Biz onu bile göremiyoruz. Yine uzaktan bile olsa görmek...

    YanıtlaSil
  8. bu kız bence fazla hayal kurmuş.justin bir selam filan vermedi diye dünyanın sonu mu?bence yoğunluktan.ona bakarsan en azından oraya gelmiş gitmediği ülkeler var.örneğin türkiye...

    YanıtlaSil
  9. bence kızın uydurduğu yok böyle bişey yaşanmış olabilir yani justin biraz ayıp etmiş ama bir nedeni vardır yinede kıza ve diğer hayranlara üzüldüm

    YanıtlaSil
  10. kızın almanyadan nefret ettiği düşüncesisini bende burası için söylüyorum ama türkiye değil.Ben Zonguldağın devrek ilçesinde oturuyorum.Buraya sadece festival için yabancı bile değil TÜRK sanatçılar geliyo ve ben sadece:Grup 84,funda arar ve ismail yknın konserine gittim belki istanbulda yada ankarada yaşasaydım amkarada murat bozun konseri var ona giderdim ya da istanbulda jessie j nin konserine giderdim.'BENCE' sizin durumunuz yani oturduğunuz yer benim oturduğum yerden daha güzel...

    YanıtlaSil
  11. Arkadaş sadece 2 saniye gördü diye isyan ediyor biz burda posterlerle vakit geçiriyoruz.Bir poster için tüm şehri 3 saat dolaştığımı hatırlıyorum. Sen onu 2 saniye görebilmişsin hala isyanlardasın.

    YanıtlaSil
  12. bu kız neyin kafasında biz burda senelerdir justinin türkiyeye gelme hayalleriyle yaşıyoruz. o ise onnu görme fotoğraf çekinme hayaliyle. eğer 2 saniye bile görmüş olsaydım onu dünyanın en mutlu insanı olabilirdim.

    YanıtlaSil
  13. kıza üzüldüm justin böyle bişey yapmıs olabilir bilmiyorum belki o an morali bozuktur hiç bir fikrim yok ama Almanya'da böyle yaptıysa, Türkiye'ye gelirse hiç birşey yapmaz. Türkiye'ye gelmez bile! yazısına katılmıyorum çünkü justin bir videosunda türkiyeye gitmek istiyorum demişti.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)