2 Haz 2012

Evanna Lynch: "Harry Potter Benim Çocukluğum"

Harry Potter serisindeki 'Luna' karakteriyle ünlenen ve son zamanlarda televizyon dünyasında boy gösteren Evanna Lynch, yabancı bir haber sitesi için muhteşem bir fotoğraf çekimi ve röportaj gerçekleştirdi! Röportajda kendisi hakkındaki bilinmeyenlere değinen Luna, fotoğraflarda gerçekten şahane görünüyor.

Soru: Televizyon çekimlerini sinema deneyimlerinle nasıl karşılaştırırsın?
Evanna: Heyecanlı ve gergindim. Çünkü bu, Harry Potter'dan beri yaptığım ilk şeydi, bu yüzden böyle hissettiğim ilk çalışmaydı, bilirsiniz bu iştir. Harry Potter benim çocukluğumdu ve kendimi çok fazla güvende hissediyordum. Çalışmak ve yeni insanlarla tanışmak istedim.

S: Harry Potter'daki rolünü aldığın günü ve setteki son gününü anlatır mısın?
E: 14 yaşındaydım. Beni arayacaklarını ve olsun ya da olmasın söyeyeceklerini biliyordum. Bir Pazartesi günüydü, anneme "Okuldan sonra direkt eve gitmemiz gerek." dedim. Telefonumu kontrol ettim ama hiçbir şey yoktu, hiçbir şey. Sonra annem bana yiyecek almamız gerektiğini söyledi ben de ona markete benim gideceğimi, çünkü kendisinin alışverişinin çok uzun sürdüğünü söyledim. Marketten içeri girdim ve aradılar!
Ve son günüm çok üzücüydü. Son günüm bir grup sahnesiydi. Herhangi bir sözcük yoktu... Orada olduğumu ve herkesi görmekten ne kadar mutlu olduğumu hatırlıyorum. Kendimi evimde hissetmemin sona erdiğini hissettim.


S: Setten herhangi bir eşya aldın mı?
E: Herhangi bir set eşyası çalmadım. Tüm çağrı levhalarını topladım (gülüyor) ve kapımdan adım yazılı olan kartı aldım. Çok cesur değildim.

S: Bugünkü çekimden favorin hangisi?
E: Tüylü olan eğlenceliydi. Bu çok eğlenceliydi çünkü normal ya da kendime alacağım bir kıyafet değildi. Fotoğraf çekimlerinde karşınızdaki kişi, siz kendinizi nasıl göstermek isterseniz sizi öyle görür. Oynayabileceğiniz karakter ve bunun gibi şeyler aklınıza gelir.

S: Bir Michael Jackson dövmen var...
E: Evet, yaptıralı bir süre oldu. 18. doğum günümde yaptırdım. Her zaman görmeyeceğim bir yerimde bir dövme isterdim, böylece ondan asla bıkmazdım. Bunun eğlenceli olduğunu düşünüyorum çünkü insanlar bunu benden beklemiyor.

S: Filme uyarlanmasını görmekten zevk aldığın bir kitap var mı?
E: 'Açlık Oyunları' son zamanlarda benim için en büyük olanı. Bilmiyorum, bu konuda size geri dönebilir miyim? 'Star Girl' kitabını daima sevmişimdir, bu kitabı duymuş muydunuz? Kitaptaki kız Luna'ya çok fazla benzediği için bu kitabı bu kadar seviyorum. Luna'dan daha fazla hasar gördü. Eve gittiğimde kitaplığıma bakacağım.

S: Disney'i sevdiğini biliyorum. Peki favori Disney prensesin hangisi?
E: Ariel'ı çok seviyorum. Bende bir imzası bile var! (Gülüyor)

S: Çok muhteşem bir filmdi, değil mi?
E: Kesinlikle haklısın!

S: Saçlarını kırmızıya boyamak ister miydin?
E: Kesinlike evet. Yüzme bilmiyorum, düşündüm de, bu bir problem.

S: Ne tarz müzikler dinlersin?
E: Çounlukla Michael Jackson dinlerim. Aynı zamanda Aqualung, onlar benim favori müzik grubum.

S: Gizli hobilerin var mı?
E: Sıklıkla yoga yaparım... Bir öğretmen olmak için eğitim alıyorum ve bundan zevk alıyorum. Bu beni sakinleştiriyor. Resimleri de severim. Çoğunlukla resim sergilerine giderim.

S: Favori aktristin kim?
E: Chagall. Saçmalıkları çok eğlenceli! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)