20 Haz 2012

Daniel Radcliffe Bir Klipte Oynadı

Harry Potter filmlerinin başrol oyuncusu Daniel Radcliffe, İngiliz grup Slow Club'ın 'Beginners' adlı klibinde oynadı. Slow Club üyelerinden Rebecca Taylor, bu konu hakkında şunları söyledi;
"Daniel'ın bir hayran olduğunu biliyorduk ve onu oldukça havalı buluyorduk. Sonra onunla tanıştığımızda, sohbet ettik ve yazıştık. Ve şimdi, o bizim videomuzda oynadı. O çok enerjik ve etrafınızda olması sizi heyecanlandıran biri. Bize, iş videolara gelince ne kadar tembel olduğumuzu fark ettirdi!"

2 yorum:

  1. daniel benim aşkım. onu çok seviyorum, çok tatlı, ayrıca harika bir oyuncu <3

    YanıtlaSil
  2. Daniel Radcliffe harika bir oyuncu ama klibi pek beğenmedim .Bir keresinde de Hollywood yıldızı olan Jake Gyllenhaal'ın klibini izlemiştim o da çok iyi bir oyuncu ama iyi bir klip değildi gerçekten senaryolar ( klip olsun ya da film olsun ) oyuncuları etkiliyebiliyor . Daniel seni seviyorum ama olmamış :/ =Hilal Feyza Eren=

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)