23 Haz 2012

Carly Rae Jepsen Müziği Hakkında Konuştu

'Call Me Maybe' şarkısıyla ünlenen Carly Rae Jepsen, Billboard dergisinin kapağında yer aldı. Şöhreti yeni yeni yakalayan genç yıldız, dergiyle bir sohbet de gerçekleştirdi;

Son zamanlardaki başarıları hakkında; 
"Hemen hemen her gün, şu anı yaşıyorum; kendime bir çimdik atıyorum ve 'Bu, hayatıma ne zaman oldu?' diye düşünüyorum."

Müziği hakkında;

"Bu konuda sevdiğim şey, müziğimin bütün çılgınlıklara rağmen yaratıcı kalması. Kimse beni tanımazken, 'Call Me Maybe' üzerinde çalışırken hissettiğim duyguyu, bugün LMFAO'dan RedFoo'yla çalışırken de hissediyorum. Müzik yaparken size doğru kelimeyi, doğru melodiyi ve bu mükemmel duyguyu verecek insanları hissedebilirsiniz.

Menejeri Scooter Braun ise Carly'nin kararlığı hakkında şu anısını anlattı;
"Carly'nin arka bahçesinde oturuyorduk ve "Bu eğlenceli olmayacak. Çok yorulacaksın." dedim. O  ise bana baktı ve şöyle dedi; "Scooter, ne kadar sıkı çalışmam gerektiği umrumda değil. Bunu yapacağım. Bu, hayatım boyunca istediğim şey." 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)