11 Haz 2012

Blake Lively Moda Hakkında Konuştu

Gossip Girl dizisinin başrol oyuncusu Blake Lively, Marie Clarie dergisiyle mükemmel bir röportaj ve fotoğraf çekimi gerçekleştirdi. İşte röportajın bir kısmı;

Soru: Dürüst olacağım. Bir stilistin olmadığına inanmak çok zor. Öneri veren bir arkadaşın filan mı var? Sana bu konuda kim yardım ediyor?
Blake: Asistanım beni moda evlerine çağırıyor ama ben her zaman kıyafetimi, ayakkabılarımı takılarımı kendim seçiyorum ve çoğu zaman da saçımı ve makyajımı kendim yapıyorum. Bazen "Tanrım, neden bunu kendime yapmak zorundayım?" şeklinde düşünüyorum. Bu fazladan iş demek!

S: Profesyonel bir yardım olmadığı konusunda biraz şüphelenmemin nedeni buydu. Neden yok?
B: Çünkü modayı çok seviyorum. Sık sık muhteşem görünen insanlar görüyorum. Ancak onların tarzını tanımlayabiliyorum. Her stilistin bir imzası vardır. Bu imza belki düzensiz olabilir ama ben, böyle moda merkezli bir gösteride (Gossip Girl) yer aldığım için çok şanslıyım. Bu konuda erişemediğim bir tasarımcı yok.

S: Şuanda beğendiğin bir stil var mı?
B: Florence Welch'i çok seviyorum. O katıksız bir şekilde büyüleyici. Gerçekten güçlü seçimler yapan kişilere hep hayran olmuşumdur. Cesur bir şeyler yaparsanız, bu genellikle yaptığınız bir şeye döner. Çünkü onunla kendinizi gerçekten çok iyi hissedersiniz.

S: Bazı manidar kıyafetleri giyebilecek bir vücuda sahipsin. Bunun halkın gözünde gölgelenmene neden olduğunu düşünüyor musun?
B: İnsanlar benim hayatımla Gossip Girl'deki skandal hikayeler arasında paralellik kurmaktan hoşlanıyor. Karakterimle aynı giyindiğimde düşündükleri şey "Settede, set dışında da böyle yaşıyor." oluyor. Geçen günlerde bugüne kadar kaç erkek arkadaşımın olduğunu açıkladım (4) ve insanlar "Bu imkansız!" diye düşündüler. Ancak bu doğru. Çok az kişiyle birlikte oldum. Beni heyecanlandıran ve bana ilham veren biriyle birlikte olmak isterim, ondan da önce kendim olmayı tercih ederim.

1 yorum:

  1. işte ya biraz Blake Lively haberi verin bize.
    -Selin<3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)