10 May 2012

Selena Gomez: 'Film için Sigara İçmeyi Öğrendim'

Selena Gomez 'Spring Breakers' filminin onu değiştirmeyeceğini söylüyor ama, rol için yaptıklarını aynı şeyi göstermiyor. Selena verdiği bir röportajda filmde oynadığı karakter ile kendisinin çok zıt olduğunu ve film için hiç yapmadığı şeyleri yaptığını söyledi. Bunlardan biri de sigara içmeyi öğrenmek. Selena verdiği röportajda olayı şöyle anlatıyor;
Çok komikti. Bana nasıl içildiğini göstermeleri gerekiyordu çünkü sigarayı doğru düzgün tutamıyordum bile. Ama sonunda öğrendim ve bu rol için yaptığım onlarca şeyden sadece bir tanesi! 

9 yorum:

  1. "rol için yaptığım onlarca şeyden sadece bir tanesi" hem güzel (!) hem mütevazi. :P

    YanıtlaSil
  2. İşte ben buna oyuncu derim :)

    YanıtlaSil
  3. rol için neler yapanlar var farkında mısın?? selena napmış kii! :/

    YanıtlaSil
  4. inşallah gerçek hayatta içmezsin.

    YanıtlaSil
  5. Aa alışmasın sonra bu aptal film yüzünden :S

    YanıtlaSil
  6. Oyunculuğu profesyonel ona bir şey demeyiz de umarım gerçekten sigaraya alışmaz.

    #Deniz#

    YanıtlaSil
  7. tamam film için olabilir ama yaşı daha çok küçük işşallah gerçek hayata vurmaz

    YanıtlaSil
  8. böyle biri işte herşey beklenir ondan....ama kötü olan herşeey

    YanıtlaSil
  9. tamam olabilir hemen kötülemeyelim kızı sadece gerçek hayata vurmaz işşallah...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)