14 May 2012

Örnek Olmayan Disney Channel Yıldızları

Complex bu yıl en çok bozulan Disney Channel yıldızlarıyla ilgili bir araştırma yapmış. Ve 10 yıldız belirlemiş. Bunlardan kimisi eski kimisi de yeni yıldızlardan. Kendi fikrimi söylemek istiyorum; Miley Cyrus, Demi Lovato ve Britney Spears hariç diğerlerine 'Evet' diyebilirim. Ama Demi ? Gerçekten mi ? Bu listeyi kaç kişi desteklemiyor ?
1. Lindsay Lohan
2. Vanessa Hudgens
3. Miley Cyrus
4. Britney Spears
5. Lalaine
6. Adrienne Bailon
7. Demi Lovato
8. Brenda Song
9. Annaliese Van Der Po
10. Christina Aguilera

34 yorum:

  1. Demi'yi desteklemiyorum. Çünkü Demi, zor dönemler geçirse bile, bunları atlattı ve hala eski Demi Lovato.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu listeyi tamamen saçma buluyorum evet miley bazı yanlışlar yaptı ama bu ilk 3 de olacak kadar değildir heralde ve demi deminin o listede olmasa bile tuhaf bence çok iğrenç bir liste. Ve K.bakmayın Selenatörler bende selenayı beğeniyorum. Ama Demi ve Miley varsa Selena'da olmalı çünkü Selena'da çok iyi bir örnek değil. Benim fikrim...

    YanıtlaSil
  3. Britney bozdu mu ?? Yok daha neler !!! Kesinlikle katilmiyorum ...

    YanıtlaSil
  4. Demi yaşadığı şeyleri geride bıraktı ve pişmanda.Onu yazmaları çok saçma!

    YanıtlaSil
  5. deminin orda bulunması çok saçma
    küçük yaştaki kızlar kendilerini kesmesin,zorbalık görmesin diye bir sürü şey yaptı
    4everlovatic <3

    YanıtlaSil
  6. Bence de Demi konusunda yanılmışlarr ve keşke nedenlerini de girselermiş Brenda Song,Christiana ve vane

    YanıtlaSil
  7. Demi sadece fiziksel olarak değişti . Hatta eskisinden daha iyi biri oldu . Hayranlarını daha çok sevmeye destekleye başladı . Eh tabi disneyi kendisi bıraktı diye ben müziğime odaklanacağım dedi diye rehabilitasyona gitti diye kötü günler yaşadı diye değişmiş oluyor zaten . Bu listeyi hazırlayanın mantığı ve kalbi olmadığını şimdiden anladım .

    YanıtlaSil
  8. demi rehabilitasyona yattı, tedavi oldu. bu kötü örnek mi? bu listeyi hazırlayanlar kesin demi anticisidir.

    YanıtlaSil
  9. Yeter ya artık her şeye Selena'yı katmayın !! Ya anlamanızda zorluk mu var sizin ? Ne anlıyorsunuz her şeyin içine Selena'yı sokmaktan. !!

    YanıtlaSil
  10. Demi Lovato 'yu yazmaları çok ama çok saçma.Benimde milyonda bir olan bir hastalığım var ve tedavisi yok.Tam pes etmişken beni hayata Demi döndürdü.

    YanıtlaSil
  11. Deminin orda bulunması çok saçma.Demi bence kendini bozmadı hatta düzeltti.Yanlışlarını düzeltmek için rehabilitasyona gitti ve çıktıktan sonra hayranlarıyla daha yakın olmaya başladı ve çok iyi bir albüm çıkardı.Hatalarını düzeltti ve bu listede olmayı sonuna kadar haketmiyor

    YanıtlaSil
  12. DEMİ LOVATO'NUN ORADA BULUNMASI ÇOK SAÇMA BENCE DEMİ LOVATO'NUN SORUNLARI VARDI VE REHABİLİTASYON MERKEZİNE GİTTİ KENDİSİNİ DÜZELTTİ HATALARININ HEPSİNİ DÜZELTTİ VE BU LİSTEDE OLMAYI GERÇEKTEN AMA GERÇEKTEN HAKETMİYOR (LOVATİC)

    YanıtlaSil
  13. deminin orda olması çok saçma bazı sorunlarından sonra tedavi oldu tedavi olmak kötü bi şey miki ondan sonra demi çok daha iyi oldu demi bunları hak edecek biri değil(forever demi)

    YanıtlaSil
  14. miley ve chrıstıana hariç hepsi çok saçama demiyi ve brıtneyi çok seviorum AYRICA BRITNEYİN BİR DİSNEY YILDIZI OLDUĞUNU BİLMİORDUM:))))))

    YanıtlaSil
  15. Bir kere Demi'yi bu listeye yazamazlar! O kız zor dönemler yaşadı ama şimdi hepsinden kurtuldu ve hiçte bozulmadı.

    #Deniz#

    YanıtlaSil
  16. deminin bu listeyle hiç alakası yok bunu yazan çok saçmalamış

    YanıtlaSil
  17. Ciddi ciddi kocaman bir "DEMİ?".

    YanıtlaSil
  18. Ben bu listeyi tamamen saçma buluyorum evet miley bazı yanlışlar yaptı ama bu ilk 3 de olacak kadar değildir heralde ve demi deminin o listede olmasa bile tuhaf bence çok iğrenç bir liste. Ve K.bakmayın Selenatörler bende selenayı beğeniyorum. Ama Demi ve Miley varsa Selena'da olmalı çünkü Selena'da çok iyi bir örnek değil. Benim fikrim... bencede kardeşim bende senin gibiyim MİLEY hiçbir şey yapmadı DEMİ'de öyle zaten LİSTEEEE çok sacma böyle iğrençlik olmaz... BENCE SELENADA olmalıydıı!!

    YanıtlaSil
  19. Bence liste tam Britnet Spears ın bir zamanki halleri hala aklımda şu son zamanlarda toparlanmış olabilir ama bu eskiyi değiştirmez. Aynı şey Demi Lavato için de geçerkli şuanda eskisi gibi olabilir ama onunda öncesi cvar. Lindsay Lohandan bahsetmiyorum çünkü hiç iyi olmadı gibi geliyor bana o .Mıley ninde herkesin gözünde büyüme çabaları yüzünden yaptığı hareketler doğrultusunda girmiş olabilir listeye.Vanessa desen insan iki kere de telefondan çıplak fotoğraflarını çaldırmaz yao da ayrı bir insan. Dediğim gibi liste tam belki Brenda Song u takip etmediğim için onun ne yaptığını hiç bilmiyorum ...

    YanıtlaSil
  20. Demi olmamalı zaten de Vanessa'nın o fotoğraflardan başka örnek olmayan neyi görüldü acaba??

    YanıtlaSil
  21. Demi'nin ve Miley'nin olması biraz garip olmuş. Bence en iyi örnekler onlar. Zor zamanlar atlattılar ama hala ayaktalar. Onlar kötü değil iyi örnek.

    YanıtlaSil
  22. DEMİ ye büyük haksızlık.İnsan bir defa hata yaparsa bunun hep olacağı söylenemez,o kızın destekçisi olacaklarına birde adına liste yapıyorlar.Her ne olursa olsun biz DEMİ LOVATO
    yu çok seviyoruz...

    YanıtlaSil
  23. rehabitilasyona girmesi, yada şişmanlaması demi nin suçu değildi. bunu yazan kimse bize deminin ne yaptığını söylesin ki bizde deminin suçunu bilelim haksızmıyım ?

    İLAYDA

    YanıtlaSil
  24. Saçma sapan işler yemin ediyorum! Demi kötü örnekmişmiş (?)!!! O zor günler atlattı !atlattı! artık geride kaldı o zor günler(o zor günlerde davranışlarda da bozukluk olsa!)! Şimdi Demi kendini işine vermiş durumda ve hakkında hiç kötü dedikodular çıkmadı! Bu liste çok saçma! Demi bir listede olacaksa örnek olan yıldızlar listesinde olmalı, gücü, cesareti ve o zor günlerden sonra davranışlarında bozukluk olmadığı için!

    YanıtlaSil
  25. her insan hata yapar kimse kusursuz değildir DEMİ ve MİLEY zor günler geçirdiler etraflarında sahte insanlar vardı bunalıma girdiler... yaptıklarının doğru olmadığını anladıkarında müthiş bir gayretle yanlışlarını düzelttiler onlar bu listede olmayı kesinlikle haketmiyor DEMİ insanların kendi gibi depresyona girmesinler diye mücadele ediyor bu davranışıyla birçok insana örnek oldu hangi... onları bu listeye adıysa burada yazamadığımız ama tüm Demi ve Miley severlerin aklından geçen .....sözcükeri hak ediyor

    YanıtlaSil
  26. Bir kaç tanesi hariç diğerleri doğru aslında.
    Ama insanlarda onları örnek almak zorunda değil sonuçta.Herkes hata yapabilir.

    YanıtlaSil
  27. Miley Cyrus ve Demi Lovato dışında diğerlerinin hepsi doğru ama onların 2'si bu bu listede yer almayı hak etmiyor Ayrıca Demi ve Miley bu listedeyse Selena'nında olması gerekiyor tamam bende Selenatorum ama üzgünüm. Selena'nın Justin ile öpüşme fotoğrafları az mı çıktı ? Bu listeyi hazırlayanları kınıyorum !

    YanıtlaSil
  28. niye her şeyin içine selenayı katıyorsunuz? bencede demi bu listede olmamalıydı mileyinnin kötü davranışları oldu o da yazılmayı haketmiyor BİDE SELENA DİYEN ARKADAŞLARA SORARIM SELENANIN BU GÜNE KADAR HANGİ KÖTÜ DAVRANIŞINI GÖRDÜNÜZ?
    HARBİ

    YUHHH!

    YanıtlaSil
  29. selam arkadaşlar öncelikle ben 2008 den beri çok koyu bir lovatiçim nedeni demiyi kendime yakın bulmam her neyse konuya döneyim 16 yaşındayım arkadaş çevrem ve ailem yüzündenv13 yaşında, önce saçlarımı yolmaya sonra bileklerimi kesmeye ve vücuduma zarar vermeye başladım ailem bana pisikolojik yardım almam konusunda baskı yapıyordu demi lovato rehabilitasyon merkezine yattığında yanlız olmadığımı hissettim ve ailemin teklifini kabul ettim. ben merkezde yatmadım ama ilaç tedavisi ve terapi gördüm 13 yaşında bunlar çok ağır şeylerdi. yani kısaca şunu söyleyeyim demi sadece örnek olmadı aslında benim yanımda oldu eminim hepimize destek olmuştur deminin bu listede olmasını kaldıramıyorum açıkçası...

    YanıtlaSil
  30. demi yerine selena gomez olmalıydı bence

    YanıtlaSil
  31. Yeter ya artık her şeye Selena'yı katmayın !! Ya anlamanızda zorluk mu var sizin ? Ne anlıyorsunuz her şeyin içine Selena'yı sokmaktan. !! selena dans ve şarkı söylemek için değil para kazanmak için disney yıldızı oldu ... herkesin kötü tarafını görüyosunuz

    YanıtlaSil
  32. 1.selena gomez sadece justini çok seviyo ve bir tek uluortalıkta öpüşen onlar değil selena gayet iyi bir rol modeli ne mıley gibi erkek arkadaşının doğum gününde penis şeklinde ki pastayı yaladı ne de yine mıley gibi sigara içip küçük hayranlarına kötü örnek oldu ayrıca vannesa gibi striptiz falan da yapmadı ama neyse o film içindi yani mıley kesinlikle o listede olmalıydı ve oldu da 2.olarak da deminin o listeye girmsi tamamen saçmalık o çok iyi bir rol modeli :)

    YanıtlaSil
  33. ya siz neyin kafasını yapıyosunuz demi kokain içerken yakalandı miley nin yaptıkları zaten ortada vanassa dan hiç söz etmiyorum bu mu yani rol model olacak kişiler yani siz bu kişileri mi örnek alacaksınız küçük büyük farketmez bence siz kendinize yanlış rol modeller seçmişsiniz arkadaşlar gerçekleri görün...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)