1 Mar 2012

Katy Perry 'Interview' Kapağında

Katy Perry 'Interview' dergisinin son sayısı için en değişik pozlarını verdi. Derginin son sayısı için kamera karşısına geçen Katy, sizce de 'ET' klibindeki görünüşü benzemiyor mu? Bende tamamen aynısı.Şimdilik Katy'nin 3 fotoğrafı yayınlandı daha fazla var mı bilmiyorum ama fotoğraflar gerçekten güzel. İşte 27 yaşındaki şarkıcının röportajından kısa bir kesit;
Bence ailem benim farklı bir yerde değişen dinamikliği görüyorlar. Ben, ailemi önemsiyorum. Bu eskiden beri yapmak istediğim bir şey idi : ailemi mutlu ve her şeye sahip yapmak için yeterli güce sahip olmak. Ben hiçbir şeyi olmadan büyüyen biriydim yani bu bana ailemi ve arkadaşlarıma bakabilen biri yapar.
  

2 yorum:

  1. bence lady gaga amy winehouse karışımı bişey olmuş slgkşdg

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle Amy Winehouse'a çok benzemiş. Çok çok çok değilik olmuş. İnanamadım o olduğuna.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)