12 Mar 2012

İki Şarkı Tek Klipte!

Bella Thorne ve Zendaya Coleman'ın yeni klibi yayınlandı! İki farklı şarkıyı barındıran bu klip, tam da iki yakın arkadaşa yakışacak türden. Olay bir partide geçiyor. Zendaya ve Bella, DJ'den iki ayrı şarkı çalmasını istiyor, DJ iki şarkıyı birleştirmeyi teklif edince de ortaya böyle eğlenceli bir klip çıkmış oluyor. Klip Zendaya'nın "Something To Dance For" adlı şarkısıyla başlıyor. 01.27. saniyeden sonra Zendaya sahneyi Bella'ya ve onun "TTYLXOX" adlı şarkısına devrediyor. Klibin sonuna doğru ise de iki şarkı aynı anda çalıyor. Bizce iki şarkı da, klip de çok başarılı olmuş. Peki sizin bu konudaki yorumlarınız neler?

6 yorum:

  1. ikiside çok tatlı:))))) klipde süper şarkıda süperr<3

    YanıtlaSil
  2. 2012 yeni iki hiti geliyor dedim kendi kendime.İki şarkısa çok güzel. Dost çalışmalarını seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş ikisi de süper ki daha başındalar kim bilir ileride daha neler neler yaparlar bu ikiliyi çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bence süper bi fikir :)
    Çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ikiliyi çok seviyorum.Çok uygunlar .Birbirlerine çok bağımlılar başarıların devamını dilerim

    YanıtlaSil
  6. ikiliyi çok beğeniyorum ama bence ilk şarkıları daha başarılı

    YanıtlaSil

Yorumlarınızda 'Anonim' (ADSIZ) yerine adınızın ya da nickname'inizin gözükmesini istiyorsanız seçeneklerde 'Anonim' yerine 'Adı/Url' kısmını tercih ediniz. (Url kısmın boş bırakabilirsiniz)